Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak ze Ozak si te proste koupil. No jo stejnej jako ti oligarchove v Kremlu. Je videt, ze mas rusko a Putina v krvi. Mel si ted koukat na autosalon na prime. Nataceli na autosalonu v Moskve a dopravu v Moskve a cestu do Petrohradu. Nova dalnice po ktere nikdo nejezdi. Na nove dalnici napric prechod pro chodce, Moskevske metro, do ktereho si musis vzit sluchatka abys neohluchnul atd. Tam by si na te tve masine neprezil ani 2 dny. [emoji3]

Vloženo

Trošku jsem se věnoval FIII - docela se mi zamlouvá podvozek, na 15" slušně komfortní a přitom se s ním dá docela svižně vrhnout do zatáčky. Brzdy ostré, rychlý nástup. Ovšem rozvrzaný interiér po 20 000 km je ubohost a bída. Ráno bylo chladno (8°C) a tak začal koncert - vrzal plast někde dole pod volantem, něco vzadu v kufru, drnčí tapecy předních dveří, dále drnčí loketní opěrka ve vyklopené poloze. Některé z těchto pazvuků ovšem vytváří motor a jeho vibrace. Plasty na dveřích jsou na pohled laciné. Má to zadní parkovací čidla, ovšem po zařazení zpátečky se už neozve pípnutí a po vyřazení někdy zůstane na displeji rádia zobrazení čidel i když už jedu dopředu. Při otevírání okýnek se vždy ozve hnusný pazvuk - jakoby bouchnutí. Front Assistant je asi nefunkční. Jo, kvalita jde holt stále dolů a ne nahoru.

  • Pozitivní 4
Vloženo

No a ja Ti neverim, to nemuze byt mozne. Tyhle vecny placky mam tak rad. Tak si kup hjundaje. Kvalita nejde dolu, to jenom ostatni dohani Skodu - jsk tu nekdo rikal.
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

A ted vazne, v praci mame kratkou F3 dokonce v denim, pravda - vybava neni buh vi jaka. Ale z toho auta cisi chudoba jako prase. Rapid je oproti tomu mercedes - ty Tapeci jsou jeste hnusnejsi bez dextury atd. Jedine co, tak ten podvozek bude o neco lepsi nez mam ja, ovsem v porovnani s novejsimi Rapidy ten rozdil nebude zadny.

Vloženo

A abych to uzavrel, nez F3 tak to uz bych si asi opravdu porudil toho hnujdaje, pokud by meli srovnatelne motory. Nevim co ma H v nabidce. A nebo i to posrane Clio bude taky hodnotnejsi.

Vloženo (editace)

Kdepak, teď už auto, kde nic nechrastí a nevrže člověk nekoupí. Jak je zima, koncert začíná, znám to dobře z vlastního auta ;)

 

Já ani nevím, co bych dneska kupoval, ono je to tak nějak jedno, tedy určitě bych se vyhnul Korejcům, Francouzům a Italům - tam tedy 100%.

 

Dneska sem jel s rodinou do Práglu a zpět, nějaké to popojíždění v centru a spotřebička 5,6/100. V Praze v centru, ještě než jsem začínal popojíždět v kolonách

dokonce 4,9/100. To už je krásné. Do práce to zvládám i za 4,8/100, ale nesmím překročit 150 a v místě uzavírek jedu do 120. Nazpátek kvůli profilu cesty celkově do kopce to dávám za 5,8. Ale dlouhodobá je celkově 5,6/100km. 

Ta spotřeba mě baví...Na cestování do práce je dobré ušetřit nějakou tu korunu.

 

 

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ty si blaaaazen. Slusna vybava atd., ale odpovidajici cena by byla dle meho tak 350-360 za ten skuner. 400 bych skoro nedal ani za Rapida.
Zaplat pan buh ze jsem ten svuj skuner kupoval v dobe normalnich cen.

Vloženo

No jo, ale co chceš nového za 400 klacků s nějakou výbavou? H a K ano, jenže to bude nějaký atmosférický sráč, anebo oturbený tříválec a to mi nesmí do garáže. Spaceback? Nu, proč ne, ale ten bude ještě dražší a to přesně o 50 000 Kč (neznám přesně detaily výbavy, porovnávám základní cenu Style). Roční OIII? Kde že ty loňské sněhy jsou, když jsem kupoval moji Octu za 375 tKč. :unsure: 

  • Pozitivní 1
Vloženo

Pawouku, ja Ti poradim. Vis co? Nekupuj nic. To je to nejlepsi co muzes udelat. Tva O2 ti snad odchazi? Vyzaduje zvysene investice na udrzbu? Pokud ne, nevim proc bys mel kupovat novodobe sracky kdyz si spokojen s tim co mas. Koupis nove a radost budes mit jen chvili. Jako Clint, jemu uz dela radost jenom to ze jezdi za 5.5. S ostatnim se musel smirit a dela jako ze mu to nevadi, ze ma vrzajicj strep co mu lita sama od sebe nafta z nadrze atd. [emoji3]

  • Pozitivní 2
Vloženo

Zatím nic nekupuji, jen občas zvažuji možnosti. Jinak mě čeká nákup nových letních pneu a vidím to na jaře na rozvody. Což nebude za pár kaček.

 

Jo a pokud do Fabií a Rapida půjde 1.0 TSI namísto čtyřválců, tak jsem se škodovkou v těchto kategoriích skončil.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Petrrr žije někde v jiném světě, myslí si, že koupí funglovku nabušeného Supa za 200 tisíc a že Fábky prodávají už od padesáti :D:D

 

No není se čemu divit, při platu 12 tis čistého, kdy živí dva parchanty, z toho jednoho sousedovi, šatí Vencu a krmí starou, to celkem chápu. Vyskakovat si nemůže.

 

 

  • Pozitivní 3
Vloženo

Ale Clintiku, ja dal za sveho Rapida 335tis a to mel 85% vybavy te konfigurace co ma Pawouk u te Fabky. Za dalsich 20tis u Rolbare mam 95% + vyhrejvany zidle co tam ani Pawouk myslim nemel. Tech 5% je dan novejsim modelem a jinou elektrikou. Tedy za 355tis vetsi auto v temer totozne vybave. A presto o 50tis levnejsi. Divny co? A to ze ty te Tve Skode ty ceny zeres a myslis si jak si koupil levne za skoro 600tis skoro rok starej vrzajici strep. Ano tebe ta Skoda ma ovecku presne tam kde ji potrebuje mit. Ale to tady vime vsichni. Hani Francouze, Korejce, Italy atd. I kdyz v zivote vuz teto znacky nevlastnil. ( vse jen z doslechu a jedna baba povidala) Skoda mu prodala zkurvene auto, ktereho se musel po 4 letech zbavit a presto je Skoda jen ta jedina nejlepsi a nejvhodnejsi. No bud bys se mel jit lecit ty a nebo ja. Jeden z nas dvou to asi nebude mit v hlave v poradku. [emoji23]

Vloženo (editace)

O víkendu jsem se byl podívat v DE, měl sem i vybrany prachy. Jednomu bmw tekla voda, asi praskly těsnění, hlava nebo tak = na inzerátu vše ok, i do očí že je to ok. Další BMW tak zkurveně snížené, že bych s tím nepřejel ani přejezd na vlak. Pak jsme ještě stihli jednu 911 a tam motor moc netáhnul, pak jsme vytáhli diagnostiku a tolik chyb sem v motorovy jednotce ještě nezažil. 

Pak jsme se alespon zklouzli na Nordshelife a jeli domu... takže v Německu stejný jak tady. nečekal sem že 13 letý auto bude v 100% stavu, ale tak to maj napsat alespon...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Vloženo

A hele, dalsi naivka. Jdi si s Clintem podat ruku a zalozte si slunickovy klub kde pravda a laska vitezi. [emoji23] [emoji23] [emoji23]



Ach jo, vsichni uz chrapou ci co a nikdo se se mnou nechce hadat. Tak jdu taky. Do Clinta a Kokty jsem si rejpnul, to se mi hned bude lepe spat. [emoji23]
  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

A samozřejmě ještě před přihlášením tomu stočí 100 tisíc, aby mohli prodávat auto s 50 tisíci km na tachometru.

 

před 8 hodinami, Petrrr napsal:

Ale Clintiku, ja dal za sveho Rapida 335tis a to mel 85% vybavy te konfigurace co ma Pawouk u te Fabky. Za dalsich 20tis u Rolbare mam 95% + vyhrejvany zidle co tam ani Pawouk myslim nemel. Tech 5% je dan novejsim modelem a jinou elektrikou. Tedy za 355tis vetsi auto v temer totozne vybave. A presto o 50tis levnejsi. Divny co?

 

Jenže to bylo v době, kdy sis kupoval Rapida Ty... Pokud ho naskládáš do konfigurátoru teď, tak jsi na mnohem vyšších částkách. Když jsem to počítal, tak je to šíleně drahá sranda i s tou 13% slevou, kterou máme v práci na ŠA. Pokud to auto vybavím tak, abych jezdil v nějakém komfortu, tak Rapid Fresh s 88kW vychází na něco málo přes 350 tisíc. Klasickej Rapid na tom bude hůř. Tam jsem na téměř 400 tisících bez jakéhokoli servisu nebo záruky mobility.

 

 

Editováno: , autor: Sabiza
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...