Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Čím víc turbo, tím víc...co vlastně? :rolleyes:  VW na to má jiný recept: V roce 2030 bude mít koncern Volkswagen elektrifikované všechny své modely. Tedy, že všech tři sta nabízených modelů bude mít vždy elektrickou verzi. Do roku 2025 se představí osmdesátka nových elektromobilů. Tohle všechno má přijít na dvacet miliard euro, jen do samotných baterek koncern hodlá investovat padesát miliard euro... To aktuálně slibuje CEO VW  Müller na frankfurtském IAA. Tak k čemu turba?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On se tě nikdo ptát nebude, spalovací motory prostě zakážou a basta. Otázka je, co udělají s těmi, co jsou a do té doby budou v provozu. Podle různých prohlášení půjdou postupně do šrotu. Už je to nezvratné - jakmile se do toho namotali politici a začnou se investovat ohromné sumy (viz výše), nikdo už to nezastaví.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude ecologie. Misto ropy se bude drancovat Lithium. Dle meho je to cele nerealizovatelne. Takovy prechod celeho svetoveho auto prumyslu na elektro za docela kratky cas. Prenosova elektro soustava - rychlonabijecky. atd. atd.. Nepocitam to, ze ta elektrina se taky bude muset nekde vyrobit. Obnovitelny zdroje to nepokryji ani nahodou.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tomu nevěřím, blbost, žvásty. Auta dál po dlouhé časy budou spalovat benzín, je to obrovský kšeft. Možná budou auta na elektřinu, ale s nimi i na benzin. A moji generaci už to trápit nemusí, až bude auto jen na elektřinu, my už to na naftě a benzínu v pohodě dojezdíme.

 

 

 

 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, všimni si napr. vývoj pracovného náradia. Benzínové motory pomaly všade nahradzujú baterky.

Nič to nevydrží, po dvoch rokoch musíš repasovať, ale to sa nedá, tak kúpiš nové. Tak to bude aj s autami.

Tí "hore" to majú na nás dobre vymyslené.

Zachvíľu budeme v televíznych sračkometoch počúvať, ako motorová píla na baterky vyvraždila rodinu, preto musí byť ku každému spotrebiču nainštalovaný kontrólny slimácky inžinier z juhu.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, Petrrr napsal:

To bude ecologie. Misto ropy se bude drancovat Lithium. Dle meho je to cele nerealizovatelne. Takovy prechod celeho svetoveho auto prumyslu na elektro za docela kratky cas. Prenosova elektro soustava - rychlonabijecky. atd. atd.. Nepocitam to, ze ta elektrina se taky bude muset nekde vyrobit. Obnovitelny zdroje to nepokryji ani nahodou.

Na zapade je uz mrda nabijecek, u nas to je klasicky vse pozadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, beuticek napsal:

My se vlastně můžeme považovat za šťastnou generaci, která ještě ví, co je to zážitek z řízení auta (teď se tomu ještě stále dá říkat auto). 

nevím jestli Oktávce a podobným autům se dá říkat "zážitek z řízení auta"....  je to tak dobré na přesuny nebo pro rohlíky...

dnes už skoro nikde nenajdeš hydraulické řízení a odezva řízení je tragická, nedej bože ještě v módu Sport nebo race, to už nemáš odezvu žádnou.

Editováno: , autor: kokta7
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No šťastná generace, já chci ještě zažít 5,0 V8 a to už se mi asi nepovede. Neb. sportka stále nevychází. To byly a jsou motory. To co se dnes chrlí za sračky nejsou motory. S pár vyjímkami jako nyní nový Bentley Mulsane 6 3/4 litr, V8 s kroutícím momentem 1020Nm. To je motor který se s drobnými obměnami vyrábí už desítky let. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Petrrr napsal:

No šťastná generace, já chci ještě zažít 5,0 V8 a to už se mi asi nepovede. Neb. sportka stále nevychází. To byly a jsou motory. To co se dnes chrlí za sračky nejsou motory. S pár vyjímkami jako nyní nový Bentley Mulsane 6 3/4 litr, V8 s kroutícím momentem 1020Nm. To je motor který se s drobnými obměnami vyrábí už desítky let. 

no a největší shitku motor máš právě ty a to je 1.2 TSI :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No šťastná generace, já chci ještě zažít 5,0 V8 a to už se mi asi nepovede. Neb. sportka stále nevychází. To byly a jsou motory. To co se dnes chrlí za sračky nejsou motory. S pár vyjímkami jako nyní nový Bentley Mulsane 6 3/4 litr, V8 s kroutícím momentem 1020Nm. To je motor který se s drobnými obměnami vyrábí už desítky let. 

Kdyby jsi tvl ty prachy spořil, nevyhazoval je do chřtánu sportky, lotynky a dalších blbostí, mohl jsi si toho Rama už koupit [emoji23] [emoji23] To ví i ukrajinská babička

 

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Petrrr napsal:

To bude ecologie. Misto ropy se bude drancovat Lithium. Dle meho je to cele nerealizovatelne. Takovy prechod celeho svetoveho auto prumyslu na elektro za docela kratky cas. Prenosova elektro soustava - rychlonabijecky. atd. atd.. Nepocitam to, ze ta elektrina se taky bude muset nekde vyrobit. Obnovitelny zdroje to nepokryji ani nahodou.

To ovšem nikoho nezajímá - myšleno z těch, co tohle mají na svědomí. A to ještě nevíš, že všechny náklady zaplatíš i s pořádným ziskem.

 

před 10 hodinami, Clint napsal:

Já tomu nevěřím, blbost, žvásty. Auta dál po dlouhé časy budou spalovat benzín, je to obrovský kšeft. Možná budou auta na elektřinu, ale s nimi i na benzin. A moji generaci už to trápit nemusí, až bude auto jen na elektřinu, my už to na naftě a benzínu v pohodě dojezdíme.

 

 

 

 

Pokud hodláš sklapnout do penálu v horizontu příštích 15 - 20 let, tak se tě to netýká. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, kokta7 napsal:

nevím jestli Oktávce a podobným autům se dá říkat "zážitek z řízení auta"....  je to tak dobré na přesuny nebo pro rohlíky...

dnes už skoro nikde nenajdeš hydraulické řízení a odezva řízení je tragická, nedej bože ještě v módu Sport nebo race, to už nemáš odezvu žádnou.

Co jsi si koupil to máš....

Fňukno!

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...