Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Karot levne auto pro bohate to opravdu neni. [emoji23]
Lito je mi kazdeho zivota, ktery skonci predcasne nebo vinou umyslnou ci neumyslnou zpusobenou nekym jinym. Tomu se rika empatie.
Jenom zivota zadneho Skodovaka mi neni lito, cim mene jich bude, tim lepe. Telo Skodovaka, nejlepsi hnojivo pro nasi floru. Za kazdeho Skodovaka navic Skodovka zasadi jeden strom. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Videli jste tu reklamu Skoda motorsport s Fabii S3000, narazka na to jako, ze to Konecny se Skodou uz nekolikrat vyhral. To auto tam preskoci v jednom zaberu na sotoline pri skoku kohouta. Premyslel jsem nad tim a ma to vyznam. Jako ze Skoda preskocila Galskeho kohouta, donedavna premianta Citroena s Loebem. Uz trochu chytaji praktiky Hnujdaje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt? :D Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat.

 

Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila ;)

 

EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu? :rock: Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat lol

Editováno: , autor: XJOHNNYX
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, ty mi tady do toho furt krafeš a rozbouráváš mi tady celou koncepci, nechceš se zase někam uklidit? :D:D:D (sranda) No nic no, musím Ti dát za pravdu, ale já tady nejsme od toho abych někomu dával za pravdu, já jsem vždy opozice. :D:D. Malá ale poznámka, právě proto, že to není sportovní speciál a jeho zacházení s ním je jiné, má to výrobce předpokládat. Stejně jako určitě předpokládá, že u těchto aut pohybující se v 95% v běžném provozu bude tento motor vytěžován na 40% aby splnil nějakou navrhovanou životnost. Každopádně i kdyby s tím bylo zacházeno jak píšeš běžným neznalým uživatelem, nemůže už v 10tis km prosakovat voda do válců. No a právě poctivá atmoška pořádnýho objemu bude méně náchylná i se všema eco součástkama. Vždyť ty velkoobjemové ameriky třeba se ve většině režimu jen tak převalují v podstatě jako naše diesly a mají obrovský nájezdy. No nejsem Kokta, okruhový specialista, ale svezl jsem se ve ferrari F430 s atmoškou  na letišti, ten zvuk hned za krkem, okamžitá reakce na plyn při jedno jaké zařazené rychlosti, quick schift, pro mě nezapomenutlený zážitek, i když jsem nejel úplně na plno,, byl jsem připosranej abych se nerozstřelil, podepsaná dohoda na 10% spolůčasti mě držela za zadek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber to tak, že útočím na tebe, to jen tak nějak vždycky vyjde lol:t 

 

K tomu, že to má mít výrobce podchycený... S tím nesouhlasím. To, že lidi naprosto zpohodlněli, nehodlají na nic čekat je toho důkazem. Zkus si vstát ráno ve tři po třech hodinách spánku a vyběhnout deset pater. Nedáš to, zařveš. I sebelepší sportovec to bez rozcvičení nedá. Krásný příklad je třeba Tour de France. Borci před závodem dávají rozcvičku a rotoped, pak jedou závod a po závodě sednou na rotoped a ještě se dojížděj. Motor funguje v podstatě stejně a čím má vyšší výkon, tím je to více potřeba. Tohle prostě neobejdeš. A pokud zmiňuješ, že po 10tis km, když si vezmu, že dneska nikdo motor nezajíždí, protože to není potřeba... tak je mi vše jasné :D

 

Opět to beru obecně, je skutečně možné, že 2,3 od Fordu má vážnou výrobní vadu, kdo ví... :kol-78:

 

A k tomu zatížení motoru, i když osobně po městě jezdím v poměrně v rámci předpisů (ne, nejsem svatej, proto zmiňuju "poměrně"), i tak třeba na výjezdech využívám maximální potenciál motoru, to samé v napojeních a tak. A když pak po Pze vidím spoustu dravců s takovými auty, tak rozhodně nejezdí na 40% :t

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, já to tak neberu, věcná diskuse a ta u tebe platí, to je fakt. Ano, až tak do krajnosti jsem to nemyslel. Spíš myšleno, že okruhový speciál vyjede na trať třeba o víkendu a jezdí se tam s ním pořád se zahřátým motorem, zatím co s těmito auty se musí počítat, že musí snášet denně ráno studený starty, odpoledne studený starty. Někteří jezdí do práce i 4km  třeba jenom, tedy jezdí pořád se studeným motorem atd. atd. Navíc, i u mě v rámci úspor už od výrobce teplota chladící kapaliny jen modrá kontrolka, teplota oleje žádný ukazatel neb nemám maxidot. V létě zhasne kontrolka již po ujetí několika stovek metrů, tedy rozhodně nemůže být motor zahřátý na provozní teploty. Návod hovoří jasně, že s emáž zdržet nároku na výkon, svítí li modrá kontrolka. Tedy doost často si za takové stavy může sám výrobce. Ano my fandové do aut něco víme, zajímáme se, je to náš koníček, to samé prodloužené intervaly výměn oleje atd. Většina lidí jsou jen běžnými uživateli co nevědí nic. 

Zatěžování motoru, to bylo myšleno samozřejmě v dlouhodobém průměru, to že se rozjedeš  na na 10s využiješ plný potenciál výkonu nic neznamená. Ve skutečnosti při běžném užívání ten motor je v průměru využitý na 30-40% třeba jen. někde jsme to četl. Třeba i Bugati Veyron při ustálené konstatní rychlosti 130km/h využívá víš kolik? Ano pouhých 60 koní z těch jeho 1000. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochop, že většině lidí, co si to auto pořídí je teplota oleje úplně někde. Ani netuší, proč tam olej je. Nedej bože, že by tušili, kudy se případně dolévá. Dneska ani teplota vody neukazuje reálné hodnoty, ale pouze jistý průměr hodnot. I palivoměr už dneska "lže a krade", ukazuje stav nádrže paliva dle toho, jak tlačíš na pilu, aby tě prázdná nádrž odradila od zamoření planety emisema ;)

 

A ano, s tím, jaký výkon by měl stačit běžnému vozu v městském provozu, řešili jsme to na vejšce. Ale popravdě, já bych si s tím nevystačil, jezdit tak defenzivně, abych využíval 30-40% výkonu (možná u auta, co má 550ps+ bych problém neměl lol)... To radši využívám služeb mhd, protože ta mě dopraví na místo za daleko méně peněz.

 

A jestli chceš, tak tě někdy svezu, abychom si ověřili těch 10 vteřin na max výkon :rock:-_-

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby mělo zajíždění motoru smysl, tak bys musel vyměnit po cca 2500km olej a pak ho měnit určitě častěji než je long life interval. Za další po fabrice motor za studena startuje třeba 200-250x než se dostane k zákazníkovi..... 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, kokta7 napsal:

Aby mělo zajíždění motoru smysl, tak bys musel vyměnit po cca 2500km olej a pak ho měnit určitě častěji než je long life interval. Za další po fabrice motor za studena startuje třeba 200-250x než se dostane k zákazníkovi..... 

Nejsem naivní, neboj, vím moc dobře, jak to auto dostane na lajně a následně na zkušebně na prdel... U závoďáků se dělá první olej dokonce daleko dřív, já ho dělám po deseti, max 15tis km. Nicméně to vše nic nemění na tom, že když tomu autu dáš chvíli péče a obětuješ těch pár km dobrému zajetí, rozhodně špatně tomu motoru neuděláš ;)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...