Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Však oni to TSi za 5 let budou mít vychytané, nehledě na to, že ceny aut s malým obsahem jsou celkem levné oproti předchozím letům a ty silnější na to tolik trpět nebudou. A to, že dneska se všechno dělá tak, aby to vydrželo záruční dobu, nebo pár let po záruce a potom se to vysralo abys musel koupit nové, to tak prostě je a aut se to týká také. Doba kdy se vyrábělo, aby to lidem sloužilo je ta tam a nikdo s tím nic neuděláme. Ale jak už jsem psal, když už i Japonci museli přidat do svých vynikajících atmosfér přeplňování, kvůli emisím, tak to je definitivní konec atmosférických motorů... Alespoň v době, kdy platí emisní normy...

za 5 let to asi vychytaj, ale ty pak zase budeš říkat, že to je už mrtvej motor  :kol-46:  a měl bys ovše zřejmě i pravdu. Technika jde neskutečně rychle dopředu. 

Jinak ještě k tomu 3,6 a jeho spotřebě. Docela by mi zajímalo srovnání, jestli by ten 300 koňovej dvoulitr vzal skutečně míň. Osobně si myslím, že by mě spolehlivě "sežraly" oba dva.  

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim, ze je to hlavne o vykonu pred dvaceti lety tu jezdily auta s vykonem od 45-70ps pred 10lety byl prumer 80-130, dnes se standard dela od 130-180ps. Jelikoz atmosfera s obsahem 1,4 , 1,6 atd nema potencional na takovy vykon tak o ni neni takovy zajem. A v dnesni dobe je trend maly obsah s turbem co pekne jede a prijatelne zere. To se pak clovek zapoti s 1.6. 74kw na okresce kdyz potrebuje predjet a nema optimalni zrychleni nedej boze aby pred nim jel nejakej zavodnik kterej dupne na plyn a bude chtit pri predjizdeni zavodit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak proč těch superbu/passatu jezdí po silnici tolik? :D jinak ty prodeje superbu/passatu mě rozhodně nepřijdou tragické co ty řikáš...

Jsem píchnul do vosího hnízda,co? A to byl záměr. :kol-48:   Myšleno to bylo samozřejmě na SII 3.6. Tož tak. :kol-138: 

Musíte také na to nahlížet (teď se nebavím o 3.6) úhlem bežného Franty uživatele, který tomu moc nerozumí a zajímá ho tak maximálně kolik to stojí, jak to pocitově jede, kolik to žere a co nacpe do kufru. A těch je určitě většina. Tady jsme přece jenom na specializovaném foru fanoušků do aut a techniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak oni těch 3.6 mají docela dost, teď nějaké udají státu :D manažeři z MB je používají, docela jich tam stojí na prodej dost ;) řádově 10-20

Máš pravdu spidermane, zapomněl jsem kolik toho narvou do kufru :D

 

Jinak dnes sem měnil v superbu baterku, já myslel že mě omyje. vše proběhlo v pořádku, až na maxidotu zablikala chyba ESC,TPC apod :D tak vymazat všechny chyby (běžný franta nemá doma 3 druhy diagnostik), tak to pomohlo částečně, až pak sem to musel jet projet, chcípnout motor a zase vše vymazat a pak okay...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://m.autorevue.cz/test-autozarovek-h7-drazsi-nemusi-znamenat-lepsi/?textart=1#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=zive_newsletter

 

Kokto:

seridil jsi sedacky, zrcatka, okynka, zpetny zrcatko, vyhrivany trisky, vyhrivany okynka, klimatizaci, vyhrivany sedacky, dvere na kufru, radio, airbag... a takhle bych mohl pokracovat :D... jestli ne, tak zitra zacni, bo se tata bude divit, az se nekde vymazne a auto mu na maxidotu napise - co se stalo, mam spustit airbag?

 

Arlo:

Nemyslim si, ze by to byl nejakej standart, porad ma dneska vetsina lidi obecne atmosferu (HTP, SDI) a hojne TDI.To az tak posledni rok se rozsiruje turbo u benzinu, protoze ho za levno montuji do Fabii a do Rapida. Mimochodem takovej Fluence ma 1.6 atmosferu s 92KW, jede to hodne podobne jako 1.4MPI v oktavce, ale pri kopecku se to nezadejchava, vule zrychlit je... ale samozrejme turbo je turbo. Takze min. papirove ty atmosfery odepsany byt nemusi. Vyrobce potrebuje prodat a za rok zase, tak proc tam nedat kurvitko, ktery 3 leta bude delat radost a pak se potentuje. Vic se bojim ucpavek ve vejfuku a ucpanejch trysek. V zitovte jsem neresil teplotu oleje, tata mi rikal, jakmile se hne rucicka teploty (voda), tak muzes tocit do 3tis a jakmile mas 70, tak muzes nakladat... a po 230tis Peugeot 309 jak novej (SDI), O1 TDI 220tis jak nova... nikdy jsem specialne turbo nechladil, max 1 min stani se zaplym motorem pri 40 stupnich a behu po dalnici pri 120km/h. To uz castejs zapinam klimu v zime - je to v manualu - min 1x za mesic pustit na 5 min i v zime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k cemu to je dobry, js uz se z toho poseru. Lidi co jim pri dennim sviceni z vyroby sviti vsechno resi slozite jak to pozhasinat i tam kde to nejde. A lidi co jim sviti pri dennim sviceni opravdu jen predni svetla bez palubniho osvetleni resi jak palubni osvetleni zapnout a nyni jak koukam tak i jak zapnout vsechno. Nejak uz tomu prestavam rozumet.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemusím snad zdůrazňovat, že denní svícení není od toho, abych lépe viděl, ale abych byl lépe viděn. Nikdy jsem nepochopil, proč k tomu nemůže současně svítit i zadek. V tomhle ročním období, kdy je špatná viditelnost, jezdí spousta exotů jen na to debilní denní svícení i v mlze a zezadu tudíž nejsou vidět vůbec. Nejhorší je, že dle nastavení citlivosti automatu na přepínání světel se stává, že i super hyper moderní a drahá kára typu Audi, BMW apod. jede vzadu neosvětlená, protože automat světel usoudil, že není zapotřebí ještě svítit. To by mi šlak trefil, když někoho takovýho potkám. Jsem sice ortodoxním zastáncem svícení ve dne, ale opravdu svícení. Nikoliv všelijaký ty přední bludičky. To je děsný a k hovnu.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto a tobě se v L&K nerozsvěcí automaticky? Ono totiž to má jistý smysl... Ty si za šera myslíš, že je vidět (ty vidíš) ale venku už je to jiné a ty vidět nejsi (podstata svícení) tudíž tě to nutí si rozsvítit (automat to udělá za tebe)... 

 

Kdybys umě u mého MR2005 nastavit coming/leaving home na přední mlhovky, aby se nerozsvěcely xenony, tak dej vědět, to mi zatim nikdo nenastavil a údajně to ani nejde u mého MR  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čemu nerozumíš stringo? na pozici 0 mám denní svícení s LED. tak si zapnul, aby mě svítili i vzadu SPZ a obrysovky...takže ve dne když je šero, tak nemusím na automat mít zaplý furt xenony s corneringem, myslím že je to zbytečný...

 

Jirko je to tak, ono je 1530 skoro tma a ty blázni furt jedou na denní s činskymi led..

 

Bys musel mít novou BCM (jednotcu centrální elektriky)... stojí do 1500kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a když jsem se odvážil tady na foru někde napsat, že to automatické rozsvěcování světel stojí za prd (to samé platí pro automatiku stěračů atd.), málem jsem byl lynčován... Protože ti, co si za to zaplatili, nepřiznají, že vyhazují prachy za polovičaté řešení a budou ho bránit hlava nehlava. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

senzor stěračů to je taky krám...někdy si to stírá pro srandu králíků, někdy to ani nesetře vzadu. někdy to zase stírá vzadu i při couvání, někdy ne....

dělá to i na oc klubu jednomu s l@k, říkal že si na to zvykl a autorizák s tím nic ovšem neudělal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se stěrači souhlasím, jenže je nutné to mít aktivované kvůli C/L home, jinak to nefunguje. To svícení podle mě funguje perfektně, jak začne být hůř vidět, aktivuje se to a nemám s tím problém - Kokto rozumím tomu, co jsi nastavil, ale nerozumím tomu, že to děláš ručně, když máš fci automatických světel - resp. uměle prodlužuješ rozsvícení potkávacích světel, za již zhoršených viditelných podmínek.

 

Jinak já dával novou BSG když jsem chtěl fci corner... Sere mě, že se rozsvítí při odemčení xeny na chvíli, chtěl bych ty mlhovky... stejně to má myslím passat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...