Červenec 26, 20187 r Jj, jsem na tom stejně. Taky jsem byl ze začátku naštvaný, že je to krok zpět. Ale teď jsem do O2 musel do zadní nápravy po 255 tis. km investovat (jezdí s ní manželka), v tom vidím u vlečné přínos, ta bude skoro bezúdržbová. Rozdíl v jízdních vlastnostech tam je, ale při běžné jízdě to nepoznám.
Červenec 26, 20187 r před 2 hodinami, bojler napsal: Takze kdyz si vybere konfiguraci v ramci rozpoctu firmy a kdyz si vybere konfiguraci v ramci rozpoctu vlastniho, to ma vliv na spokojenost s autem? Vetsi ... no ... s prominutim picovinu jsem uz dlouho necetl. Rozdily mezi podvozky a jejich chovani jsou natolik obrovske, ze to nepozna snad jenom ignorant. Jo je to přesně tak jak píšeš. Snaď nejsem"méněcenný" tím, že mám firemní vozidlo. Myslím, že nás tu na fóru není málo, kdo má služebák a přispívá tu svými příspěvky. Ale nechchi tu jít s nikým do zbytečné konfrontace. Zatím jsem tu nováček a co jsem si procházel zdejší fórum tak se to tu drží ve zcela věcných diskuzích a tak by to mělo být! Za to palec nahoru. Koukám, že jsem tu nastartoval a oživil diskuzi nad podvozkem Octávky :-) No já osobně čím jsem starší preferuji více pohodlí v rámci možnosti dané kategorie vozidla a budgetu, který jsem od firmy dostal. Ročně nalítám kolem 30.tis. Va na Octávkách jezdím nějakých 15let a víceprvek může pomoci i ke komfortu. Jízdní vlastnosti ve smyslu řezání zatáček je jistě chvályhodná věc a je dobré jí mít v rezervě, ale upřímně, kolikrát za den ščověk jede jako rallycrossový jezdec. Chvíli tě to baví a pak toho stejně necháš a jedeš si na pohodu a to je určitě v mém případě 90% denního jízdního režimu :-)
Červenec 26, 20187 r Nejvíc ten víceprvek je znát když se občas honím přes buchlovské kopce, znalý jistě pokývnou že trojka s vlečkou nemá šanci, tam se nechá víceprvek zmáčknout opravdu luxusně.
Červenec 26, 20187 r Já se tomu vždycky bráním říkám si ser na to už nejsi žádný nevyježděný pako... no vydržím to do první zatáčky, je to tam prostě erektivní...
Červenec 26, 20187 r Ano plné hrobečků lidí co přesedlali z OII 2l TDI do OIII 2L TDi s vlečkou... nečekaná a smrtelná změna.
Červenec 26, 20187 r Jedna chyba na buchlovských a ani vlečná náprava tě při té rychlosti nespasí. Strávil jsem tam a na jiných vyhlášených místech se supersportem mládí. Navíc lidé s torzní tyčí nemají dle mého přílišné ambice na to, aby se chodili “vyblbnout”. Na to Octavia fakt není.
Červenec 26, 20187 r Autor před 1 hodinou, Aleš_BX napsal: ale blbost... měj jsem O II i O II FL a nyní OII FL, předtím O III už jsem to tu někoikrát komentoval... myslím, že by se to tímto dalo zase na nějaký ten půlrok ukončit tuto nikam nevedoucí debatu.... Tak proč do ní za každou cenu musíš opakovaně přispívat zbytečnými příspěvky? Ignoruj to tady a bude klid.
Červenec 28, 20187 r Taky se přidám s vlastní zkušeností.. Před koupí O3 2.0 TDI jsem se kvůli absenci multilinku obával snížení komfortu oproti předchozí O2 FL 1.9 TDI. Nakonec to není tak horké, jak jsem se obával. Snížení komfortu ohledně zadní nápravy nepociťuju. Kdybych nevěděl, že tam je vlečná náprava, tak bych to při svém stylu jízdy nepoznal. V práci přesedám do O3 FL 1.8 TSI a taky žádné citelné rozdíly nepociťuji. Ale jak říkám a zdůrazňuji- nejezdím s tím Barum Rally po rozbitých valašských kopcích. I tak je to z mého pohledu od Škodovky krok zpět, stejně jako ještě např. snížení objemu palivové nádrže, návrat k refletorovým světlometům místo čoček, atd. Naštěstí se Škodovce tato klikovka docela povedla a asi z tohoto řešení vytřískali maximum, které šlo a tak to není takový průšvih. Výhoda může být bezúdržbovost vlečné nápravy, což asi většina cílové skupiny zákazníků ocení víc, než rozdíly při agresivnějším stylu jízdy.
Červenec 28, 20187 r To je, ale tchýni se podařilo nějak odklonit sbíhavost u LZ kola u Superb 1. Nevýhoda oproti víceprvku je ta, že to nešlo doštelovat na geometrii a musela se pak dávat jiná náprava = ekonomika jedoduché nápravy v řiti.
Červenec 28, 20187 r To jo, ale to jsou spíš výjimky. Navíc jsem myslel ekonomiku pro výrobce. Pokid si ji někdo ohne sám, platí výměnu zákazník. Upraveno Červenec 28, 20187 r od beuticek
Červenec 28, 20187 r před 9 hodinami, Aleš_BX napsal: za vším je v prvé řadě hledat ekologie, nižší hmotnost = nižší emise... V tomto případě jde o náklady.
Červenec 28, 20187 r před 13 hodinami, MiSKO83 napsal: Taky se přidám s vlastní zkušeností.. Před koupí O3 2.0 TDI jsem se kvůli absenci multilinku obával snížení komfortu oproti předchozí O2 FL 1.9 TDI. Nakonec to není tak horké, jak jsem se obával. Snížení komfortu ohledně zadní nápravy nepociťuju. Kdybych nevěděl, že tam je vlečná náprava, tak bych to při svém stylu jízdy nepoznal. V práci přesedám do O3 FL 1.8 TSI a taky žádné citelné rozdíly nepociťuji. Ale jak říkám a zdůrazňuji- nejezdím s tím Barum Rally po rozbitých valašských kopcích. I tak je to z mého pohledu od Škodovky krok zpět, stejně jako ještě např. snížení objemu palivové nádrže, návrat k refletorovým světlometům místo čoček, atd. Naštěstí se Škodovce tato klikovka docela povedla a asi z tohoto řešení vytřískali maximum, které šlo a tak to není takový průšvih. Výhoda může být bezúdržbovost vlečné nápravy, což asi většina cílové skupiny zákazníků ocení víc, než rozdíly při agresivnějším stylu jízdy. Na jakých kolech to máš posazený?
Červenec 29, 20187 r https://autozurnal.ta3.com/rely-legenda-igor-drotar-hodnoti-zadne-napravy-octavie-odomknute Upraveno Červenec 29, 20187 r od j57
Červenec 29, 20187 r před 21 hodinami, MiSKO83 napsal: Teď mám 225/45 R17, pneu Dunlop SP SPORT MAXX RT Já mám ty samý šlupky a opravdu auto uskákaný a jakýkoliv příčný nerovnosti bouchaj do interiéru a potažmo sedáků. A to jezdím na Octávkách cca 15let, ale tohle je fakt nekomfortní peklo. Tlaky v pneu O.K. snad jestli nezapomněli vyndat transportní dorazy jak tady někdo v diskuzi zmínil fakt nevím. Nebo jestli už jsem na starý kolena takovej citlivka
Červenec 29, 20187 r BUBUBU: možná máš tu starší verzi tlumičů? Mě na tom vážně nic nebouchá oproti multilinku na O2. Ani když jedu přes koleje. Jinak jsem na pazvuky v autě dost háklivý.
Červenec 29, 20187 r Nevím, netuším. Auto šlo do výroby podzim 2017 a dodané bylo konec února 2018.... Až s tím pojedu na první servisku tak se na to zeptám.
Srpen 6, 20187 r V 22.7.2018 na 13:43, BUBUBU napsal: Také přidám názor na podvozek : ...facelift, 2.0TDI/150K/výbava Style. Při této motorizaci máte automaticky podvozkově jednoduchou vlečnou nápravu a k tomu jsem si zvolil ALU kola 17"/45 a to byla velká chyba,! To auto neskutečně přenáší nerovnosti všeho druhu do kabiny, potažmo i do sedáku. Na auto vyrobené v r. 2017 naprosto k uzoufání. Buď bych šel do DCC nebo zpátky na 16" pneu. Ale asi chápu, že se tu pořád bavíme o autě z kategorie nižší střední třída...., i když čtu fórum na Superb III se stejnou pohonou jednotkou na 18" kolech, tak to je nemlich to samý.... Nechci tuto debatu nějak dále vířit a polarizovat, takže spíše poznámka pro @BUBUBU, ostatní to číst nemusí. Měl jsem O2FL se sériovými Turanza 17" (1.8TSI) a multilinkem, absolutně žádný problém, auto krásně sedělo, subjektivně lépe než se zimními 16". Samozřejmě bez DCC, to ještě nebylo. Nyní mám O3FL (opět 1.8TSi a multilink) se sériovými 18", samozřejmě (a nyní již s DCC) žádný problém ani v nejtvrdším nastavení. Ale měl jsem na podzim na týden náhradní auto ze servisu, byla to "brand new" O3FL 1.6TDi/DSG s klikovou nápravou a 17" (samozřejmě bez DCC), a potvrzuji, že to byla opravdu zoufalost. A vzhledem k tomu, že jak píše @Aleš_BX, že O3 a O3FL je auto již zcela jinde, než bylo O2FL (souhlasím jen částečně, mám opravdu s čím srovnávat), tak si tedy opravdu nebudu myslet, že je O3FL horší auto než O2FL, a že to tedy opravdu bude tou nápravou. To ve srovnání O2FL s multilinkem a 17", a O3FL bez multilinku a 17"... Myslím, že víceprvek má skutečně smysl, a to zejména u nižších/širších profilů pneumatik, které jsou především určeny pro silnější motorizace, a tam jde multilink logicky sériově. To byl evidentně úmysl výrobce. Jinak Superb 3 má v nějakých motorizacích také "kliku" ? To budou nějaké holoverze, ne ?
Srpen 6, 20187 r @BUBUBU psal "i když čtu fórum na Superb III se stejnou pohonou jednotkou na 18" kolech, tak to je nemlich to samý", takže S3 mají problém s multilinkem a 18" ? Tím myšleno bez DCC? Vím že DCC je u Superb 3 nastavené nějak "podivně" (což mě potvrdil i Ferda), ale že by to bez DCC bylo s 18" až tak tragické ?
Srpen 6, 20187 r @omicron Díky za info a zpětnou vazbu. Jak jsem psal měl jsem možnost jít do verze STYLE s 190K motorizaci + DSG + 4x4, ale zase bych se vyčerpal budget a nebylo by na jinou výbavu (nezávisle topení, adaptivni tempomat keyless apod). Dneska si říkám že jsem měl jít do této volby.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.