Ajfl Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Má někdo bližší info k tomu, jak funguje, reaguje, jaký je algoritmus? Ze začátku fungoval tak nějak rozporuplně (nebyl jsem zvyklý), pak vše v pořádku, naučil jsem se, ale teď už se poslední dobou vymlouvá, že nelze aktivovat asi týden ... Netuší někdo? Zatím vím, když je Start/Stop aktivní: - když otevřeš dveře, auto zhasne motor a je potřeba znovu nastartovat - když otevřeš okénko, vše v pohodě (na čekačky na něco fajn) - sám se zapne, pokud uplyne nějaká doba (možná to měří kapacitu bat, netuším) - spouští se až pokud je auto v klidu a pustíš spojku (tedy pokud někam doletíš bez rychlosti a dobrzdíš, nespustí se) - posilovač mu bere energii, takže po pohnutí volantem (výrazně) se nahodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Něco o tomto systému je v této Učební pomůcce (je tedy z roku 2010 pro FII FL).http://www.uloz.to/xw6pNGw/86-system-start-stop-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Bych byl rád, že sám systém uznal svoji zbytečnost. Možná jestli jezdíš krátké trasy, tak může být vyšťavenější baterka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 4. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Lancelot: Jezdím kratší trasy, ale baterka je o poznání silnější, než ve verzi bez Start/Stop systému (ostatně pro mě ten příplatek byl spíš za odolnější komponenty, než samotný systém). Pawouk: Myslíš, že to bude podobné? Přijde mi, že ten systém za těch pár let asi nějaké změny prošel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ. Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 5. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 To je samozřejmě jasné .. přečetl jsem dokument a vím stejné houby, jako předtím ... zeptám se přímo u prodejce, protože mi to nepřijde normální .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 A co klima v techto vedrech? Nemas nastavenu prilis nizkou pozadovanou teplotu na to, aby se aktivoval Start/Stop? Pokud je venku 32°C a ty mas pozadovanou 22°C, S/S je vyrazen z funkce. Rozdil vnejsi a pozadovane teploty nesmi byt > nebo = 8°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 5. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 to jako fakt? U fiata punto, co jsem měl pujcenyho v italii jsem mel klimu na 19 a venku bylo pres 30 a start/stop fungoval !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 To jako fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Máte se na tyhle rádoby "pomocníky" vykašlat... a pak nemusíte řešit jejich problémy. Jako by jich nebylo dost i jinde. Zkus napsat do ŠA - jestli ti nenapíší přesné podmínky pro funkčnost tohoto systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 http://www.autorubik.sk/technika/stop-start-system-vyhody-a-nevyhody/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ. Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný. samé hovadiny, start stp má rekuperaci a tedy baterku dobíjí :-) chce to číst a ne jen si myslet..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 PetrHravec: Kolego, slušně prosím - chce to číst i pravidla fora. Je to sice pravda, ale rekuperace neni vsemocna. Pri kratkych cestach a castych opakovanych startech napr. v prevazujicim rezimu jizd po meste, nema rekuperace v zadnem pripade sanci pokryt energeticke potreby. Rekuperace neni zadny zazrak, jen o neco chytrejsi rizeni dobijeni alternatorem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 10. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Maverick: Klima mi nedělá dobře, nepoužívám jí (přes ty vedra navíc většinou nejezdím). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Začal jsem teď používat manuální start/stop na křižovatkách, kde mě před nosem zastaví červená a vím, že budu dlouho čekat. Snad to není až tak často, abych jednou nenastartoval Na krátkých trasách to spotřebě pomůže solidně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Něco o akumulátorech pro Start/Stop systémy: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlik Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 Chtěl bych se zeptat jak dobít baterii, když mám start-stop systém? Někde jsem četl, že auto má ještě jakýsi systém, který nějakým způsobem kontroluje baterii, ví o tom někdo něco? Můžu odpojit a nabít? A co autorádio? Mám Amundsen+ co ten? nebude chtít po opětovném připojení zadat kód? Jezdím hlavně po městě, cca2x8km a zelená kontrolka na baterii už není zelená tak by asi chtěla dobít, jinak startuje normálně, SS nepoužívám jen párkrát jsem ho zkusil, abych věděl jak funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 No, podle článku výše, bych problém s nabíjením neviděl. Musíš použít nabíječku, která umí GEL baterie. Pokud jí auto opravdu má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlik Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Jasně baterku nabiju v pohodě, nabíječku na GELbaterie mám, v tom není problém, spíš by mě zajímalo co na to auto? nebo elektronika auta? Je tam nějaký systém na kontrolu baterie kvůli té funkci START-STOP? Údajně se při výměně baterie musí do servisu, aby ten systém na novou baterii aktualizovali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2013 Ano, při výměně akb musí auto do servisu. Tam po výměně nahrají data od akb do řj. motoru. Info je od exide a varty. Asi by to chtělo někoho s diag. aby na to koukl ( co o akb ví řj). Asi by byla cesta přepojit auto na záložní zdroj, akb dobít a přepojit zpět. Data pro řj zůstanou stejná, jen se změní stav nabití. A odpadne i nastavování oken, serva atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klod122 Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 pro všechny kdo by se chtěl podělit zla-li či ne-používáte. Já osobně vždy vypínám, Hlavně když jedu na dálnici cca 140 km/h nap. 1 h v kuse tak při zastavení na benzince mi to hnet vypne a to v mauálu je jasně psaný nechat min. 1 min. běžet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Ahoj a to buď rád že nemaš tdi.to pri tomto systemu trpi nejvic kdyz ho zapomenes vypnout.Ja to vypinam po startu, jen mam strach ze za 3 roky me odejde to tlacitko. Ale kur.itko prvotřídní, ne? Zase kamos ma golfa 7 1.6tdi 77kw a nemůže si to vynachválit, a to jezdi mesto pockam si 5 let az zadre turbo, saly apod.Jo ted uz mu dpf regeneruje co 200km na to jsem zapomel, najeto ma 30 tis. Zajimalo by me: 2 stejne auta, jedna strasa, jedno s ss a druhe bez.Jaka by byla spotreba...asi rozdil 0.0nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 pro všechny kdo by se chtěl podělit zla-li či ne-používáte. Já osobně vždy vypínám, Hlavně když jedu na dálnici cca 140 km/h nap. 1 h v kuse tak při zastavení na benzince mi to hnet vypne a to v mauálu je jasně psaný nechat min. 1 min. běžet Než založíš nové téma, je tvou povinností hledat, zda již podobné někde není založeno. Tak si to pro příště řádně zapamatuj. Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toldi Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Klod122: když sjedu z dálnice tak mi SS naopak motor nevypíná a nechává běžet... Sice SS téměř vždy po startu deaktivuju, na jeho funkčnost si ale stěžovat nemůžu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Jediná věc co mi na SS dost vadí je to, že když přijedu z práce a zastavím před vraty od plotu a motor chcípne (SS se aktivuje), pak otevřu dveře a auto začne zběsile pípat že mám zapnuté zapalování. Když se po otevření vrat vrátím do auta, tak musím dát klíček do polohy 0 a znovu nastartovat. GGGRRRRRR, opruz . Nemá to už někdo nějak vychytané? Teď nemyslím radu: vypnout SS tlačítkem před dojezdem domů. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.