Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Má někdo bližší info k tomu, jak funguje, reaguje, jaký je algoritmus? Ze začátku fungoval tak nějak rozporuplně (nebyl jsem zvyklý), pak vše v pořádku, naučil jsem se, ale teď už se poslední dobou vymlouvá, že nelze aktivovat asi týden ...

 

Netuší někdo?

 

Zatím vím, když je Start/Stop aktivní:

- když otevřeš dveře, auto zhasne motor a je potřeba znovu nastartovat

- když otevřeš okénko, vše v pohodě (na čekačky na něco fajn)

- sám se zapne, pokud uplyne nějaká doba (možná to měří kapacitu bat, netuším)

- spouští se až pokud je auto v klidu a pustíš spojku (tedy pokud někam doletíš bez rychlosti a dobrzdíš, nespustí se)

- posilovač mu bere energii, takže po pohnutí volantem (výrazně) se nahodí

Bych byl rád, že sám systém uznal svoji zbytečnost. :D

Možná jestli jezdíš krátké trasy, tak může být vyšťavenější baterka.

  • Autor

Lancelot: Jezdím kratší trasy, ale baterka je o poznání silnější, než ve verzi bez Start/Stop systému (ostatně pro mě ten příplatek byl spíš za odolnější komponenty, než samotný systém).

 

Pawouk: Myslíš, že to bude podobné? Přijde mi, že ten systém za těch pár let asi nějaké změny prošel ...

Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ.

 

Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný.

  • Autor

To je samozřejmě jasné .. přečetl jsem dokument a vím stejné houby, jako předtím ... zeptám se přímo u prodejce, protože mi to nepřijde normální ..

A co klima v techto vedrech?

Nemas nastavenu prilis nizkou pozadovanou teplotu na to, aby se aktivoval Start/Stop? Pokud je venku 32°C a ty mas pozadovanou 22°C, S/S je vyrazen z funkce. Rozdil vnejsi a pozadovane teploty nesmi byt > nebo = 8°C

to jako fakt? U fiata punto, co jsem měl pujcenyho v italii jsem mel klimu na 19 a venku bylo pres 30 a start/stop fungoval !!! :D

To jako fakt. :)

Máte se na tyhle rádoby "pomocníky" vykašlat... a pak nemusíte řešit jejich problémy. Jako by jich nebylo dost i jinde. :kol-32:  Zkus napsat do ŠA - jestli ti nenapíší přesné podmínky pro funkčnost tohoto systému.

Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ.

 

Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný.

samé hovadiny, start stp má rekuperaci a tedy baterku dobíjí :-) chce to číst a ne jen si myslet.....

PetrHravec: Kolego, slušně prosím - chce to číst i pravidla fora.

 

Je to sice pravda, ale rekuperace neni vsemocna.

Pri kratkych cestach a castych opakovanych startech napr. v prevazujicim rezimu jizd po meste, nema rekuperace v zadnem pripade sanci pokryt energeticke potreby.

 

Rekuperace neni zadny zazrak, jen o neco chytrejsi rizeni dobijeni alternatorem.

  • Autor

Maverick: Klima mi nedělá dobře, nepoužívám jí (přes ty vedra navíc většinou nejezdím).

  • 4 týdny později...

Začal jsem teď používat manuální start/stop na křižovatkách, kde mě před nosem zastaví červená a vím, že budu dlouho čekat. Snad to není až tak často, abych jednou nenastartoval :D Na krátkých trasách to spotřebě pomůže solidně.

  • 3 měsíce později...

Chtěl bych se zeptat jak dobít baterii, když mám start-stop systém? Někde jsem četl, že auto má ještě jakýsi systém, který nějakým způsobem kontroluje baterii, ví o tom někdo něco? Můžu odpojit a nabít? A co autorádio? Mám Amundsen+ co ten? nebude chtít po opětovném připojení zadat kód? Jezdím hlavně po městě, cca2x8km a zelená kontrolka na baterii už není zelená :kol-32:  tak by asi chtěla dobít, jinak startuje normálně, SS nepoužívám jen párkrát jsem ho zkusil, abych věděl jak funguje

No, podle článku výše, bych problém s nabíjením neviděl. Musíš použít nabíječku, která umí GEL baterie. Pokud jí auto opravdu má.

Jasně baterku nabiju v pohodě, nabíječku na GELbaterie mám, v tom není problém, spíš by mě zajímalo co na to auto? nebo elektronika auta? Je tam nějaký systém na kontrolu baterie kvůli té funkci START-STOP? Údajně se při výměně baterie musí do servisu, aby ten systém na novou baterii aktualizovali :kol-32:

Ano, při výměně akb musí auto do servisu. Tam po výměně nahrají data od akb do řj. motoru. Info je od exide a varty. Asi by to chtělo někoho s diag. aby na to koukl ( co o akb ví řj). Asi by byla cesta přepojit auto na záložní zdroj, akb dobít a přepojit zpět. Data pro řj zůstanou stejná, jen se změní stav nabití. A odpadne i nastavování oken, serva atd.

  • 1 rok později...

pro všechny kdo by se chtěl podělit zla-li či ne-používáte. Já osobně vždy vypínám, Hlavně když jedu na dálnici cca 140 km/h nap. 1 h v kuse tak při zastavení na benzince mi to hnet vypne a to v mauálu je jasně psaný nechat min. 1 min. běžet

Ahoj a to buď rád že nemaš tdi.to pri tomto systemu trpi nejvic kdyz ho zapomenes vypnout.Ja to vypinam po startu, jen mam strach ze za 3 roky me odejde to tlacitko.

Ale kur.itko prvotřídní, ne? 

Zase kamos ma golfa 7 1.6tdi 77kw a nemůže si to vynachválit, a to jezdi mesto pockam si 5 let az zadre turbo, saly apod.Jo ted uz mu dpf regeneruje co 200km na to jsem zapomel, najeto ma 30 tis.

Zajimalo by me: 2 stejne auta, jedna strasa, jedno s ss a druhe bez.Jaka by byla spotreba...asi rozdil 0.0nic...

pro všechny kdo by se chtěl podělit zla-li či ne-používáte. Já osobně vždy vypínám, Hlavně když jedu na dálnici cca 140 km/h nap. 1 h v kuse tak při zastavení na benzince mi to hnet vypne a to v mauálu je jasně psaný nechat min. 1 min. běžet

 

Než založíš nové téma, je tvou povinností hledat, zda již podobné někde není založeno. Tak si to pro příště řádně zapamatuj. Témata jsem sloučil.

Klod122: když sjedu z dálnice tak mi SS naopak motor nevypíná a nechává běžet... Sice SS téměř vždy po startu deaktivuju, na jeho funkčnost si ale stěžovat nemůžu

  • 6 měsíců později...

Jediná věc co mi na SS dost vadí je to, že když přijedu z práce a zastavím před vraty od plotu a motor chcípne (SS se aktivuje), pak otevřu dveře a auto začne zběsile pípat že mám zapnuté zapalování. Když se po otevření vrat vrátím do auta, tak musím dát klíček do polohy 0 a znovu nastartovat.  GGGRRRRRR, opruz  :kol-29: .

 

Nemá to už někdo nějak vychytané? Teď nemyslím radu: vypnout SS tlačítkem před dojezdem domů.

Díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.