Přejít na obsah

Start/Stop systém


Ajfl

Doporučené příspěvky

Má někdo bližší info k tomu, jak funguje, reaguje, jaký je algoritmus? Ze začátku fungoval tak nějak rozporuplně (nebyl jsem zvyklý), pak vše v pořádku, naučil jsem se, ale teď už se poslední dobou vymlouvá, že nelze aktivovat asi týden ...

 

Netuší někdo?

 

Zatím vím, když je Start/Stop aktivní:

- když otevřeš dveře, auto zhasne motor a je potřeba znovu nastartovat

- když otevřeš okénko, vše v pohodě (na čekačky na něco fajn)

- sám se zapne, pokud uplyne nějaká doba (možná to měří kapacitu bat, netuším)

- spouští se až pokud je auto v klidu a pustíš spojku (tedy pokud někam doletíš bez rychlosti a dobrzdíš, nespustí se)

- posilovač mu bere energii, takže po pohnutí volantem (výrazně) se nahodí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lancelot: Jezdím kratší trasy, ale baterka je o poznání silnější, než ve verzi bez Start/Stop systému (ostatně pro mě ten příplatek byl spíš za odolnější komponenty, než samotný systém).

 

Pawouk: Myslíš, že to bude podobné? Přijde mi, že ten systém za těch pár let asi nějaké změny prošel ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ.

 

Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host PetrHravec

Silnější baterka sice déle vydrží, ale zase je potřeba ji více nabíjet. Takže třeba to funguje při krátkých trasách o týden déle, ale to je tak všechno, nakonec se stejně vybije, pokud jí v mezidobí nedobiješ.

 

Ten systém je co podstaty a proměnných kterými se řídí pořád stejný.

samé hovadiny, start stp má rekuperaci a tedy baterku dobíjí :-) chce to číst a ne jen si myslet.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PetrHravec: Kolego, slušně prosím - chce to číst i pravidla fora.

 

Je to sice pravda, ale rekuperace neni vsemocna.

Pri kratkych cestach a castych opakovanych startech napr. v prevazujicim rezimu jizd po meste, nema rekuperace v zadnem pripade sanci pokryt energeticke potreby.

 

Rekuperace neni zadny zazrak, jen o neco chytrejsi rizeni dobijeni alternatorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Chtěl bych se zeptat jak dobít baterii, když mám start-stop systém? Někde jsem četl, že auto má ještě jakýsi systém, který nějakým způsobem kontroluje baterii, ví o tom někdo něco? Můžu odpojit a nabít? A co autorádio? Mám Amundsen+ co ten? nebude chtít po opětovném připojení zadat kód? Jezdím hlavně po městě, cca2x8km a zelená kontrolka na baterii už není zelená :kol-32:  tak by asi chtěla dobít, jinak startuje normálně, SS nepoužívám jen párkrát jsem ho zkusil, abych věděl jak funguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně baterku nabiju v pohodě, nabíječku na GELbaterie mám, v tom není problém, spíš by mě zajímalo co na to auto? nebo elektronika auta? Je tam nějaký systém na kontrolu baterie kvůli té funkci START-STOP? Údajně se při výměně baterie musí do servisu, aby ten systém na novou baterii aktualizovali :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, při výměně akb musí auto do servisu. Tam po výměně nahrají data od akb do řj. motoru. Info je od exide a varty. Asi by to chtělo někoho s diag. aby na to koukl ( co o akb ví řj). Asi by byla cesta přepojit auto na záložní zdroj, akb dobít a přepojit zpět. Data pro řj zůstanou stejná, jen se změní stav nabití. A odpadne i nastavování oken, serva atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj a to buď rád že nemaš tdi.to pri tomto systemu trpi nejvic kdyz ho zapomenes vypnout.Ja to vypinam po startu, jen mam strach ze za 3 roky me odejde to tlacitko.

Ale kur.itko prvotřídní, ne? 

Zase kamos ma golfa 7 1.6tdi 77kw a nemůže si to vynachválit, a to jezdi mesto pockam si 5 let az zadre turbo, saly apod.Jo ted uz mu dpf regeneruje co 200km na to jsem zapomel, najeto ma 30 tis.

Zajimalo by me: 2 stejne auta, jedna strasa, jedno s ss a druhe bez.Jaka by byla spotreba...asi rozdil 0.0nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro všechny kdo by se chtěl podělit zla-li či ne-používáte. Já osobně vždy vypínám, Hlavně když jedu na dálnici cca 140 km/h nap. 1 h v kuse tak při zastavení na benzince mi to hnet vypne a to v mauálu je jasně psaný nechat min. 1 min. běžet

 

Než založíš nové téma, je tvou povinností hledat, zda již podobné někde není založeno. Tak si to pro příště řádně zapamatuj. Témata jsem sloučil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Jediná věc co mi na SS dost vadí je to, že když přijedu z práce a zastavím před vraty od plotu a motor chcípne (SS se aktivuje), pak otevřu dveře a auto začne zběsile pípat že mám zapnuté zapalování. Když se po otevření vrat vrátím do auta, tak musím dát klíček do polohy 0 a znovu nastartovat.  GGGRRRRRR, opruz  :kol-29: .

 

Nemá to už někdo nějak vychytané? Teď nemyslím radu: vypnout SS tlačítkem před dojezdem domů.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...