Publikováno Srpen 13, 201312 r Teklo mě těsnění pod řemenicí vačky. Sundali jsme to, vyměnili těsnění a zjistili jsme následující: Na vačkovém hřídeli je "zářez" na klínek, který brání otočení řemenice vačky. Klínek tam není, na řemenici není žádný výřez na klínek. Moje otázka zní, na slabší motorizace se to nedávalo, nebo je to nějaký paskvil? Jedná se o octavii 1.9TDi AGR 66kw
Srpen 13, 201312 r Když jsem měl kdysi ten stejný motor, tak jsem tam ten klínek měl. Je pravdou, že jsem měl kód motoru AHL.
Srpen 17, 201312 r čus,v pořádku,ten klínek tam neni a ani být nemá,dělal jsi někdy rozvody? nastavíš si setrvák,zaadetuješ čerpadlo a vačku a povolíš a stahneš vačkové kolo,nastavíš spodek a nakonec utáhneš vačkový ozubený kolo,kdyby tam byl,tak by to šlo docela bídně jen by mě zajímalo,jestli ten motor běží když tohle píšeš
Srpen 18, 201312 r Autor Rozvody jsme dělali přitom, nastavili jsem setrvák na rysku, čerpadlo zajistily kolíčkem, vačku taky přípravkem, kolo jsme nikdy nepovolovali a rozvody sedí, motor šlape jak hodinky.. Ale je pravda že na jiné motorizaci nám neseděli zuby bylo to oproti čerpadlu o 1 zub pohnuté, tak jsme řemenici vačky museli pootočit. Asi na tom něco bude:D Takže vyřešeno, děkuji za odpovědi....
Srpen 18, 201312 r jo já to taky tak nedělam,postavim si to,udělam vlastní značky a jedu ale když dělam těsnění pod hlavou tak musim hlavní je pořádně zatahnout to ozubený kolo jinak si vyděláš
Srpen 19, 201312 r Autor No je to fest stažený tak snad to vydrží.. A když ne tak stejně plánuji koupit spodek z ARL/ASZ
Srpen 25, 201312 r no já už jsem pár potkaných motorů dělal a většinou byl spodek ok ale vršek total,ventily mi připomínali kytičku krásně kudrnatý
Srpen 26, 201312 r Teklo mě těsnění pod řemenicí vačky. Sundali jsme to, vyměnili těsnění a zjistili jsme následující: Na vačkovém hřídeli je "zářez" na klínek, který brání otočení řemenice vačky. Klínek tam není, na řemenici není žádný výřez na klínek. Moje otázka zní, na slabší motorizace se to nedávalo, nebo je to nějaký paskvil? Jedná se o octavii 1.9TDi AGR 66kw Na motoru AGR není žádný klínek kolo je na vačce na kuželu Utahovací moment 45Nm
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.