Publikováno Srpen 16, 201312 r Zdravím, možná nejsem dost trpělivý, ale nenašel jsem nikde na foru téma výměna rozvodů u motoru 2.0 TDi 103 kW CR ( Š O II po FL - RV 10/2010). A tak se ptám, poradí mi někdo v kolika km se rozvody u tohoto motoru mění? Když jsem auto kupoval ( najeto 145000 km) bylo mi řečeno že ve 180 tis., ale mě se to zdá nějak moc. Kolegové radí výměnu ve 150 tis. Ví někdo jaká je pravda?
Srpen 16, 201312 r Přesunuto z motoru 2.0 TDI CR OIII. Johanku69,příště koukej,kam a co píšeš. Upraveno Srpen 16, 201312 r od Pawouk
Srpen 16, 201312 r máš cfhc kod? jj při 180 tisících, ideální vyměnit při 100 tisícech, tak že doporočuji to udělat co nejdříve jestli máš auto rád...
Listopad 1, 201311 r Autor Pawouku sorry! Jinak díky za odpovědi. Motor je s kodem CFHC. Nakonec jsem na něco narazil. Výrobcem je dána výměna ozubeného řemene u motorů TDI CR kód motoru CEGA,CBDB a CBBB při 180 tis. km, u ostatních TDI CR je to až při 210 tis. km.Tak myslím když ho vyměním při 180 tis. tak to bude stačít. Díky
Listopad 1, 201311 r tak když myslíš že to stačí, tak stačí no nevím jestli ty ostatní prvky vydrží to co řemen, dle doporučení určitě ne.....
Listopad 2, 201311 r Autor Pánové ta výměna rozvoďáku je určena výrobcem jen podle ujetých km. Není někde i skrytá informace o časové normě? (př. jako u motor. oleje? 15 000km nebo rok.). Nasazený brouk od koktaseven maličko hlodá!
Listopad 2, 201311 r nevím jestli ty ostatní prvky vydrží to co řemen ale vydržia...netvrdím ale,že skoršou výmenou niečo pokazí dle doporučení určitě ne..... doporučenie koho?
Listopad 2, 201311 r tak vydržia, to mě je jasné. jde o to jak to auto chceš mít dlouho no... vyrobce taky říká, měnte vzducháč, palivák po 90 k km, svíčky u benzínu něco podobného apod.... se pak na ně podívejte jak ty filtry vypadají po 30k km dělejte jak uznáte za vhodné. no je tam tuším 7 let nebo kolik. Upraveno Listopad 2, 201311 r od kokta7
Listopad 16, 201311 r Autor Tak jsem se konečně rozhoupal a zašel do autoservisu Karireal a zeptal jsem se na tuto problematiku přímo technika. Bylo mi potvrzeno, že výměna rozvodů je opravdu dána výrobcem na 210 000km, ale zároveň 6 let. Takže když do toho půjdu v roce 2015 ( RV 10/2010) tak tím nic neskazím a km budou do 200k. Přejí všem hodně km bez rozpadlého rozvoďáku!!!
Duben 26, 20178 r Johanku69: Vyměna rozvodů dle doporučení škodovdy je 180 t. nebo 6 let pro CR motory mají tenčí rozvodák (25mm), ten delší najezd 210t. je pro CR a maji silnější rozvodák(30mm). Tenhle 180t. nájezd na 25mm řemen nedoporučiji v žádném případě, dělal jsem inspekci na svojem superbu motor 2.0 CR 125 kw CFGB náhodou jsem se mrkl i na řemen a mám ho totalně stářím rozpraskaný nájezd 120 000km. Okamžitě se mi zježili všechny chlupy a ihned jsem obědnal celou rozvodovou sadu! 180 t. je velmi hraniční, nejspíš by to vydržel, ale za risk to opravdu nestojí!
Květen 20, 20187 r Menil som pri 150 ale auto malo 6 rokov. /doporucena vymena 210tis/6r/ Hucala kladka alternatora, cize komplet remen, kladky + drazkovy remen. Ja by som necakal, ono ten remen ci vymenis ci teraz o rok, ale aj tak ho vymenis a za zivotnost auta ho asi len raz menit budes... Upraveno Květen 20, 20187 r od Host
Červen 24, 20187 r Kluci dá se nějak přes vcds zkontrolovat rozvod? Vím že u PD to jde ve 4 kanálů tam vidím synchronizaci,jde to i u CBBB CR ?
Červenec 15, 20187 r Ahoj, budu dělat rozvody tento měsíc. Potřebuji poradit, co tam má být. Dělají 2 druhy: šířka řemene 30mm,141 zubů; nebo šířka 25mm, 160 zubů. Mám 2.0 tdi CR 103kW, rv. 09/2011, nalítáno 142 tkm, kód motoru CFHC. Chtěl bych INU vč. vodní pumpy. Našel toto: 141 zubů https://www.autodoc.cz/ina/7167176; 160 zubů https://www.autodoc.cz/ina/7026492. Díval jsem i na rozvody od BOSCHe a jsou dražší. Jsou lepší než INA, když jsou dražší? Nebo se platí jen za značku? Díky
Červenec 25, 20187 r Kolikrát tu výměnu u toho auta řešíš že řešíš cenu ? Dej tam originální set a máš pokoj... https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l198119f-rozvody-1-2tdi-cr-1-6tdi-cr-2-0tdi-cr-skoda-16387.html to by mělo být na tvoje auto, když si tam zadáš VIN kod tak to zjistíš přesně.
Říjen 30, 20186 r Ja mam cfhc,komplet rozvody delane ve 210tis a vse ok.noc popraskane,zpuchrele...jeste by to par tisic vydrzelo...ted prede jak kotě a i s takovym najezdem neni skoro slyset motor
Říjen 30, 20186 r Já mám CFHC 2012, najeto 107 000km. Interval je 6 let nebo 210 000km. Myslíte, že je fakt nejvyšší čas je vyměnit,?
Říjen 30, 20186 r Zalezi jak je na tom motor celkově.jestli po nekom mas,tak možná.zas kdyz to uděláš ted,budes mit na dlouho klid...jak sem psal,ja to mel az ve 210 a uplne bez problémů
Listopad 20, 20186 r Z pohledu času jde jen o to jak se s tím autem jezdilo. Má málo najeto tj za rok jsi průměrně najezdil 16K km... no dobře zas tak málo to není. Jestli ti auto nikde často nestálo. tj jezdil jsem s nim každý týden, tak bych tam ty rozvody klidně nechal. Pokud to bylo auto určené jen na delší cesty a stávalo se často že týden a déle stálo na místě tak to vyměň. Když to auto stojí tak guma tvrdne a řemen začne praskat.
Prosinec 30, 20186 r Nechávali jste si někdo u motoru CFHC při výměně rozvodů převrtávat údajně choulostivé uchycení napínací kladky na silnější závit?
Leden 2, 20196 r Vymenil som kvantum rozvodov,ale osobne som sa s tým nestretol.A popravde som o tom ani od nikoho nepočul.
Leden 2, 20196 r O.K. A ještě bych měl dotaz, nastavuje se po výměně rozvodů u commonrail motorů předvstřik nebo je to čistě mechanická záležitost výměny komponentů a hotovo?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.