Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

včera som absolvoval takuto jazdu do kopca a žiadna zmena, zajtra to premeriam a znova hodím na VAG, ak nebude žiadna zmena kúpim novú sondu, dúfam už len, že tam je chyba ak namerané hodnoty budú OK

  • Autor

tak som to premeral, je tam 0,45 mV pri zapnutom zapalovaní. Vrátil som späť starú lambdu a výsledky : Viď prílohu...post-1817-0-77163000-1379269499_thumb.jp

podle grafu to vypada ze regulacni smycka lambda sondy je uzavrena, jinymi slovy lambda spravne osciluje chuda, bohata a projev motoru?

  • Autor

slabý ťah, lepšia spotreba.... čo to znamená, že je regulacní smyčka uzavrená?

mel jsem na mysli ze uz lambda regulace normalne funguje, ve VAGu jsi nameril jakou nejvyssi hodnotu ve 3. poli?

  • Autor

bolo to do 1 V ale keď som pridal plyn, krivka vyletela vysoko cez celé pole na VAG SCOPE, ale v okienku bola hodnota len do 1 V.

jezdi s tim a uvidis jestli to vyhodi nejakou dalsi chybu ohledne signalu lambda sondy

  • 3 týdny později...

Ahoj mam Octavii 1, 1.6i 75kW prestavenou na LPG, nejdrive mi jen obcas vyskocila kontrolka motoru, ale dnes uz sviti v podstate porad. Zavady vypsane z VAGu jsou tyto:

 

16 522 Sonda2 Napeti prilis velike sporadicky

16 555 System odmerovani paliva System prilis chudy

16 686 Valec2 Zjisteno zapalovani vynechava

 

v priloze jsou vypisy z VISu a co jsem nameril v Merenych hodnotach skupiny 030 a 031

 

na zaklade prispevku vyse jsem take meril Lambda sondy pred i za katalizatorem L1=3,5ohm, L2=9,2ohm

 

nevite nekdo co bych mel delat dale? U lambda sondy pred katalizatorem vyrobce uvadi vymenu po 160 tis km, ja mam 190 tis najeto, ale ve VAGScope se lambda tvari jako dobra tak bych ji nechtel menit zbytecne. Lambda za katalizatzorem ma vydrzet 250tis

 

u posledni zavady jsem kontroloval svicky a vymenil kabely, ale jedine co se stalo je ze to zacalo skubat v nizkych otackach nez se motor ustali, jinak pocitove necitim zadne zavady, krome te kontrolky na palubce.

 

predem dik za rady

octavia.doc

Upraveno od OndrejBa

tak jsem zjistil, ze mam problem s kostrou u obou lambdasond.

 

U te pred katalyzatorem je napeti pri zapnutem zapalovani 4,6V a pri nastartovanem motoru 1,6V. Kdyz pripojim zarovku tak pri startu trosku zasviti a jakmile klesnou otacky na volnobeh vlakno pouze zhne v pravidelnych pulsech. 

 

U te za katalyzatorem je 0V a zarovka vubec nic nedela

 

Kdyz jsem zarovku (u obou sond) ukostril na dvere tak krasne sviti. Pojistku 43 jsem kontroloval, ma 13V.

 

Zemnici kabel od obou sond vede primo do ridici jednotky motoru na konektor T81a. Pokud jsou sondy odpojene, oba kabely jdou propisknout merakem od konektoru sondy ke konektoru RJ motoru a nejsou spojeny s kostrou. Kdyz pripojim sondu (plati u obou) tak se od konektoru T81a (odpojeneho od RJ) propisknu az na kostru. 

 

Nevite nekdo kde je problem? Lambda sondy vypadaji v poradku. 

 

dik

Upraveno od OndrejBa

  • 2 týdny později...
Kdyz pripojim sondu (plati u obou) tak se od konektoru T81a (odpojeneho od RJ) propisknu az na kostru.

 

Az do toho zjisteni bych rekl ze je vse vporadku. Vyhrivani ridi primo RJ pripojovanim kostry (stridou 0%-100%), to co ti ukazuje voltmetr  je nejspis nejaka stredni hodnota, ktere se moc verit neda. Me napada zkontrolovat vstrikovace pripadne tlak v palivove liste, regulator tlaku.

tak mam vymeneny LPG vstrik, motor jde o poznani lepe a vetsina chyb z VAGu zmizela. Dokonce mi vcera i kontrolka sama od sebe zhasla. Nicmene chyby

 

16522 - rada1 sonda 2 napeti prilis velike Sporadicky

16555 - rada1 rada1 system odmerovani paliva System prilis chudy

 

tam jsou porad. 16 555 asi souvisi s LPG a nejspis se ji jen tak nezbavim, ale co ta lambda sonda? Pisou ze mozna pricina je zkrat vedeni k lambda sonde na kostru. Meril jsem to a pokud tam ta lambda neni pripojena tak je to ok. Po pripojeni je to spojene s kostrou. Ale je to stejne u obou lambda sond tak nevim.

 

JAK BYCH MEL KONTROLOVAT TY VSTRIKOVACE A TLAK V PALIVOVE LISTE, EVENTUELNE REGULATOR TLAKU?

 

jeste dodam ze uz jsem kdysi mel i chyby

 

16 514 rada 1 sonda 1 el zavada v obvodu

16 520 rada 1 sonda 2 el zavada v obvodu Sporadicky

 

predem dik za rady

  • 2 týdny později...

Ondrik vsak to je normalne ked mas sondy odpojene tak to nemozes mat spojene s kostrou a ked ich zapojis tak kostra je tam pretoze sa uzatvara cez lambda sondu to mas v poriadku .

  • 2 roky později...

Ahojte vcera kedze vcera mi dvakrat začali lietat otacky z 800 na 300 opakovane kazdu sekundu pozrel som dnes pamat zavad vcds- kom a nasiel som len chybu bohatu zmes na prvom valci,obcas sa stane ze motor mi na krizovatke pri viradeni rychlosti zhasne, na lambdu napatie ide a odpor na lambde je 09.5 je to ok? 

post-91471-0-27992900-1453627372_thumb.j

  • 2 týdny později...

Markus nemas DP?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.