Přejít na obsah

Počas štartovania sa toto preruší, zresetuje sa komplet prístrojovka


bobocop

Doporučené příspěvky

Najnovšie mám ten problém, že pri štartovaní sa roztočí štartér, zrazu prestane asi na jednu sekundu alebo menej, vynuluje sa komplet celá prístrojovka (čas, kilometre) a potom sa štartér roztočí a  auto naskočí. Zapaľovacie trafo mám takmer nové, menil som ho v lete zn. TESLA. Nejaké návrhy čo by to mohlo spôsobovať??? Musí tam nastať nejaký skrat alebo čo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes sa mi to stalo dvakrát z 10-tich štartovaní. Predpokladal som, že by to mohlo spôsobovať zlé ukostrenie zapaľovacieho trafa, vymenil som kostru a hneď prvý štart bol katastrofický, prestal sa krútiť štartér, blikali všetky kontrolky na prístrojovke, štartér točil pomaly, potom motor nabehol. Premeral som baterku cca 11,87 V - čo je dosť málo na novú baterku, dobíjanie okolo 13,84 V, odber v kľude 0,02 - 0,04 A, premeral som odpor na zapaľovacom trafe, všetko OK, baterku som kupil pred dvoma týždňami. Absolutne neviem kde môže byť závada, žeby ozaj tá baterka?.

post-1817-0-58767900-1379671803_thumb.jp

post-1817-0-19689400-1379671861_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

štartér menený pre dvoma rokmi za nový (VIKA), + vodič = baterka - štartér vymenený, jedine ak by ešte kostra z baterky bola nalomená a nešiel by toľko prúdu cez ňu, inak som ju premeral, napätie v pohode. Rozprával som sa s kamarátom elektrikárom, vravel, že by to mohol byť regulátor napätia v alternátore, lebo som si všimol, že pri naštartovaní a dobíjaní baterky na voľnobeh je tam len okolo 12 V, dobíjanie sa zvýši až pri zvýšených otáčkach okolo 3000 na tých 13,8, čo je podľa dielenskej príručky v norme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak asi sme s elektrikárom prišli na chybu, vlastne on, premerali sme dobíjanie a zistili sme stratu napätia ako sa kábel z alternátora napája na baterke k 10A poistke, (ten pliešik s matkou na nosníku poistiek ), zistil to tak, že kábel bol prehriaty, už po pár minútach behu motora na voľnobeh, oxidácia bola vo vnútri svorky. On to potom svorku zalial cínom, opätovne to premeral a skoro žiadna strata napätia, kábel sa už nezohrieva. Uvidím po pár dňoch testovania. Ak sem už neprispejem príspevkom, považujte túto závadu za odstránenú. Toto mohlo spôsobovať, že sa k baterke nedostal dostatočný prúd a najmä v ampére, tak my to vysvetľoval.

post-1817-0-96992300-1379873579_thumb.jp

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Myslim ze primo z tohohle mista byla vyhorela nejaka oktavka, byla na netu fotka, na 12V uz to muselo byt hodne znecisteny... me se to tam taky hralo, ale teda mel jsem tam porad nejakych tech aspon 13,6V, tedka uz to merim preventivne radsi tak 2x do roka,radsi tomu dam pul hodky nez aby mi pak auto shorelo :o/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...