Effective Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Já si myslím že to funguje i s tlačítkem max. To je totiž i v návodu popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Podle schématu tam jde 2x rt/bl a 1x br. Fotka asi zkresluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Tak jsem to omrknul a má tu svorkovnici také. I pojistky souhlasí. Zkoušel jsem ale dekodovat výbavu a tam PTC není uvedené. Dnes jak jsem jel po noční tak jsem to testoval. Dal jsem digi klimu na plno /ale nezdá se mi že by to rychleji topilo/ ale teplo šlo za chvíli. Snad jen jeden poznatek, když dám teplotu na plno na HI na snížení stačí zmáčknout tlačítko auto a teplota se nastaví na 22´C. Není třeba snižovat teplotu na kolečku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Ano, to jsem si taky prve nevšiml, to je dobrý. Jo a nastavení na HI má za následek zvýšení otáček ventilátoru a PTC se fakt sepne asi naplno při studeném motoru, protože to začne víc hřát. Proč tohle není v návodu je mi záhadou. Rychlé odmlžení a odmražení skla je přeci bezpečnostní faktor. Jestli za tím není zase spotřeba a emise. Je jasný, že PTC potřebuje zvýšené otáčky motoru, aby to altík utáhl. No jo, to je jak s nesvítícími budíky při DLR u prvních m.r., taky mi bylo řečeno kvůli emisím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Zajímavé, původně se nedostatečné topení 1.2 TSI řešilo jiným sw řj motoru, pak se PTC vyskytnul u Yetiho 1.2 TSI - tam byl snad uveden i ve výbavě a pak to celé utichlo. Asi nechtějí přiznat, že to nedokážou jinak vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Já už jsem to tady psal několikrát. Mám man klimu, otočím teplotu na max, ventilátor taky, cvakne relé. Pak pohasnou světla, mám tu pidibaterku. Topí pekelně rychle, dle štítku v kufru nic nenaznačuje tomu, že je el. topení ve výbavě. Teď se tedy potvrdilo, že jsem se domníval správně. On totiž SW ani nic jinýho nezpůsobí tak velký odběr proudu, navíc když cvakne relé a pak pohasnou vlivem většího odběru světla, je jasný, že se připojil další spotřebič s velkým odběrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 To by se také měla zvednout okamžitá spotřeba na PP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Holt v rámci honby za nízkými emisemi, které jsou nejhorší u studeného motoru, je technicky vzato nesmysl odebírat zbytečně právě vznikající teplo motoru, takže PTC je řešením pro komfort posádky. Holt ale je to náklad navíc, takže je logické, že se tomu cifršspióni zpočátku bránili. A že to je nyní součástí základní výbavy topení a ne jako zvláštní výbava je jen dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) To by se také měla zvednout okamžitá spotřeba na PP.Ano, stoupla jen ta okamžitá na začátku studené jízdy. Paradoxně průměrná šla nepatrně dolů. Asi vlivem rychlejšího ohřátí motoru, když topení zbytečně neodebírá teplo motoru. Editováno: 25. leden 2016, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Pro zajímavost se někdo podívejte, o kolik se ta spotřeba zvedne u stojícího auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) Měl jsem 0,8 a zvedlo se to na 1. Tak dnes rano hned po startu spotřeba 0,9-1 a po zapnutí topení na max 1,4-1,5 Editováno: 26. leden 2016, autor: vormen 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 A k čemu je teda MAX ??? Podle me si to dělá co chce. Někdy to funi hned na plnej ventilátor, jindy to tomu trvá inminutu než se aspoň trochu ohřeje motor. Nepřijde mi, že by tam bylo el. topný těleso. Snad Toledo to nemá jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 (editace) Podívej se na pojistky a k pedálu plynu a hned to zjistíš, jestli máš PTC nebo ne.... Anebo Španěl topení nemá, proč taky do jižních krajů. Jinak máš pravdu, že to u studeného motoru nezapne hned. Asi to ŘJ motoru nepustí hned, aby nezhasl motor. A možná taky náběh PTC není skokový. Nejvíc to hřeje, když se uzavře klapka vnějšího vzduchu. Ono PTC asi nebude mít výkon 2kW jak ETAVIRA.... Editováno: 27. leden 2016, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 má to i Rapid s manuální klimatizací ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 No dle DP nejspíš jo, protože tam se vysloveně píše o otočení knoflíku teploty na MAX a zmiňují tam cvaknutí mikrospínače. Pochybuji, že climatronic bude mít mokrospínač na HI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Tak Toledo to má taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Dneska mi servisák řekl, že PTC se u některých aut spínalo u studeného motoru až nad 1500 otáček, že se na to u mého auta podívají v rámci diagnostiky během 3 leté prohlídky, jestli to funguje správně. Pokud to tak je, pak PTC nebude sepnuté pri volnoběhu (byť zvýšeném na 1000 otáček) a ani při jízdě ve městě 50km.h-1 na 4°, kdy motor točí právě 1500-1600 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Tak pak je to o ničem bych řekl. Ale díky za zajímavé info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Pokud to tak je, pak je to fakt k ničemu, protože kdy potřebuješ nejvíc přídavné topení? Když stojíš a potřebuješ odmlžit okno..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 No nevim, dneska jsem stal na parovišti nastartoval a za neclou minutu foukal teply vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Taky jsem to zkousel a kdyz jsem dal na climatronicu teplotu na Max, tak jsem mel pocit, ze to zacalo topit drive nez obvykle, nez kdyz to mam treba na 21 stupnu. Ale lepsi srovnani bude az bude venku chladneji, pod nulou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Ono možná by bylo nejlepší kdyby to nějaký elektrikář proměřil za jakých podmínek je topení zapnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 PTC má i naftový motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zavoznik Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 PTC mají všechny škodovky s naftovým motorem dodávané na náš trh. (v kódech výbavy bys to měl mít uvedeno jako PR 7E6) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 U mého modelu Rapida 1.2TSI 63 MR 2014 s manuální klimatizací je uvedeno v kódech výbavy jako PR 7E7 WSA Elektrické přídavné topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.