Přejít na obsah

Adaptivní tempomat


bojler

Doporučené příspěvky

Radar distronic acc golf 7 audi a3 5q0907567g cena 5678korun ceskych

 

Audi A3 8V Abstandsregelung ACC Steuergerät Radar 5Q0907541H 5Q0907567H cena 259eur,

 

naslo mi ich viac 5Q0907541H  ale tam je pod tym ine cislo HW 5Q0907567H ktore potrebujem.teraz podla ktoreho sa mam orientovat?

Editováno: , autor: hajo17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

má zmysel adaptívny tempomat a manuálna prevodovka, resp. bude všetko fungovať ako má alebo je ten systém skôr pre automatickú prevodovku? Myslím, že v O3 FL nie je asistent pre zápchu (alebo ako sa to volá), mám na mysli to, že auto sa posúva samé v zápche. Neviem, či to priamo súvisí s adaptívnym tempomatom alebo Front asist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem si vybíral Octu, tak mi prodávající tvrdil, že u DSG funguje až do zastavení, ale neumí se rozjet. Že to prý umí až adaptivní tempomat u Supa / Pašíka, kde je dělaný jinak (hw/sw)... U manuálu tuším funguje adaptivák při zpomalení do 30 km/h... Možná se pletu, ale jak jsem koupil, tak prodávám (tempomat mám klasický) ;-)

Editováno: , autor: Rawac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mel jsem tempomat kdysi i na kvedlackach, ale samozrejme je jasne (a na to staci celkem zakladni znalosti), ze plne je vyuzit s automatickou prevodovkou. A u adaptivniho tempomatu bych to jeste umocnil na druhou... S manulaem nikdy ne zcela vyuzite :-( Jde o to, ze adaptivni tempomat dale rizeni automatizuje, coz je myslitelne jen s automat. prevodovkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám manuál a adaptivní tempomat. Už skoro 4 roky a nemá to chybu. Řeknu dvě podstatné věci: 

- Na rozdíl od normálního tempomatu i brzdí. Tedy při nastavení 50 km/hod třeba v obci a při jízdě z kopce se nerozjede nad limit, ale drží pořád konstantu ať už plynem nebo brzdou. Pokud si najdu někoho, kdo dodržuje rychlost, tak si nastavím třeba 100 km/hod, správný odstup (dle mě optimum střed, tedy 2 sekundy) a jedu pořád za ním. A auto jede pořád za ním 2 sekundy a v obcích zpomaluje, mimo obec zrychluje .... . 

- Spojka ho nevypíná. Takže mohu dle potřeby řadit, aniž bych ho musel opakovaně zapínat. 

Já už bych si to bez něj nedokázal představit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam takisto adaptivny tempomat, momentalne uz s automatom, ale mal som ho v passate s manualnou prevodovkou a podla mna vyborna vec. Napriklad aj v zlom pocasi je to dost dobry pomocnik, kedze napriklad v hmle sa nemusi dat dobre odhadnut vzdialenost a v dnesnej dobe denneho svietenia, ked niektori zabudaju zapinat svetla je to o to viac napomocne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ve včerejším sněžení, kdy to hned tálo, mě dost dlouho ACC hlásil "mimo provoz", a s tím spojené i ostatní věci, mj. Front Assist. Sníh zalepil čelní plochu radaru, a přesto, že jsem několikrát čistil, pořád se tak dělo dokola. Toto soudruzi nedotáhli, očekával bych, že to třeba bude mít nějaký povrchový ohřev pro zabránění takového stavu, ale nic... ACC potom nefunkční ani v režimu "hloupého" cruisecontrol...:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz se to tu resilo. Kdyz je znecistene cidlo, nefunguje ACC ani jako "hloupy" tempomat.

Vyhrev to nema, ma ho ale udajne F3 (co psal Lukason v jinem vlakne). Nicmene ani predFL to vyhrev nemelo, minimalne o tom nevim.

 

Bohuzel tohle nevyresil ani presun radaru do masky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Prosím o radu, dokáže se ACC v O3 rozjet z úplného zastavení (např. v koloně) když má auto DSG? Případně je k tomu potřeba ještě nějaká výbava? (vím jen že můj starý passat se z nuly nerozjede (musím brknout do plynu a pak znovu nahodit ACC), ale nový Superb jo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřesnil bych to - po úplném zastavení se dokáže znovu rozjet, pokud to zastavení netrvá déle než ty cca 2-3 sec. Potom upozorní na nutnost sešlápnutí brzdového pedálu, a je automaticky uvolněn tlak v brzdách. Potom je to již na řidiči, auto již není brzděné....
O3 nemá elektromechanickou brzdu (na rozdíl od S3), proto se tak děje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...