vormen Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 právěže ty 15 jdou urvat i když člověk nechce, což neplatí o 16kách, tak se mi to povedlo jen jednou na kruhovým objezdu :-) s těma měnšíma kolama to bude blikat v každé zatáčce když budu chtít, ale je fakt, že mám ty zimní gumy, který jsou hodně kěkký, s kvalitní letní to nemusí být taková tragédie. ale určitě jsou 100% lepší ty větší kola, ta stabilita, řízení a pocit jistity za ty prachy za drahý gumy stojí, kdybych to neměl vyzkoušený, tak bych větší nechtěl kvůli ceně, ale teď mám jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 ano širší a nižší gumy jsou lepší na stabilitu auta , ale zase na naše cesty minimální víška je podle mně 40 min ne , dale ESC/ESP mi do žadné zatáčky neblika ! ani když se rozhodne v zatáčce přibrzdit tedy "rovnat auto" ono to spíš než rovna zatačku jako by "dotáhne" da se někde třeba podle win co vlastně auto má za funkce ? ABS/ESC/ESP/ASR atd ??? dale nestabilní gumy poznám, mám už taky něco odjeto a ne na jednom autě , ale to moje auto doslova pokud je protivítr nebo boční poletuje po silnici ! a nedej bože jak je protivítr a před vami jede kamion to se fakt nedá ! je to doslova o tlamu takže se musíte držet alespon 200 metru za ním , aby se dalo vubec jet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Ciltivost na boční vítr jsem taky pozoroval, ale nic, že bych byl z toho nervózní. Znát to je, ale myslím že i moje přítelkyně by to zvládala v klidu . Tento týden jsem jel mezi kamiony na dálnici v 110km/h a proti mě jel ještě kamion v protisměru (místo kde je obousměrný provoz) a pohoda, ani sjem se nehnul. Jinak co tu popisujete s EPS tak to vůbec, ani pokud tomu šlapu na krk a lítám do zatáček, tak nikdy mě ještě ESP neblikalo. Je pravda, že ostě jsem je lasi zatím 3x, ale nic. Tahy volantu jsou pro mě dostatečně jemný, neměl jsem nikdy problém projet tak jak jsem chtěl zatáčkou. Teď mám zimáky, který mě přijdou lepší jak Bridgestone z výroby, líp drží a auto podle mě méně plave. Jinak to, že volant občas velice jemně táhne se mě též zdálo, ale možná je to jen dojem ,když jsem to pak zkoušel na rovný silnici tak to nic nedělalo, takže nevím. Ale pokud tak to je nepodstatný aspoň u mě. Jinak kromě bouchání spojky a něčeho vespod vlevo, tak mě auto nic nedělá. Žádný další zvuky a všechno zatím šlape jak má. Ťuk, ťuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 (editace) nikde jsem nepsal že by ESP/ESC blikalo ! prostě jen do zatačky pokud jedu nad určítou uroven přibrzdí jedno z kol aby "zatáčku dotáhlo" Editováno: 20. Říjen 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Tak za prvé,systém se jmenuje ESC. Za druhé, "Během zásahu systému bliká kontrolní světlo ve sdruženém panelu přístrojů",tolik citace z návodu... I vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Prej je mezi náma nějakej tydýt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 20. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 ESC mi standardně bliká při prokluzu předních kol (tedy na mokru, když se rozjíždím apod.), nebliká v případě, kdy střihnu zatáčku, ale pokud ji projedu 2x, jednou s nebo bez, tak vím, že to pomáhá aniž by to dávalo vědět. Takže jedno je asi pomoc při prokluzu, něco jiného smýkavost v zatáčce ... Nejsem odborník, tak se mi to chová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Proklus předních kol je ASR, co svíti za kontrolku nevím. Ještě jsem nehrabal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Při rozjezdu je to ale protiprokluz (kontrola trakce ASR),ne ESC jako takové. Jestli ti to v zatáčce přibržďuje bez blikání kontrolky,tak snad jedině EDS (elektronická uzávěrka diferineciálu),ale to by se ti v tom případě mělo protáčet kolo. Tak nevím Já teda nemá Rapida,ale na OII aby mě zasahovalo ESP a blikala jeho kontrolka,tak to musím v zatáčce hodně vzít u huby. Na sněhu je to pochopitelně snadnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 (editace) Nevim to zcela na 100%, ale podle me ten system, co brzdi vnitrni kolo (tusim ze XDS se to jmenuje) pro lepsi prujezd zatacek Rapid vubec nema. Podle me to ma jen Fabie a Octavie RS. A kdyz to zabira, tak podle me nic neblika. Editováno: 20. Říjen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 kdyz hodne vytocim jednicka a na dvojce dam nohu na podlahu, tak si to blikne, stejne tak kdyz vlitnu do pravouhle zatacky rychle a ten zasah je hodne znat. byl jsem zvyklej z auta bez techto kravin, ze se auto lehce sune, ale tady blika kontrolka a auto jede jak salina po kolejich :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 Je pravda, že co jsem měl půjčeného Rapida, tak na mě ESP blikalo skoro pořád ale já ho měl v tom nejhnusnějším počasí, které jsem si mohl přát, takže asi tak byla zima, sněžilo jako prase a většina silnic byla namrzlá jednou jsem to v křižovatce málem poslal pod kamion, protože byl výjezd uklouzaný jako prase a prostě se auto nechtělo zastavit, ale nakonec zastavilo včas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 (editace) už se těším na zimu, není nic lepšího než ráno v sobotu brzo vstát a jet se někam klouzat do sněhu Editováno: 21. Říjen 2013, autor: rogerer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 21. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2013 není nic horšího než ráno vstát a na silnici od baráku na prudkým kopci dolů ledovka vedoucí do křižovatky tvaru T, kdy naproti mě se směje barák a zprava i zleva řidiči, kteří mají právo na přednost v jízdě. ať už je zase jaro 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 (editace) tady to je pěkně popsáno co je co ABS ESC ESP XDS http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=668634 jinak tam mám HHC to už jsem vyskoušel , ono totiž pod systémem ESC se muže skrývat dost další funkcí , aniž by byly někde napsany , další věc je ta že když jsem mněl F1RS a jednou jsem se musel hondě vyhýbat (pravá levá a pravá volantem ) a auto mi začalo jít do smyku , tak mně to prostě vytáhlo ze smyku , začaly ruzně přibrždovat kola ,a blikalo jen ASR jelikož moje F1rs nemněla ESC ! (němněla talčítko ESC ) tak nevím co si mám myslet Editováno: 14. Listopad 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 (editace) pošleš nám aspoň fotku tvého rapida? Editováno: 14. Listopad 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 U Fabie I se stabilizační systém jmenoval ESP a ne ESC. A je to tady už silně off topic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 Ahoj podepsal bych vetsinu co je zde uvadeno.S tim kufrem a tlakem, muze mit vliv ale mensi nez co se tomu priklada. Jen dobra vdecna vymluva prodejcu. Troufnu si tvrdit ze mam tady z vas nejstarsi auto.Koupeno 5.unora najeto necelych 15 tis. Kufr mi sel blbe jak popisujete. Naucil jsem se ho poustet pri zavirani v urcite vysce tak aby se vzdy zabouchl. Nyni pozoruji nejspis uz diky vymackanemu tesneni a ojetym vzperam ze si ho muzu zavirat jak chci a jde to az podezrele lehce oproti tomu co jsem byl zvyklej.Tedy jde spis jen o to nez se to vse vymacka nez nad nejakou tesnosti. Voda opravdu camta obcas i krom do zlabku vedle do kufru pri vetsim desti. Mel jsem pred tim O1ten samy problem. Bolistka liftbacku Skoda. Jinak ja mam novy pazvuk az bouchajici v miste tapecu dveri zadnich dveri za ridicem. Je to neco s tapecem dveri nebo pod nim pri prejezdu nerovosti. Je to horni roh tapecu pod trojuhelnkovym sklem dveri. Kdyz se tam tapec primackne. Pazvuk prestane. Co me to ale stalo jizd s manzelkou na zadnim sedadle nez jsme to misto identifikovali. Hold plastacek. Sice jsem si myslel ze kdyz si troufaji delat takhle plastovej interier cekal jsem ze to budou mit hooode dobre vymyslene. Byl jsem naivni. Jeste pockam jestli se to nesrovna jinak bude reklamace. Chteji setrit na kdecem, tak budou hold hakovat v servise na reklamacich. Jinak jsem s autem tez spokojeny a to hlavne diky motoru. Nebyt ale jeho, byl bych vic na vazkach jestli s tim co dnes vim bych do nej sel. Motor tez ma spatnou hystorii co se spolehlivosti tyce slavne rozvody a tak jen cas ukaze. No když na ten tapec zapůsobím tlakem ruky tedy se ho snažím přitlačit k rámu dveří, tak vydává jakýsi zvuk, který na druhé straně tapec nevydává, ale zase to není úplně ten zvuk, každopádně to zní jakoby možná byl uvnitř volnej kabel nebo nějaká příchytka. Ještě jsem postřehl že za studena to dělá více než ve vyhřátém autě. Začlo se to projevovat až teď co klesly venku teploty. Tak jsem reklamoval výše uvedené a výsledek? Uznali, že tam něco lupe, ale po dvou dnech nedokázali identifikovat původ klepání a tak v podstatě jen dotáhli dveře víc na těsnění s tím že se to údajně o něco zlepšilo (se dozvím až si auto převezmu) a hotovo, v podstatě reklamace o ničem. Že prý můžu kdykoliv přijed až se to zhorší a pazvuk bude pravidelnej. Je pravdou že jsem měl pocit, že se docela snažili ale hold není každej den posvícení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 pošleš nám aspoň fotku tvého rapida? kolk daš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 vikyviky ty si divnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 Ale pivo točí určitě nejlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 tak dneska není nic zadarmo ani fotka ano jsem divný na tuhle poruchu si u mně stěžuje více lidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 OT: Ale pivo točí určitě nejlepší točí se filmy, pivo se čepuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 To je svata pravda. Jinak Rogerere peknej Avatar. To je zajiste urco Tvuj Rapid ve fabrice. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 Jeste dodam k te sve probehle reklamaci viz. Vyse. Tak zatim se zda ze reklamace ma svuj kladny vysledek ac si mechanik sypal hlavu popelem ze to porad neni uplne ono, zatim se mi jevi ze to z 90% pomohlo. Jsem spokojen uz co cvakne jen malo a jednou za uherak. Tedy ac nerad chvalim autorizak prozatim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.