Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zkus:

7A980B0000010000000806307C4B8CD80EC0400F608E0000020000004000

 

nebo

 

7A980B000001000000080D307E4B8CD80EC0400F60860040020000004000

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

Tak jeste jedna vec k asistentu rozjezdu do kopce, dnes odzkouseno, pri povoleni brzdy a neseslapnuti plynu auto nekolik sekund drzi pak jemne couvne zvysi se otacky a i do prudsiho kopce se auto samo rozjede. Samozrejme ze pri seslapnuti plynu se auto po par vterinach plynule rozjede. Pri razatnejsim seslapnuti plynu je toto podrzeni vozu zkraceno, toz tak ;)

Vloženo

Tak jeste jedna vec k asistentu rozjezdu do kopce, dnes odzkouseno, pri povoleni brzdy a neseslapnuti plynu auto nekolik sekund drzi pak jemne couvne zvysi se otacky a i do prudsiho kopce se auto samo rozjede. Samozrejme ze pri seslapnuti plynu se auto po par vterinach plynule rozjede. Pri razatnejsim seslapnuti plynu je toto podrzeni vozu zkraceno, toz tak ;)

Na mojom Rapide dneska konecne aktivovany asistent rozjazdu, funguje paradne, doteraz som to veru nemal aktivovane, auto hned po odbrzdeni zacalo cuvat, teraz pekne drzi par sekund, konecneeee. Vyriesil mi to skuseny elektrikar napriek tomu, co mi tvrdili u predajcu, ze vsetko mam aktivovane.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ptal jsem se na to na infolince ŠA co to přesně dělá, odkázali mě ale jen na návod. Měl by být dřívější náběh brzdového asistentu. Osobně si ale myslím, že to zvedá i míru posilování, protože po adaptaci na SPORT teď auto i s bubnovkama brzdí jak drak a to nejezdím stylem plyn-brzda, kdy asistent zasahuje. Nastavení posilovače řízení a brzd na SPORT osobně považuju za to nejideálnější nastavení k dobrému podvozku auta. 

Vloženo

Vcera som nahodil 17" letne, predtym som jazdil na 15", a mam pocit ze to auto nechce brzdit, vzadu mam bubnove, neviem ci by mi pomohol riezim sport a ci vobec to pojde nakodovat na 2012

Vloženo

Dnes jsem si dokodoval nejake veci. A koukam, ze tam je toho plno co se da nastavit :) Nastavil jsem si i pocet bliknuti pro smerovky. Misto 3x mam ted 2x (da se nastavit od 1 do 5) a nastavuje se to v:

 

09 - Cent. Elect. -> Adaptation -> Lights: Comfort Turn Signals (Cycles)

Vloženo

Koukal jsem dneska do toho poprve, takze mimo toho co je zde uvedeno jsem nic vic neaktivoval nebo nemenil. Ale je tam plno veci, kterym nerozumim, takze jsem nechtel delat pokusy :) Videl jsem tam treba nastaveni urovne hlasitosti pipani parkovacich senzoru. Ale to mi treba vyhovuje jak je.

Vloženo (editace)

Co se tyce nastaveni citlivosti brzd, tak tam je na vyber:

 

normal (nastavene z vyroby)

früh (sensitiv) - citlivejsi

spät (sport) - v prekladu neco jako "pozdě"

 

Takze jestli tomu dobre rozumim, tak kdyz si to nastavite na sport, tak to brzdi mene citliveji. Aby to brzdilo vice, tak je to treba dat na sensitiv. I podle prekladu na tomto foru: http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-rapid-nh/bremsassistent-anpassen.php

 

Vcera jsem si to nastavil na sport a rikal jsem si, ze to teda neni nijak extra lepsi :)

Editováno: , autor: SkodaRapid
Vloženo

No nevím, mě to naopak připadá, že to brzdí víc. Možná že ale sport mód zapíná asistent "později" kvůli citlivějšímu dávkování v rámci sportovnější jízdy, aby asistent zbytečně do jízdy nekecal. Ale na druhou stranu toto nastavení možná zvedá tlak (míru posilování) v brzdovém systému. U mě to takový pocit fakt vyvolalo, šlápl jsem normálním způsobem na brzdu, žádný krizový brždění, a auto prostě zabrzdilo intenzívněji. Jedině zkusit za stejných podmínek ze stejné rychlosti, na kolika metrech to zabrzdí. 

Vloženo (editace)

No, nevim :) Ja to pochopil nejprve tak, ze to bude vice brzdit pri beznem brzdeni (ze bude brzda citlivejsi), tak jak to popisujes. Jenze ten hydraulicky brzdovy asistent neni vyuzivan pri beznem brzdeni. Musel bych na to slapnout na plno (jako napriklad v kriticke situaci), abych vubec poznal nejaky rozdil. Ze? A tim nastavenim se podle mne jenom meni jestli ma brzdovy asisten zareagovat driv nebo pozdeji. U sportovniho nastaveni zareaguje pozdeji, u sensitive zareaguje rychleji. Intenzita bude podle mne ale stejna. Ale s jistotou to nemuzu vedet:) Trocha teorie ze stranek skody:

 

Mnoho řidičů nebrzdí v kritických situacích s dostatečnou intenzitou, čímž snižují své šance na včasné a bezpečné zastavení. Proto mají vozy ŠKODA standardně ve výbavě buď mechanický brzdový asistent (MBA), nebo hydraulický brzdový asistent (HBA). Mechanický brzdový asistent rozpozná nouzové brzdění dosažením, resp. překročením, předem stanovené hranice absolutního tlaku v brzdové soustavě. Na základě toho mění vnitřní převod posilovače, který zesiluje brzdný účinek. Hydraulický brzdový asistent používá ke zvýšení brzdného účinku hydraulické čerpadlo. K jeho sepnutí dochází při překročení stanovené hranice nárůstu tlaku v brzdovém systému. Mechanický brzdový asistent je možno použít pouze u automobilů vybavených systémem ABS, zatímco hydraulický brzdový asistent používají vozy vybavené elektronickým stabilizujícím systémem ESP.

 

Tak ci tak, podle mne, pokud mi nekdo skoci pod kola, tak sportovni nastaveni nebude lepsi, protoze HBA zareaguje pozdeji. Pro normalni jezdeni bude lepsi spis normal nebo sensitive. Tot muj nazor:)

Editováno: , autor: SkodaRapid

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...