Petrrr Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Víte proč to tak je pánové, protože s nakódovanou funkcí společné se zadním sklem, zrcátka ztrácí možnost fungovat samostatně. Sama prostě nefungujou, jen s výhřevem zadního skla. Psal jsem o tom prstu, nikdo mě nečte. Když zapneš výhřev zadního okna, tak po cca 3 min, už zrcátka jedou na plno a když na ně šáhneš prstem hřejou jako blázen, pokud ovšem to samé uděláš jen samostatně puštěním jen zrcátek, zrcadla ani po 10 minutách prostě nehřejou, jsou studená jako před zapnutím. To je asi důvod proč si to nechám odkódovat. Nepotřebuji aby mi naplno jelo zadní okno ( mám zadní stěrač) nevím jak dlouho jen kvůli zrcátkám. když jsem do toho šel, myslel jsem, že bude možné i nadále ovládat zrcátka jen samostatně, to se ovšem nepotvrdilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Jenže zadní stěrač ti nepomůže, když máš sklo mražený a k tomu ještě slepý zrcátka. Mě připadá, že se zapnutou fcí společně to hřeje výrazně víc, než když to bylo samostatně. Možná je to ale jen pocit a placebo efekt radosti z nové fce. A v dešti bohužel vyhřívání zrcátek u RAPIDa bylo stejně o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 No právě když to bylo samostatně, tak jsem to nějak nezkoumal. Tak nemám porovnání. tak to vrátím, porovnám a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Tiež som to predtým nevyskúšal ako rýchlo sa zohrejú samostatné zrkadlá keď nie je nakódovaný spoločný výhrev.. uvidím, snáď ma to zajtra napadne.. Tak len skúmajte. Ja to síce nemám nakódované (ale asi sa na to dám, že lubinob ) ale aspoň zistím ako to je presne s tymi speťákmi u mňa. Mal si povedať včera keď už som ti robil ten posilovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Ako píše Petrrr, ak je to tak, tak to moc nechcem. Ale čas ukáže. No jo posilnovač, dnes som to znova skúšal na serpentýnach ale nevidím v tom rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Posilovač si neopředstavuj, že to ztvrdne tak, že neotočíš s volantem. Ono taky pokud máš teď úzké zimáky, tak to poznat moc není. Je to poznat hlavně u 16" a 17" letních pneu, širokých 215mm. Tam se rozdíl projevil hned po změně. Volantem šlo otáčet o trochu tíž, ale nic co by vadilo. Hlavní rozdíl a přínos ale byl ve snížení citlivosti řízení na vyjeté koleje. To byl před tím děs, teď je to plavání předku nepatrný. A hlavně auto jede v zatáčce kam má, není potřeba korekcí směru. Hlavně ale nastavení posilovače na SPORT má jeden velký plus - je v něm totiž obsaženo dynamické nastavení tuhosti řízení v závislosti na rychlosti. To beru jako největší plus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 6. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Víte proč to tak je pánové, protože s nakódovanou funkcí společné se zadním sklem, zrcátka ztrácí možnost fungovat samostatně. Sama prostě nefungujou, jen s výhřevem zadního skla. Psal jsem o tom prstu, nikdo mě nečte. Když zapneš výhřev zadního okna, tak po cca 3 min, už zrcátka jedou na plno a když na ně šáhneš prstem hřejou jako blázen, pokud ovšem to samé uděláš jen samostatně puštěním jen zrcátek, zrcadla ani po 10 minutách prostě nehřejou, jsou studená jako před zapnutím. To je asi důvod proč si to nechám odkódovat. Nepotřebuji aby mi naplno jelo zadní okno ( mám zadní stěrač) nevím jak dlouho jen kvůli zrcátkám. když jsem do toho šel, myslel jsem, že bude možné i nadále ovládat zrcátka jen samostatně, to se ovšem nepotvrdilo. A v čem je problém, že to hřeje současně i když nepotřebuješ vyhřívat zadní okno? Máš strach z nedoplatku za elektřinu Mě šíleně sere jak se blbě točí s tím kolečkem a proto společné vyhřívání je jasná volba a navic jsem vždy zapomněl vypnout zrcátka a teď se to vypne samo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 (editace) No faktura za elektriku už mi přišla, doplácím 980kč, tak že žádná radost. Jinak si to správně pochopil, že když nepotřebuji vyhřívat zadní okno jen zrcátka tak to jede zbytečně a z psychologického hlediska mi to nějak vadí, ono se to nezdá, ale to zadní okno má docela vostrej odběr a s odběrem souvisí zvýšená spotřeba. Jinak souhlasím z hlediska uživatelského komfortu je to lepší. Teď když nebudu chtít vyhřívat společně zrcátka, musím vyndat pojistku Editováno: 6. Únor 2015, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 já si myslím, že to topí pořád stejně bez ohledu na to, jakým působem se výhřev zapne. když zrcátka zapnu, tak jsou za pár minut horký, když na ně sáhnu za jízdy nebo těsně po zastavení, tak jsou sotva vlažný, takže se asi stačí ochlazovat a to topení nemá nijak velkej výkon. jestli to chcete porovnávat, tak leda za stejnech podmínek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebedak Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Dnes dostal "FERDA 25" do parády mého RAPIDA. Super spolupráce. Doděláno zamčení po rozjezdu, svícení koncových světel při denním svícení, HHC, protočení ručiček, dotankovat na maxi dotu, nahrání novějšího sw rádia a novinka (aspoň jsem o tom tady nečetl) úplné vypnutí ESP po podržení tlačítka na deaktivaci ASR. Patří mu velký dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 úplné vypnutí ESP po podržení tlačítka na deaktivaci ASR. Nesmysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Dnes dostal "FERDA 25" do parády mého RAPIDA. Super spolupráce. Doděláno zamčení po rozjezdu, svícení koncových světel při denním svícení, HHC, protočení ručiček, dotankovat na maxi dotu, nahrání novějšího sw rádia a novinka (aspoň jsem o tom tady nečetl) úplné vypnutí ESP po podržení tlačítka na deaktivaci ASR. Patří mu velký dík. to bych se možná taky hádal, jako jedině nahradit novým softem, ale daktivovat by to jít nemělo... Ale možný to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebedak Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Jak moc se vypne nevím. Ani nevím jak to při letošní zimě vyzkoušet ale maxi dot hlásí červeně ESP OFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Pánové žádný nesmysl...prostě krátký stisk vypne ASR dlouhý stisk vypne ESP. To je vypnuté úplně jako na face O2, S2, Yetim a O3... To vše na jednotce: 6R0 614 517 BD. Pokud něco nastavím tak to není nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 napsal jsem že to možný je a jenom kvůli tvé osobě, ale jinak jsem o tom ještě neslyšel že to jde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Pravda, kdyz to pise ferda, tak to musi byt pravda. Skoda ze si mi to nenabidl, ale asi u meho veterana MR 13 bez maxika to asi stejne neslo. Je fakt, ze kdyz jsem chtel radit na snehu na letisti tak bylo hned po zabave, ESP funguje fakt dobre, bud jsem gumak a nebo nevim ale nepovedlo se mi ho rozhodit. Maximalne pri nizke rychlosti otocku pres rucku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lebedak Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 No a ani přes tu ručku to není ono. Doufám že ještě napadne nějakej sníh abych to vyzkoušel. Ale na silnici je ESP super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Chtělo by to malé video. Když jsi u mě byl tak jsem to neuměl. První úspěšná akce byla zhruba před měsícem na Roomstru - ESP9.0i (tam, ale tlačítko systém nyní jen zcela vypne ESP i krátkým stiskem, tj. ztráta možnosti vypnout ASR). http://forum.skodahome.cz/topic/128504-roomster-ambition-trumf-12-tsi-2014/page-2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Jako zajímavost skutečných možností nastavení oproti dnes běžnému standartu, že to vypnout nejde, pěkný. Možná jsem zpátečník, ale teď mě vysvětlete, nač si nechat nakódovat možnost vypínat ESP u běžného nevytuněného RAPIDa? U RS či jiné sportovní verze (chip, upravený snížený rozšířený podvozek atp.) pro brutus ježdění bych to chápal, když chce někdo řádit třeba na okruhu nebo ničit si gumy driftováním. Pro běžné použití ale stačí přeci vypnutí ASR, aby to nebránilo vyhrabání se třeba ze sněhu? Mě tedy spíš připadalo, když jsem zkoušel limity auta, že právě ESP zasáhlo tak, že průjezd zatáčkou byl velice přesný a spíš pomohlo k zatočení zadku, než že by omezilo. Až jsem byl překvapenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Kdo se někdy vyhrabával ze sněhu a mohl jen vypnout ASR ví, že úplné vypnuté ESP je pro šikovného řidiče plus a někdo si chce jen na sněhu zařádit(pamětníci na staré vozy, atd.). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Musim s Ferdou souhlasit, muze to mit i vychovny charakter, kdyz si vyzkousis jizdu bez treba slalom na snehu a pak jizdu s aby clovek videl ten rozdil a uvedomil si i nejake ty zakonitosti. Jsou lidi co jsou opravdu ridici a pro ne je v nekterych pripadech ESP prekazkou, pro vetsinu beznych lidi ridicu bych ale rekl je prinosem z hlediska bezpecnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 pro běžný ježdění to je asi k hovnu, tak na blbnutí na sněhu jak psal Ferda, málokdo asi vezme Rapida na okruh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) ta deaktivace ESP bude totozna s golfem MR6 a dela se to(pocitano od nuly)BYTE 06 BIT 07 = 1BYTE 14 BIT 00 = 1 takze puvodni kodovani jednotky4129241409B100BC824724D290A50040480400kodovani pro vypnuti ESP4129241409B180BC824724D290A50140480400 jeste sem to netestoval ale predpokladam ze to tak bude jestli zejtra budu mit naladu a bude venku aspon trosku teplo tak to pujdu zkusit Editováno: 18. Únor 2015, autor: oneb1t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Tak tohle už nefunguje ani na posledních MK60EC1 od software 160 a výše, natož na úplně jiných jednotkách. To funguje jen na software MK60EC1: <120,154> - naprosto přesně matematicky vyjádřeno touto množinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 (editace) Taka otazka ked sme pri tom ESP... Editováno: 19. Únor 2015, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.