Přejít na obsah

VCDS - Dá se něco dokódovat do Rapida?


Woody

Doporučené příspěvky

S tím automatickým vyhříváním zadního okna na zakladě okolní teploty se mi to nějak nezdá. Pokud si pamatuji dobře,tak se tu někde sice psalo u vyhřívání zrcátek že nevyhřívají když je teplo - dokonce snad i stupně od kdy se vyhřívají tam byli uvedeny.

Ale když si v letních měsících např.po dešti představím zamlžené zadní okno tak mi nemožnost výhřevu (vzhledem k okolní teplotě) přijde docela jako nesmyslná. :kol-64:

Nedovedu si to v praxi ani představit - nemít fyzicky kontrolu nad vyhříváním zadního okna. :kol-48:

Velmi dobry postreh, navstivil som technika na zaklade poslednych dni spojenych so zlym pocasim, chcel som si manualne pustit vyhrev skla a nic.... Vyzera, ze je to naprogramovane len pri minusovych teplotach. Ale zase na druhej strane som zahmlete okno vyriesil prekurenim auta. Ale urcite sa tiez priklanam k rychlejsej volbe-manualne zapnut vyhrev skla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadlo mne ohledně toho automatického vyhřívání zadního okna zkusit :

09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 2 (pokud je aktivován tak deaktivovat)

Jedná se o vyhřívání zadního okna přes CAN - což by mohlo být ono. :kol-140:

post-88693-0-92124000-1428323491_thumb.j

Editováno: , autor: sliver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No,řekl bych že pokud máš podle výše přiloženého obrázku zaškrtnutý i Bit 3 tak se potom vyhřívání zrcátek řídí spolu se zadním oknem přes CAN ale jestli nemáš Bit 3 aktivovaný, tak by se potom zrcátka měla vyhřívat přes svůj ovladač.

Nakódováním společného vyhřívání zrcátek a zadního okna totiž přijdeš o možnost samostatného zapnutí výhřevu zrcátek.Alespoň to je moje zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl u známého v Plzni a také mi dokódoval nějaké ty fjučury. v Podstatě jsem si nechal dokódovat všechno co šlo. Jediné co jsem ani nezkoušel, tak bylo XDS. tak pokud by měl někdo z okolí Plzně zájem něco dokódovat, tak mi napište SZ a já vám pošlu kontakt a můžete se spolu domluvit. Moje hlavní kladný poznatky jsou ke sportovnímu nastavení řízení. Opravdu je to lepší. řízení trochu víc stuhlo jak psal miklisek a je přesnější. U brzd jsem moc velký rozdíl nepoznal. Možná když jsem hodně sešlápl pedál, tak mi přišlo že to brzdí ostřeji. nechtělo se mi to tady rozepisovat. Seznam dokódovaných fjučur najdete v mém vlákně .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mozem byt tak smely, kedze sa zase otvorila debata sportoveho riadenia, mohol by mi niekto napisat presne kde sa koduje tato vec? Bol som totiz uz u dvoch mechanikoch co mi napichli rapida ale bohuzial ani jeden z nich nepochopil skratku:

Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220)

Ostatne mi nakodovali presne podla uz spominanych navodov.

Moze mi prosim niekto skuseny popisat blizsie toto kodovanie, ktore by som potom ukazal mechanikovi? Dakujem velmi pekne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Předem se omlouvám, jestli se ptám na již zodpovězenou věc. (Jednou jsem tu už na to letmo narazil, teď se mi to už ale nepodařilo dohledat). V objednaném Rapid nemám dokoupený light assist... Dneska jsem nad tím přemýšlel a přepínat světla do tunelu, v dešti apod. je trochu opruz. Proto mám dvě otázky: 1) Je nějaký důvod nemít po celou dobu jízdy rozsvícená světla? (tj. přední+zadní+přístrojovka) 2) Jde dokódovat, aby se v režimu denního svícení (tedy vypínač na poloze 0) rozsvítily i zadní světla? Pokud ano, tak jediný rozdíl oproti "zapnutým" světlům by byla nesvítící přístrojovka, chápu to dobře?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj pročetl jsem všech 28 stran a i když se to tu pár krát objevilo řešení není. Jde Kontrolku potkávacích světel moc by se mi líbilo jestli tam je tak ať funguje. Dnes jsem to hledal v přizpůsobení jak v centrální jednotce tak v přístrojovce, ale nenašel jsem to. Prosil bych Ferdu25 jestli náhodou neví jestli jde kontrolka aktivovat.

 

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, lubinot a temik.sk tu zminovali sviceni zadku pri dennim sviceni v poloze 0 (i kdyz s nevyhodou sviticich parkovacek vpredu tak nevim co na to technicka za par let). Nebyl byste nekdo tak zlatej a dal sem navod jak na to?? V tunelech, kteryma bohuzel jezdim obden casto zapominam prepinad na potkavacky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...