Přejít na obsah

spínání relé


ferryk

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám takový problém....při studeném motoru, pokud otáčky motoru přesáhnou cca 2,5 tis. otáček přecvakne relé, probliknou potkávací světla. To samé se děje i když otáčky padají...ale vždy při cca 2,5 tis. otáček a vždy jen při studeném motoru....jakmile se motor lehce ohřeje, sepne relé a pak se už tento problém nevyskytuje....poradí mi někdo čím by to mohlo být? Předem moc děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

studeny motor netocim tak vysoko :-) ...

myslim ze to tym nebude, pise, precvakne rele, tzn asi ho pocuje, a tie dve vonku nebude pocut...za dalsie, tento zaciatok zimy ci chladnejsieho pocasia este nebolo tak zima aspon u mna , aby som to videl zapnute... mam ledky na palubke takze vidim ci su zopnuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mně to jen tak rychle napadlo.

Řekl jsem si, že to musí být nějaký větší spotřebič aby to poznal na světlech.

Vím, že přihřev vody má své podmínky, teplota, zátěž na altíku, otáčky. Je fakt, že těch dva a půj je dost vysoko, to by to skoro nikdy netopilo.

 

Nevím, ale já sám ty relátka taky neslyším a ani nijak jinak nepozoruji nikdy změny ve svítivosti a pod. kdy by měly spínat. Ale s poznatky, že to lidí slyší a pozorují jsem se tady setkal.

 

Asi taky záleží na kondici aku a alternátoru. Pokud jsou oba v cajku nesmí v celém rozsahu otáček od volnoběhu po omezovač, při jakékoliv zátěží (žádná "tuningová", ale normální sériová), palubní napětí nijak kolísat. Už vůbec ne tak aby to bylo poznat na svítivosti světel a pod.

 

Už vůbec ne u dízlů, obecně mají silnější alternátory a větší akumulátory, kterých větší kapacity a startovací proudy jsou důležité k obecně těžším startům, ale pro běžný provoz jsou spíš předimenzované - z pohledu instalovaného příkonu.

Instalovaný příkon se u TDI nijak výrazně neliší od instalovaného příkonu takové 1.6/55kW (až na příhřev vody, který běží v podstatě jen chvilku a jen někdy - v horizontu života auta).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne jak pises , a uz vobec ten prihrev nefunguje systémom jak popisuje zeby sa to chovalo podla tych otacek. to ked zapne tak to chvilu zhavi a ne na otacky, to by cvakalo pri radeni a rozbehoch v kuse. ale ved od toho je forum,viac hlav viac rozumu, kazdeho nieco ine moze napadnut a niekto moze mat s niecim konkretnu skusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to prave dela vzdy..at je zima nebo teplo..proste dokud teplota na budiku nezacne stoupat od 50stupnu( v tu dobu slysim secvaknout rele nebo co) a od te doby ten problem neni..ale pokazde co je motor studeny, otacky stoupnou na 2,5 tisice svetla probliknou..to same ikdyz otacky padaji tak okolo 2,5 tis. secvakne a probliknou svetla...aku byla nabita do plna a stejnak...u altiku jediny problem mam s volnobezkou, musim ji nechat vymenit ale nevim zda v tim je ten zakopany pes...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...