siscox Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 Tak uz som s tym konecne bol 2x v servise, odmontovali volant, prezreli kabelaz, nic nasli samozrejme, zmontovali dokopy a zatial som to cvakanie nepocul. Tuk,tuk,tuk radsej to aj odklopem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlíček Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 V 5. 12. 2016 at 16:35, siscox napsal: Nie urcite to nie je spojkovy pedal, pretoze ked sa zastavim autom a pootacam volantom do stran viackrat za sebou, tak to vrzganie robi nadalej. Zajtra sa zastavim s tym v skodovke. Ok tak ti držím palce at to vyřešíš a dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Tak u mě cvakání z kufru při teplotě pod 0 a přejetí nerovnosti pokračuje i po servisním zásahu. Technik ležel v kufru během jízdy, ale moc toho prý neslyšel. Pak na zvedáku dotáhli vše na zadní nápravě. No zítra ráno jedeme 2. kolo, pokud opět nic neobjeví, tak asi změním autorizák. Klepání přístrojovky, dveří na kostkách v zimě beru - je to levný auto. Ale tohle člověka při řízení celkem vytáčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Na velmi velkých nerovnostech mi něco klepe v předních dveřích v úplně novém Rapidu, musím opět dodat, doma mám Focus 2009 a Peugeot 206 2002 nic neklepe :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Atrani: problém je, že jak je zátěž v kufru, změní se poměry zatížení zadní části auta. Proto to vůbec nemuselo klepat. A ono bohužel zdroj může být úplně jinde, než se to zdá odkud to jde. Zkus sklopit opěradla a projet známou trasu kde víš, že to cvaká. Mě totiž něco opět vzadu začalo taky cvakat, zdálo se mi, že je to to zatracený víko. Ale poslední úvaha po mých eliminačních testech je, že to byl zámek opěradla vlevo. Po znovuzacvaknutí opěradla je totiž zase klid. Tohle je taky evergreen Škodovky, kdy se v záruce mění celé opěradlo.Jo a opět jsem namazat pryžový doraz na krytu kufru, protože se začal ozývat v 90° zatáčce cestou do práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 No je mi to záhadou...po sundání zadních sedaček je zvuk ještě intezivnější, takové "cvak - cvak" tzn. opravdu to jde z kufru. Ovšem tam jsem "obchytal" a pomačkal úplně všechno. Ono tam kromě rezervy a 2 přihrádek taky nic není. Prckovi jsou jen 2 měsíce, takže vzadu zatím vozím pořád jen vzduch, tím to to není. Jak je teplota nad 0, tak je ticho. Já si myslím, že to bude nějaký plast u světla. U starýho auta bych to celý rozdělal a hledal....ale když je to 3 měsíce staré, tak ať se snaží v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 bobanHTP: Mně začala Almera 2002 taky vibrovat snad až předloni 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 (editace) @Atrani Ahoj, a neťuká ti náhodou kryt třetího zadního světla o sklo? U otcova liftbacku to dělalo. Zkus tu mezeru mezi krytem a sklem dočasně něčím (molitan, složený papír, ...) vycpat a zkus se projet. Editováno: 10. leden 2017, autor: Jirka_CZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Dnes odpoledne to byl tedy koncert! Teplota -6,5°C a mřížka ofuků předního okna rachotila jak protržená! Naštěstí po puštění teplého vzduchu MAX rozmrazování okna a tepota HI byl po chvíli klid. A cosi si vzadu pořát cvaká když auto nadskočí na nerovnosti. Podezírám víko, je na něm vrstva zmrzlého sněhu, která nejde zatím odstranit. Protože jsem vzkoušel u všechno možné známé eliminovat a pořád se to děje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Tak a je po pazvucích - byl to zámek 5 dveří. Nejdřív šli po vzpěrách, ale nakonec rozdělali zámek a bylo tam něco uvolněné. U nás na náměstí jsou kostky, takže na tom tankodromu to teď v zimě začalo mlátit. Jinak bych to ani neslyšel. A servis na to přišel tak, že jeden ležel v kufru a druhý dělal osmičky po náměstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Atrani: gratuluji! Pochvalu si zaslouží i automechanici, že se tak snažili to najít, respekt! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Dnes když jsem se rozjížděl, tak v oblasti přístrojů (tachometru) při sepnutí ASR byl takový divný přerušovaný zvuk. Při hledání na netu jsem našel, že by to mohlo být EDS. Mohlo to teda být ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 EDS šramotí, ale nevím jestli to jde od tachometru, spíše od předu obecně. Sranda je, že každá značka "šramotí" jinak :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Ono to bylo právě dnes poprvé. Od koupě v 2013 jsem v takovém sněhu nejel, tak lokalizoval jsem, že je to něco jako by vrčelo relátko někde za budíkama. Ale je možné, že to bylo i někde ve předu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 jo, při ASR mi také něco někde chrastí ale jenom na začátku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Jo, dělá to jen při razantním rozjezdu na sněhu. Tak jsem klidný, že je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 jj, při razantním - nebo když se rychle člověk rozjíždí na asfaltu a najede na břečku nebo sníh... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Klepání víka kufru a dorazy řeší na ruském fóru https://www.drive2.ru/l/465141523256706053/ a https://www.drive2.ru/l/465075552559038612/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Tiež mi klepe v zime kufor, v lete nie. Riešil som to zo servisom už dávnejšie vtedy to poštelovali ale nepomohlo to. Teraz keď som bol na výmena oleja tak som to len tak okrajovo spomenul ale pri preberaní auta som sa na to zabudol opýtať. Možno by stačilo keby sa vymenili tie gumy na viku. Ja som tam mal jedného času navlečenú dušu z bicykla. Do budúcna to určite doriešim filcom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ka.S Vloženo 3. Únor 2017 Sdílet Vloženo 3. Únor 2017 Filc bych tam určitě nedával, nasaje vodu a bude přimrzal. To spíš mirelon nebo něco podobného, hlavně nenasakávého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 3. Únor 2017 Sdílet Vloženo 3. Únor 2017 (editace) U těch dorazů je průšvih to, že tím výrobce řeší přesnost výroby svařence dveří a evidentně se mu to nedaří. Aby lícovaly hrany a spáry, jsou páté dveře usazené s předpětím. Problém je, že aby dorazy neklapaly musí dost tlačit na klín, ale pak zas nejdou dveře lehce zaklapnout, takže se musí s dveřmi mlátit. A v mrazu gumové dorazy ztvrdnou a je to ještě horší. Hlavně jak s dveřma musí člověk třísknout, snadno se doraz posune a pak to klepe. Škodovka to evidentně řeší hlavně kvůli seřizování ve výrobě, protože je tam asi páté těsnění (dokonce předchozí typy se už nevyrábí ani jako ND) a zapadací klíny a dorazy jsou taky asi 4 nebo 5 typ. Navíc poslední typ klínu není zatím ani skladem. Poslední typ dorazu mám totiž už doma, není už výškově seřiditelný a je relativně měkký a protikus nemůžu zaboha sehnat, ani pro servis není díl dostupný. Editováno: 3. Únor 2017, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elfuego Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Ahoj. Mam noveho Rapida Spacebacka 10/16 a zda se mi že mi zacala vibrovat palubni deska. Vzdy pri akceleraci, kdyz se motor dostane do otacek. Ma stim nekdo zkusenost ? Nevite jak je to s reklamaci ? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toldi Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Zdravím, mám už přes rok jeden pazvuk, ze kterého začínám šílet... teprve nyní se mi podařilo lokalizovat alespoň jeho přibližnou polohu. Ozývá se odněkud z rohu, kde se A-sloupek střetává s palubovkou... Při jízdě dostala přítelkyně nesčetněkrát za úkol, aby vše ohmatala, vždy bez úspěchu. Jedná se tedy o něco "uvnitř". Dnes jsem zkusil něco narvat mezi dolní část A-sloupku a sklo a zvuk se o něco ztišil... podle toho, že jsem blízko. Podotýkám, že se nejedná o vrzání v pravém slova smyslu... spíš o takové jemné cvakání/vibrování... jakoby někde uvnitř byl nějaký dílek uvolněný. Bohužel nedokážu ten zvuk ani spolehlivě vyvolat (ačkoliv mě trápí po většinu času), protože nerovný terén nemusí být vůbec podmínkou. Kolikrát se zvuk objeví i na hladké rovince, záleží tedy i na otáčkách, na tom, jestli přidávám nebo brzdím motorem apod. I proto se mi zatím nechce s tím do AS... :-( Začínám z toho být zoufalý, klidně bych si za opravu zaplatil i když je auto v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Zvyknes si, ale pritrlkyne muze ohmatat klidne me, jestli nevrzu. [emoji3] Ja uz mam tolik pazvuku ze uz to ani nevnimam. Ty nervy za to nestoji. Cim driv se smiris tim lepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdenekH1 Vloženo 16. Březen 2017 Sdílet Vloženo 16. Březen 2017 Vrzání pátých dveří na Rapidu. Mě to taky dělalo. Jak si postupně "sedá" karoserie tak dochází ke vzniku mezery mezi víkem a bočními dorazy. Tyto boční dorazy na zadních blatnících jsou nepochopitelně plastové a tím i tvrdé. Klepání jsem vyřešil tak, že jsem na tyto dorazy navlékl kousek duše ze starého jízdního kola, a počtem vrstev gumy reguluji mezeru. Snad to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.