Červen 11, 201411 r Tak já to mám od začátku úplně stejné. Spočítám zuby a opěrka je nahoře. Upraveno Červen 11, 201411 r od Sitta Miroslav
Červen 11, 201411 r To mi připomíná známou scénu s Winterkomem a volantem v Hjundé: "Proč to nastavování maji tak tiché?" Odpověď: "Taky jsme to měli tak tiché, ale bylo to drahé." "Ach so..., gut." Řekl bych, že se vám v těch tropech vypařilo nějaké levné mazivo v těch zubech aretace....
Červen 11, 201411 r Myslim, ze se za chvili vypari celej Rapid i se servisni knizkou. Jeste ze se ochladilo.
Červen 11, 201411 r Petrrr: Je 2t polosyntetický olej.Tenhle je fakt super přilnavej.Už jsem s autem najel od natření 20 000 km a ani zvouček.Je to 100% řešení.
Červen 12, 201411 r Za vlastnost bych to bral, kdyby to bylo od novoty, ale takhle vím, že to jde i bez něj. Ale tak pořád lepší tohle, než jiné chuťky co tady hlásíte.
Červen 12, 201411 r Pristi auto kupuju thalii za ty prachy se to da prominout [emoji2][emoji2][emoji2]
Červen 12, 201411 r Já to vlastnost mám, páč to dělá od novoty, úplně prvního sklopení. d.novakd: v mém podpisu můžeš vidět čeho jsem ještě majitelem. A na Thálii si nemohu stěžovat, jistě s Rapidem se technikou atd. nedá srovnávat,a le zase stála o mnoho méně. Máme jí jako druhé auto v rodině 3,5 roku a na běžné couračky za tu cenu jako druhé auto dostačující. Hlavně na rozdíl od rapida jsem s ní řešil 1 reklamaci. Pravda, jednoduché auto, ale přesto vrzající těsnění, klepající silentblok jsem s ní fakt řešit nemusel. Auto o 140tis levnější, tak že tam bych to třeba zrovna čekal a ne u "kvality" VW.
Červen 12, 201411 r Skoda ze je ne moc koukava jako rapid. Jinak souhlas s kvalitou a cenou vw to je nejak pofiderni posledni dobou [emoji2]
Červen 12, 201411 r Souhlas, jediné co se 100% povedlo je design u Rapida a vnitřní podélná prostornost s velikostí kufru a z jízdních vlastností motoru (schválně píšu z jízdních, páč o spolehlivosti raději mluvit nebudu - ukáže čas). Vše ostatní jsou ve větší či menší míře kompromisy a to i bohužel v kvalitě.
Červen 14, 201411 r MR2014 a opěrka (zatím - 2t km) necvaká. Taky když jsem ji poprvé zkoušel, tak jsem její polohovaní zjišťoval principem pokus omyl a vůbec by mně to cvakaní nevadilo. Tohle je úplná prkotina. Celkem mě překvapuje tvoje srovnání sThálií. Čekal bych, že Rapid na tom bude s kvalitou zpracování mnohem líp.
Červen 14, 201411 r Ono kdyz vyhodis skoro 350tis za new auto co ma jen digi klimu el. Okna ve predu obyc radio a parkovaky tak te i takova prkotina nastve a chces mit vse tip top. Malo muziky za hodne penez a kvalita po xx tis km dost znacne pokulhava. :-(((
Červen 14, 201411 r Absolut souhlas. Pokud by vse fungovalo jak melo nebylo by mi lito tech penez a odpustil bych i jine neduhy mysleno opravdove vlastnosti auta jako tvrdsi podvozek MR13, mozna i ty posrany stahovani oken atd., protoze klady by tyto vlastnosti prevazely. Resit ovsem ve 21stoleti trivialni vec jako silentblok nebo nejake pryzove tesneni davno vymyslene veci mi prijde smesne. Chapu ze kdyz se prijde s novou technologii ze se musi vychytat. Jake jsou nove technologie u Rapida? Zadne. Proto jsem si ho i kupoval s vedomim ze ac nove auto poskladane z jiz vyzkousenych komponenet. Bohuzel snaha o prehnane uspory tomuto jinak docela povedenemu autu skodi. Jsem naplej na F3 co tam se bude dit. Upraveno Červen 14, 201411 r od Petrrr
Červen 14, 201411 r Já stále nechápu, čemu se divíte. Vždyť je to tak ve všem. V elektronice, nábytku, zahradní technice, oblečení, ve všem. Mě dřív Adidasky vydržely 3 roky a akorát byla ošoupaná pata. Sice jsem dal za ně 2500 - 3000Kč, ale vydržely. Dnes mi Adidasky vydrží sotva rok, ale také je cena 1/3. Mobil je rád že mi vydrží 2 roky. Před 15 lety, mě stál nejlevnější mobil 7 tis a nejdražší 3310 asi 12tis ( byla týden na trhu ), šílené peníze na tu dobu. Si vemte co stojí dnes telefony, ale také vydrží kratší dobu. A tak je to se vším i u aut. Já teď koupil auto za cenu +/- stejnou, jako to minulé před 12 lety a výbava desetinásobná a o třídu větší auto + po 12 letech inflace. No někde se to projevit prostě muselo. A to i Fabie zezačtáku bylo také velmi poruchové auto, kdy se to většinou řešilo až po záruce což bylo horší, silentblok je proti tomu prkotina... Prostě taková je doba a ani koupě dražšího auta by nic nevyřešila... Upraveno Červen 14, 201411 r od Rypicong
Červen 14, 201411 r MR2014 a opěrka (zatím - 2t km) necvaká. Taky když jsem ji poprvé zkoušel, tak jsem její polohovaní zjišťoval principem pokus omyl a vůbec by mně to cvakaní nevadilo. Tohle je úplná prkotina. Celkem mě překvapuje tvoje srovnání sThálií. Čekal bych, že Rapid na tom bude s kvalitou zpracování mnohem líp. Bohudík to tak není. Zkus si sednout do Thalie, C-Elyse, Peugeot 301 ( to je levná Francouzská konkurence ) a ten rozdíl poznáš hned. Rapid je ve všem o třídu vyspělejší auto a hlavně ve zpracování. Ano, Frantíci jsou levnější, ale né o tolik díky akčnímu modelu Fresh a ten příplatek se vyplatí. Pokud je někomu zpracování apod. šumák, je Francouz dobrá volba. Ale jinak ten rozdíl vidí i slepej. Rapid má lepší podvozek, lepší zpracování, lepší motory i nabídku, lepší použité materiály, lepší ergonomii, větší prostor, větší výběr výbavy, ... Franta má pouze lepší cenu...
Červen 14, 201411 r Autor souhlasim, ta konkurence od frantíku je fakt uplne mimo...ale stejne tak i cena takze opet priority:)
Červen 14, 201411 r tjn, ale přihoď 50tis k ceně Rapida a máš auto také úplně jinde, třeba Mazda 3 Bohužel dnes je taková konkurence a taková nabídka, že člověk musí opravdu dobře vybírat, protože to auto je výhodné pouze v určitém rozpětí... A pokud člověk to rozpětí překročí ( což jde dost lehce ), tak na to prostě nesmí myslet. Člověk si má koupit auto jaké chce a nepřemýšlet zas tolik, by se jinak zbláznil a nikdy si nevybral Dá se říct, že ideální koupě asi skoro není... Upraveno Červen 14, 201411 r od Rypicong
Červen 15, 201411 r Musim s vetsinou tez souhlasit. Ovsem i dnes co se jinych veci tyce nekupujes polotovary. Ano s tim ze mi Rapid vydrzi treba polovinu toho co vydrzela drivejsi auta pocitam. Ovsem kdyz si koupis lednicku nebo mobil i dnes ( kdy se setri na vsem ) urcite nemusis resit konstrukcni problemy, resis max. vyrobni vadu nejake soucastky. Ja napr. nikdy nemusel zatim resit po dobu 2 let zadnou reklamaci na mobilech, TV, prackach, lednickach. Vzdy vybiram zlatou stredni cestu. Proc to musim resit u auta? Obzvlast jak sam pises prkotiny jako silentblok atd. O tutlavem postoji SA a dohadovani se pri kazde reklamaci ani nemluvim.
Červen 15, 201411 r Tak ono komplexní konstrukcí je auto trošku jinde než mobil. V mobilu máš základní desku, mikrofon, reprák a fotoaparát. A divil by ses, (dělal jsem moderátora na Samsung fóru) co pořídí i renomovaní výrobci nasekat problémů do nových výrobků. A to jsou mobily které svojí cenou 15-20000 jsou něco jako BMW nebo Mercedes mezi mobilama. A u praček to máš to samé.S tím mobilem, např . před rokem asi tak rozeslal Samsung aktualizaci firmware na vyšší verzi Androidu a dopadlo to tak že Samsung Galaxy S III by po dobu 2 měsíců víceméně nepoužitelný a ani se neomluvil.Lidé byli rádi že vůbec dostali opravný patch.
Červen 15, 201411 r Je, auto je o dost složitější, hlavně dochází k mechanickému namáhání, je to mix velkého množství technologií a velký podíl ruční práce. Testování je také o mnoho složitější. Co se týče mobilů tak vím jak to u nich chodí, pracoval jsem ve firmě která je přímo vyráběla. Já třeba poslední 3 mobily co jsem měl, tak jsem reklamoval každý. První dokonce 7x ( měl konstrukční vadu SW, kterou prodejce nechtěl uznat, naštěstí 7 reklamaci nestačil vyřídit včas , U druhého mobilu, až čtvrtý kus byl bez vady ( oba mobily byly Samsung ), pak jsem si koupil Nokii a první kus jsem také musel reklamovat a dostal jsem nový. Ale s tou elektronikou jsem to hlavně myslel tak, že né že by se extrémně porouchávala, ale že její životnost byla razantně snížená... Ale zpět k autům. Nyní pracuji ve firmě, která vyrábí výrobky, které povahou výroby, vývoje, testování apod. jsou dost podobné automobilům i když se jedná o úplně něco jiného. Na začátku je zadání, které obsahuje požadavky interního zákazníka ( marketingu ) na produkt. Je tam cena, účel použití, vlastnosti atd atd atd. Konstruktér něco navrhne, bohužel má svázané ruce už od začátku cenou. To samé platí i o dílech které se přímo nakupují. Společně s designérem doladí finální podobu jednotlivých dílů a celku, začne fáze testování. Nejde se zaměřit na vše, priorita je bezpečnost obsluhy výrobku a funkčnost ( splňovat normy ). Jednoduše řečeno, zkušebna má klapky na očích a jde po důležitých věcech, na ty ostatní ( kosmetické problémy ) není tolik času a prostoru, vychází se většinou z předpokladu, že jinde to už funguje, tady bude taky. Produkt se uvede na trh, vzhledem k tlaku na co nejrychlejší uvedení na trh ještě s nedodělkama, které jsou známé ale s přijatelným rizikem a neznámé vinou nedokonalého otestování. Určitý podíl má i fakt, že pracovníci na montáži a výstupní kontrole ještě nemají produkt v ruce a oku. Samozřejmě že první kusy jsou dost problémové a všichni to ví. Postupně se vše vychytává ale nastupuje druhá fáze a to zlevňování výroby produktu, aby výrobek byl více konkurence schopný. Jelikož k nám jezdí hodně lidí ze Škodovky na konzultace, tak u nich je to to samé... Upraveno Červen 15, 201411 r od Rypicong
Červen 15, 201411 r Obsal jsi to pekne a pro nas neznale je to zajimave jak to funguje a bohuzel to tak bude a verim Ti. Koukas se na to z pohledu cloveka, ktery do toho az moc vidi a tak mozna nad ledascim primhouri oka. Ja jsem ovsem standartni zakaznik, ktereho toto nemusi zajimat a nezajima. Chce za sve penize to nejlepsi a od vyrobku at jde o cokoliv to ocekava.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.