Březen 26, 201411 r Nooo..tak jsem si taky snažil zajistit výměnu a další věci. Ohledně dílu mi pověděl, že Škodovka má sice ten co jsem mu poslal (H-čko), ale že SEAT takový díl nemá, že má teda obměněný silentblok, ale pod jiným číslem a že neví, zda mi tam dá ten úplně novej, nejlepší, nebo to může být klidně meziprodukt, že tohle vážně neví, ale jinak s tím nemá problém. Nemůžete někdo nějak zjistit, jak to je? V Etce je pro Toledo 6Q0 199 555 AS.
Březen 27, 201411 r Děkuji Pawouku. Pokusím se někde něco zjistit, nerad bych aby Škoda měla nový, správný díl a já do Toleda dostal nějaký přechodný EDIT: Tak teď na to koukám a je to nějaký divoký. Po zadání čísla do googlu mi vyjedou info, že díl je pro Ibizu 1.4 MPi,2012; nebo pro Fabii 1.9 47kw nebo 2.0 85kW; pak pro 1.4 TDi 51/59kW nebo 1.9 TDi 77kW. Neříkám, že jsem dohledal vše, ale nějak se mi nezdá, že by to byl ten inovovaný díl Upraveno Březen 27, 201411 r od Angel@Devil
Březen 27, 201411 r V minulosti tady na fóru někdo psal, že 6Q0 199 555 AS je indický a že mu neklepe. Ale nevím.
Březen 27, 201411 r Ano, to jsem byl já, do výměny po 2000 ujetých km za finální H-čko neklepal, jen se občas při prudším puštění spojky ozvalo tlumené klapnutí. Zajímavý je, že tento typ byl v Toledu od začátku, kdy v RAPIDu bylo to vadné D-čko. Proto mi ho tam taky nejspíš dali jako dočasnou náhradu. A nebýt mé drzosti a neodbytnosti, mám ho tam dodnes, protože pokyn ŠA byl, pokud neklepe-neměnit. Holt TOLEDO jde prioritně na jiný trhy, kde je tepleji a jsou kvalitnější silnice než u nás, takže tam asi to AS-ko vydrží bez problémů. V indických autech AS-ko už není.....
Březen 27, 201411 r já mám provizorní F (to nevím pro jakou je zemi), nicméně je to více než 4tis km a tkay neklepe, při prudším povolení spojky taky divný zvuk ale to dělalo i u toho původního D, naopak s příchodem klepání to zmizel o:)
Březen 27, 201411 r Minulý týden jsem byl v servisu kvůli klepání. Bohužel bylo skoro 20 stupňů, takže se závada při testovací jízdě (bez mé účasti) prý neprojevovala. Bylo mi řečeno, že mého vozu se problém netýká (vyrobeno 05/2013, TSI 77 kW).... Bohužel to klepe průběžně dál. Zřejmě mi nezbývá než zjistit, jaký typ v autě mám a najít v Praze servis, který s má se závadou větší zkušenosti. Jízda v Rapidu bohužel kvůli této poruše přestala být zábava, zvlášť, když si nemůžu kvůli rachtající výplni dveří ani nahlas pustit rádio. Začítá mě stále více mrzet, že jsem do Rapida šel.
Březen 27, 201411 r Smutny na tom je ze to auto samo o sobe neni vubec spatny. Do spatneho svetla ho stavi SA jako takova a pak taky servis... Nerozumim tomu
Březen 27, 201411 r Servis ti kecá. I na 77Kw bylo klepající D-čko až do začátku letošního března. Jestli se koukli do ETKY a viděli H-čko, pak se jim ale není co divit, že ti tvrdili, že máš namontovaný správný díl. Bombarduj infolinku ŠA a nenech se odbít, už se o problému dostatečně ví, ale bohužel vyměňuje se zatím jen prudičům. A zkušební jízdu si měl absolvovat s nima, vždyť reklamuješ vadu novýho auta! A doporučuju ti jet do servisu co nejdřív a hned po ráno, kdy je teď ještě relativně chladno. Až se jaro rozpučí plnou silou, bude už na projevy pozdě kvůli velkému teplu.
Březen 27, 201411 r Ja tiez nerozumiem tomu preco to SKODA neriesi a dava ruky prec odtoho keby to aspon bez problemou vymenili tym co sa boli stazovat v servise na klepanie.Ja ani nelutujem kupu Rapida len som sklamany ze ked je problem sa neriesi.
Březen 27, 201411 r Minulý týden jsem byl v servisu kvůli klepání. Bohužel bylo skoro 20 stupňů, takže se závada při testovací jízdě (bez mé účasti) prý neprojevovala. Bylo mi řečeno, že mého vozu se problém netýká (vyrobeno 05/2013, TSI 77 kW).... Bohužel to klepe průběžně dál. Zřejmě mi nezbývá než zjistit, jaký typ v autě mám a najít v Praze servis, který s má se závadou větší zkušenosti. Jízda v Rapidu bohužel kvůli této poruše přestala být zábava, zvlášť, když si nemůžu kvůli rachtající výplni dveří ani nahlas pustit rádio. Začítá mě stále více mrzet, že jsem do Rapida šel. BenCar Praha 4, tam s ematesem prudíme pořád problém znají...dokonce jsou v okolí cestičky (směrem nahoru) kde to pěkně klepe. A věz, že tvého rapida se to týká....mám 77kw vyrobeno 7/2013 a klepal jsem jak o život Taky bych teď volil jinak...v 5/2013 to ale byla nejracionálnější a nejlevnější volba:) Prodat to pořád můžeš a myslím že i za šlušnou cenu ale já už si tak nějak zvykl Upraveno Březen 27, 201411 r od rogerer
Březen 27, 201411 r NA TO ONI SPOLÉHAJÍ, ŽE SI VŠICHNI TAK NĚJAK ZVYKNOU A PŘESTANOU PRUDIT, ALE NAS NEDOGONĚT ! Mě si ještě užijí, vrzající interier - výplně dveří, čalounění řidiče vylézá z podkrytky opěradla pro zásun tyčí hlavové opěrky, jinak je prý nové nařízení, že pod SPZ se má dávat servis tu měkčenou podložku (hlavně kvůli ohraně laku při rezonanci při zavírání kufru) nemám, tak že páááč mám čas na vše do příštího únoru (končí záruka) určitě se stanu žádaným zákazníkem v mém servisu.
Březen 28, 201411 r No hezký, tak díky za info. Ale z bídy a nouze už to nechám asi udělat. Je to hrozný, fakt si připadá člověk jak ve 12 let starý Ochcáfce
Březen 28, 201411 r V některých případech jsem si připadal ve 12 let staré octávce možná lépe, hlavně co se teda kvality zpracování interieru týče.
Březen 28, 201411 r No před 12 lety si měl za 320 tis tak akorád F1 v Junior verzi s výbavou kola+volant, bez kastlíku. to je pravda.
Březen 28, 201411 r Tak to ne, junior se prodával za 229.000,- i za 219.000,-Kč. Upraveno Březen 28, 201411 r od Yosef
Březen 28, 201411 r ale oktavka stala plus minus jako stoji oktavka ted ne? Upraveno Březen 28, 201411 r od rogerer
Březen 28, 201411 r Děda dával za F1 před 15ti lety za klasickou F1 v Classicu (ne junior) cca 330 tis - výbava kola+volant. Moje Octávka r.v.2002 v 1,9 Tdi - 66kw v Eleganci ( tehdá elegance výbava asi stejná jako nyní Ambition) stála jako nová 550-600tis. Tedy auta šla s cenou hodně dolu od těch dob a navíc dostaneš i nějakou výbavu (pokud se bavíme o Škodě - u jiných automobilek máš toho za stejné peníze mnohem více kolikrát) Za O3 v 1,6Tdi - 77kw v Ambitionu dáš kolem 450tis. Když bych se snažil srovnávat historii se současností.
Březen 28, 201411 r Co mám zkušenost, tak se ozvou, jen to nějakej den trvá. pro Petra To jo, ceny F1 v prvních letech byly vysoké, schválně se podívám doma do ceníku. Junior byl tuším až od r.2001 a s litrovým motorem.
Březen 28, 201411 r Lenze ja som mail posielal utorok a dnes je piatok tak pochybujem ze mi pride daka odpoved
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.