Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No tak to jsem čekal, volal jsem známému v Porsche a prý jsem jediný v republice kdo má tento problém ( jaká náhoda že :) ) no a prý se podívá do nějakých chytrých příruček jestli někdo něco podobného neřešil. No zatím to jedu teď projet jak se to ohřeje, ráno to bylo po vyměně termostatu ok, odpoledne se vše vrátilo ke starému, tak ještě uvidím teď. Jinak máme auto cca týden tak doufám, že to nebude nic hrozného ....

Já bych osobně koupil náhradu a je vyřešeno u auta po záruce. Dle toho co jsem pochopil a viděl tak je to jen tím termostatem(prostě se občas při 60°C sekne). To naposled dělaly 120.

takže ujeto cca 20km rychlostí 90km a ohřáto cca na 65 víc ani ťuk, ale topení topilo úplně vpohodě, to opravdu nechápu, už začínám podezřívat teplotní čidlo :( ........ termostat dnes nový

Jo z originálního skladu Škoda...dle mého bude problém tam. A co teplota oleje to je taky špatný čidlo??? Koupit náhradu někde jinde. Hlavně ne prvovýroba.

Upraveno od ferda25

Termostat u mě vyměněn 2x (1x Behr aftermarket, 1x origo škoda) termostat zavřený tím to není!! Každopádně auto úplně normálně topí, čidla to nejsou kontrolováno na diag, teplota oleje koresponduje s nízkou teplotou vody tedy cca do 70°C... Servisy si opravdu neví rady...

Upraveno od O2kolin

Včera jsem koukal na vw-clubu a tam řeší to samé na passatech 3C/CC se stejnými motory a rokem výroby 2011. Také bohužel bez výsledku. Ale píší tam také o tom, že to musí být jedině termostatem, nebo teplotním čidlem. Takže jediný v ČR asi nejste :(

Ten je jen u automatu a otvírá vodu do chladiče oleje automatické převodovky.

No já právě DSG mám ..... jinak už nevím

Jak jsem již psal u me je problém sporadický a hlavně na v proměnném rozsahu, tedy dnes studeny motor vyjezd Hradec kral. do Prahy ohřívání super provozní teplotu drží, praha směr zpet na spojce 80°C, následně propadání teploty pri nizke zátěži, opet teply chladic tzn. nekudy tam ta tepla voda jde, hadice na prave straně chladiče nahoře (pri pohledu od klasicky otevřené kapoty) vlažná... Ten termostat na olej me taky napadl ale logicky pokud by pouštěl na chlazení teply olej do chladiče tak nevím jestlu by ti melo vlil. Pánové opravdu nikdo nevi c s tim, nejsem automechanik jsem manualne levej jak šavle a snažím se najít řešení... :-D

Co EGR ventil?? Ten je tady chlazený vodou..pokud se nezavře ta  klapka tak to topí a je možný, že to ohřeje i termostat a ten pak je otevřený.

No něco na tom může být, dnes jsem četl paměť motoru a je tam porucha funkce klapky zpětného vedení N18 .....

Také stejný problém motor CFGB 2,0 CR,DSG 146000km, dovoz Francie že by teplejší klima? Termostat jsem měnil, kontrola čidel G62 a G83 ve vodní lázni při 30st.1720ohmů a 100st.210ohmů je průběh křivky odporu čidel správný. Kontrola (dle návodu ELSY) klapky chladiče zpětného vedení výfukových plynů podtlakem: přetáčí až do krajní polohy plynule a zpět. To čerpadlo č.2 mě nejspíš nevypíná. Sepnout má pri 37C ale kdy má vypnout? Nevím kanál ve VAGU 11.11. pro čerpadlo2 a kterými kanály je to čerpadlo řízené .Teploty na chladiči na omak jsou vlevo teplejší,vpravo chladnější při cca 70C. Na chladiči je to tak asi 45C a 40C ale je to ve směru čerpadla2. Pokud bude termostat otvírat proudí voda opačně! Teď už mám VAG tak že ještě snímač teploty výfukových plynů 1. 3.a 4. ukazují korektní hodnoty. VAG mi nabízí i dvojku: hodnota 0 ale to čidlo ve schéma motoru není. Jo, jsem úplný laik ale nebojím se něco odzkoušet. Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC. Nevím jestli to může mít souvislost. Chybové hlášení VAG žádné.Díky za každou pomoc Jirka.

Uplně stejny problem na Passat 2.0 103 kw DSG 150tis km....nemuzu na to prijit uz dlouho a vim min o jednom dalsim cloveku ktery ma to same na Superbu....v autorizovanych servisech o tom pry nevedi ale to se mi zda hodne divne,musi to mit hodne lidi ale ne kazdy si toho vsimne.Jsem zvedavy jestli to nekdo vyresi...drzim palce :)  jen poznatek me to dela jen kdyz vyjedu na dalnici nebo rychlejsi silnici ...ve meste vzdy ohrate ale na dalnici mi to padne klidne pri jizde na spotrebu az pod 60 na ukazateli teploty a olej ukazuje porad min 74 stupnu ......vyreste to nekdo uz !! :D

Upraveno od pherson

Pomůže odpojit čerpadlo2????

Výborně ferda25! Po odpojení čerpadla2 přímo na čerpadle, (odpojení ve VAGu při jízdě mě vyhodí "nebezpečná funkce") jde teplota svižně na 90C a drží v jakémkoli režimu jízdy. Voda proudí opačně,vlastně normálně a chladič je v pravo teplý vlevo chladný.  Do ŘJ.zapsána chyba4875- Coolant Pump 2. Po zpětném zapojení a smazání chyby- start a teplota jde hned na 70C

Ještě číslo ŘJ: 03L 906 018 CJ Je to 125KW

Upraveno od JiRiK

A k čemu je to druhé čerpadlo? Je chybou to že běží pořád, nebo, že běží naopak?

Chyba bude že běží pořád ale nevím kdy má vypnout a ani kanály které ho řídí 

Dám sem ještě toto. Je to z dílenské učební pomůcky 67, http://www.uloz.to/xKrSVDE/67-motor-2-0-tdi-cr-125-kw-pdf
 
Elektromagnetický ventil chladiče
zpětného vedení výfukových plynů
N345
Chladič zpětného vedení výfukových plynů se
připojuje v závislosti na teplotě chladicí kapaliny.
Pokud chladicí kapalina dosahuje teplot do 37 °C
chladič zůstává odpojený. Motor a filtr pevných
částic tak rychleji dosáhnou provozní teploty. Po
překročení teploty 37 °C se chladič výfukových
plynů připojuje.
Elektromagnetický ventil chladiče zpětného vedení
výfukových plynů je elektropneumatický ventil.
Obstarává pro podtlakovou nádobku chladiče
výfukových plynů podtlak potřebný k regulaci
obtokové klapky.
Vliv výpadku signálu
Při výpadku signálu elektromagnetického ventilu
chladiče zpětného vedení výfukových plynů
nemůže podtlaková nádobka chladiče výfukových
plynů ovládat obtokovou klapku. Obtoková klapka
zůstává otevřena a chlazení výfukových plynů je
aktivní. To má za následek zpoždění ohřevu motoru
a filtru pevných částic na provozní teplotu.
 
Ještě k tomu úvaha:kdyby čerpadlo2 jelo pořád nevadil by protiproud od mechanické pumpy?
Nenašel jsem kanál pro kontrolu N345
I když možná je to tady ale jak s tím dál?
obraz při volnoběhu 90C
teplotni_senzor_EGR.jpg

Upraveno od JiRiK

Takze jestli tomu dobre rozumim ....neco dava spatny signal k cerpadlu2 a ono bezi porad ..proto se motor ochlazuje nebo neohreje vubec.......je tedy treba prijit na to proc RJ dava signal tomu cerpadlu aby porad bezelo je tak ?? tzn ze nejake jine cidlo dava RJ spatny signal .....jaka cidla muzou mit na tohle vliv ? Muzu to zkontrolovat pred VAS ale nejak nevim kde vycist jaka cidla a kolik maji mit hodnoty....zkusim Rizene funkce zitra .....diky za info tohle hodne pomohlo :) prominte pokud to bude blba otazka ale nechapu ze cerpadlo2 ma takovy vliv na snizeni teploty motoru kdyz neni ve vnitrnim okruhu tzn.kdyz prece termostat nema teplotu aspon 80 stupnu zustane zavreny a tim padem by nemelo to cerpadlo mit takovy vliv na ochlazeni toho motoru ne ? 

Upraveno od pherson

Například G83 ????

tzn ze G83 by muselo ukazovat vetsi teplotu nez je realna na budiku je tak ?? porad nechapu vliv toho vseho kdyz termostat musi byt zavreny pod 80 stupnu ....jak to muze ochladit ceradlo ktere je mimo vnitrni okruh ?? predpokladam ze termostat je porad mechanicky nebo ne ?? 

G83 jsem kontroloval jak je zmíněno v mém prvním postu

je nekde nejake schema co zkontrolovat ?? poradi nekdo ?? sakra vzdyt to musi byt nejaka blbost :)

tzn ze G83 by muselo ukazovat vetsi teplotu nez je realna na budiku je tak ?? porad nechapu vliv toho vseho kdyz termostat musi byt zavreny pod 80 stupnu ....jak to muze ochladit ceradlo ktere je mimo vnitrni okruh ?? predpokladam ze termostat je porad mechanicky nebo ne ?? 

Jen myšlenka, určitě blbost, ale třeba to někoho nakopne.

Psali jste tady něco o zpětném proudění, že to čerpadlo tlačí opačně, než vodní pumpa na rozvodu.

Nemůže tím pádem jakoby obcházet termostat a ochlazovat motor " z druhé strany".

nevim co myslis co je myslenka a co urcite blbost .......

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.