grumja Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Koupil jsem FI 1.4 16v 55kw a zdá se mi, že má poněkud vyšší spotřebu. Doteď jsem jezdil felicii 1.3 se spotřebou okolo 6,5. Fabie bere kolem 8l/100km a to mi při mém úsporném jízdním stylu a profilu trati s minimem města a žádnou dálnicí přijde dost. Taky se mi zdá, že se pomalej zahřívá. Nechal jsem ji při venkovní teplotě 5°C klapat 10min na volnoběh s vypnutým topením a ručička teploměru se za tu dobu nedostala přes 1/4. Hadice do chladiče byla poměrně teplá, ale chladič samotný mi nepřišel ohřátý. Ještě mimo hadici od termostatu vede k chladiči nahoru jedna tenká hadice, ta byla teplá skoro hned - to je co? Tak nevím...ohřívá se tento motor pomalu nebo by mohl být problém v termostatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 (editace) A ukazatel na budíkách se po deseti minutách ustálí na 90 stup.? Pokud ne, tak to vypadá, že termostat nedovírá okruh, je pořád přiotevřený. Tím pádem vyšší spotřeba . já mám spotřebu na zimních 6,3l Editováno: 21. Listopad 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grumja Vloženo 21. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 No jak píšu. Při testu s nastartovaným autem na volnoběh se po 10min dostala ručička sotva do 1/4. Na polovině se "ustálila" až poté, co jsem se rozjel a ujel 3km. V uvozovkách mám slovo ustálila proto, že přesně na střed se nedostane nikdy, ustálí se chloupek, cca 1mm před středem a tam potom za těchto teplot drží, nepadá ani při jízdně z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Začal bych výměnou termostatu. Taky mi takhle zůstávala ručička ždibec před správnou provozní teplotou ( 90 stup.) , nemělo to teda takový rapidní vliv na spotřebu, ale termostat nedovíral, propouštěl, po výměně je ručka, tak jak má být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grumja Vloženo 22. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 OK, tak tedy zkusím termostat vyměnit. Kéž by to pomohlo, to by ještě bylo to nejmenší. Řešit lambdy nebo kdoví co zkoušet vyměňovat, z toho mám osypky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Když jsem měl špatný čidlo teploty , tak vag vypsal chybu ( propojeno elktr.), když jsem měl špatný termostat, tak chyba vůbec nevyskočila (není propojeno elektr.) takže, pokud by to byla lambda, která je propojena elektr., tak by vyhodila chybu na vagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grumja Vloženo 1. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Tak termostat vyměněný za originál, ale že by nastala nějaká změna k lepšímu říct nemůžu. Nenašla by se nějaká dobrá duše, která by zkusila po kolika minutách volnoběhu se po nastartování studenýho motoru dostane teplota na střed teploměru? Vyměnil jsem i čidlo a v tom taky problém nebyl. Taky nechápu proč se teploměr nikdy nedostane na střed, ale při nejlepším 1mm před střed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 (editace) Vyzkouším to, ale motor musí nejdřív zchladnout, teď jsem přijel z rachoty, tak hodinu. Editováno: 1. Prosinec 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grumja Vloženo 1. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Díky ti moc už předem, ale dneska se na to vykašli, hodina chladnutí je málom, to by se nedalo porovnat :-) Nech to třeba na zítra nebo až si vzpomeneš, ale ať je to opravdu studený, nejlíp přes noc jako ten můj. A ještě si zkus zapamatovat venkovní teplotu. A přikládám fotku jak vypadá podle budíku můj zahřátý motor. Že já vůl jsem si toho milimetru nevšimnul než jsem to koupil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 (editace) Tak Grumjo, 0 stup. Celsia, 05:20 start, 05:38 provozní teplota. a teĎ si jdu zase lehnout. Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 Mám asi trochu jinou graf. úpravu přístrojovky, ale dnes při jízdě jsem se mrkl na ručičku a byla ve svislé poloze a zleva vykukovala indikace 90C asi o půl milimetru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grumja Vloženo 2. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 (editace) Casy: Hm, tak mám aspoň potvrzeno, že s tím mým autem je něco špatně Nezbývá mi, než zkusit servis. Doma už s tím nic nezmůžu. Mimochodem, topení si měl zapnuto nebo vypnuto? A moc ti děkuji. Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: grumja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Topení bylo vypnuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.