Březen 21, 20187 r Já měnil zadní kotouče i destičky a přední jenom destičky ve 120 tisících. Upraveno Březen 21, 20187 r od z.docekal
Říjen 2, 20186 r V 7. 12. 2013 na 14:52, Peetie napsal: Zdravím kolegy, někdy v létě/na podzim na mém v té době 2,5letém autě s 52 000 km začaly velmi rychle rezavět zadní brzdové kotouče na brzdící ploše, až se to dostalo do stavu, kdy pro rez téměř nebrzdily. Intenzivnější brzdění nepomohlo, v servisu ani nedoporučovali stočit kotouče, takže ve výsledku výměna zadních kotoučů včetně destiček. Do té doby (= v záruce!) bylo vše ok. Auto jezdí pravidelně, město-dálnice.. Servis to nechal posoudit s vyjádřením, že jde o běžné opotřebení, a že se nepostupovalo podle návodu k obsluze (ten doporučuje při vzniku rzi intenzivně brzdit). Jezdím ještě s Octavií, která má kotouče stejné a bez problémů, ve firmě jsem prohlédl všechna auta (Octy, Superby), žádné ani náznakem rezavé zadní kotouče nemělo. Takže to vidím na dopis přímo do Škodovky.. Má někdo podobnou zkušenost? Díky.. Úplně stejný problém, výměna kotoučů a destiček bylo nevyhnutné a to vůz neměl ani 3 roky
Říjen 2, 20186 r V 13. 4. 2018 na 20:04, italik napsal: 60 tis.km Tak to vypadá jako moje zadní kotouče po 70 tisících u Yetiny
Duben 17, 20196 r Yeti starý 2 a půl roku, nájezd cca 17000 km, přední kotouče OK, na zadních je začínající rez a takové příčné pruhy. A to se snažím za jízdy občas brzdit i ruční brzdou, aby byla použita zadní brzda. Viz foto kotoučů: zadní: přední: Co poradíte kromě toho, abych vozil vzadu zbytečnou zátěž cca 200 až 300 kg, díky které by se údajně zvýšil účinek zadních brzd? Nejde ten účinek zadních brzd zvýšit nějakým kódováním např.? Upraveno Duben 17, 20196 r od osobne
Květen 7, 20205 r V 21. 3. 2018 na 19:13, italik napsal: Chtěl bych se zeptat po kolika km měníte zadní kotouče. Koupil jsem Yeti 2015 s prokazanymi 60tis.km a zadní kotouče KO.Hlavně rezave V servisu mi řekli že je to dneska normální. U předešlého auta Octavie 2 jsem měníl po 150 tis Koupili jsme Yetinu 6.let starou po prvnim majiteli 135 000 km.Zadni kotouce i desky puvodni.Mam kompletni faktury ze skoda servisu.Desky byly na plech sjete a kotouce zrezivele.Nicmene na kotoucich je vyzazeny min.louska kotoucu 8mm.V mem bydlisti je pan soustruznik ktrery mi je stocil a kotouce zase jako nove!Demontaz kotoucu z auta je docela pakarna,protoze po sesti letech kvalitne prireznou k naboji kola a musi se sundat i protikus tremu krery je prisroubovan do hlinikove tehlice.Je to zakousle do sebe a k tomu spatny pristup.Oprava zadnich brzd vcetne new desticek me vysla na 1000 kacek. Upraveno Květen 7, 20205 r od petisek07 vlozeni foto
Květen 21, 20205 r V 7. 5. 2020 na 21:05, petisek07 napsal: Koupili jsme Yetinu 6.let starou po prvnim majiteli 135 000 km.Zadni kotouce i desky puvodni.Mam kompletni faktury ze skoda servisu.Desky byly na plech sjete a kotouce zrezivele.Nicmene na kotoucich je vyzazeny min.louska kotoucu 8mm.V mem bydlisti je pan soustruznik ktrery mi je stocil a kotouce zase jako nove!Demontaz kotoucu z auta je docela pakarna,protoze po sesti letech kvalitne prireznou k naboji kola a musi se sundat i protikus tremu krery je prisroubovan do hlinikove tehlice.Je to zakousle do sebe a k tomu spatny pristup.Oprava zadnich brzd vcetne new desticek me vysla na 1000 kacek. prosím máte fotku stočených kotoučů? Děkuji
Květen 25, 20205 r V 21. 5. 2020 na 9:09, Martin P. napsal: prosím máte fotku stočených kotoučů? Děkuji Už jsou namontovaný. Nicméně vypadají jako kdyby jsi je vytáhnul z krabice nové. Jeden rozdíl je ze tloušťka oprávnených kotoučů je je 10mm co je ještě v toleranci výrobce. Min. Tloušťka je na něm vyrazena. Upraveno Květen 26, 20205 r od petisek07
Květen 26, 20205 r V 2. 10. 2018 na 9:34, Rudolf Bajaník napsal: Tak to vypadá jako moje zadní kotouče po 70 tisících u Yetiny . Upraveno Květen 26, 20205 r od petisek07
Březen 5, 20214 r Š Karoq r. 2018 16000 km, zadné doštičky značne opotrebované, predné kotúče z vnútornej strany som videl pri prezuvaní, brzdí iba polovica, v servise skontrolovali účinnosť brzd je v poriadku. Škoda nesúhlasí s výmenou kotúčov, lebo málo jazdím a nebrzdím. 8 ročnú octaviu 75000 km som predal s pôvodnými brzdami.
Březen 5, 20214 r Je to tak, jak psal na první stránce Cidling. Pokud nechodí volně zadní třmeny a vnich desky, tak to má zásadní vliv na stav kotoučů. A je jedno jestli je to superb nebo yeti. Já tomu předcházím tak, že každé jaro sundám zadní třmeny, očistím a namažu vodící čepy třmenu a očistím dosedací plochy destiček. A není to jen koncern, zadky trpí u všech aut s kotouči. Servisy na to serou, provedou výměnu bez namazání a zajištění volného pohybu třmenu a desek. Bohužel. Hlavně že si píšou hodiny.
Březen 5, 20214 r Normální? Z Tebe dělají debila! Jestli považuješ montování nekvalitních dílů (v posledních létech brzd zejména) do nových aut ve výrobě za normální, pak je normální, že je máš po 3 letech na šrot.
Březen 6, 20214 r No,můj názor je stejný jak má "AdoksS " kvalitní-nekvalitní - pokud se o ně pravidelně staráš (nespoléháš na servis) tak budou přijatelně fungovat!
Březen 6, 20214 r Tomu všemu rozumím, ale kaput brzdy po 2 letech ujetých 16000 km? To je přece nové auto!
Březen 6, 20214 r před 54 minutami, Fajerak napsal: No,můj názor je stejný jak má "AdoksS " kvalitní-nekvalitní - pokud se o ně pravidelně staráš (nespoléháš na servis) tak budou přijatelně fungovat! To platívalo dříve, ještě před 5 lety možná. Dnes jsou to šmejdy.
Březen 6, 20214 r Já tím nechtěl říct, že jsou ty komponenty kvalitní, právě že stojí za prd. A proto té degradaci předcházím tím rozebráním a namazáním.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.