Pawouk Vloženo 29. Říjen 2014 Vloženo 29. Říjen 2014 Datum výměny? Jo, to sedí - 10.4.2012 a 9.6.2014. Ale ta druhá už nebyla v autorizáku. Citovat
MiKy* Vloženo 30. Říjen 2014 Vloženo 30. Říjen 2014 Chvilinku jsem se dnes pověnoval statistice. Nad "Fabkami" s TSI se chce fakt skoro brečet, ale u Rapidů je zatím klid. Nicméně více napoví příští rok, kdy po 2 letech se Rapidy budou sjíždět na servis. Z dnešní ankety, kde bylo osloveno 12 Rapiďáků s motorem 1,2 TSI 68 i 77 kW si zatím nikdo na agregát nestěžoval. Je to sice malý vzorek, ale je .... Citovat
Pawouk Vloženo 30. Říjen 2014 Vloženo 30. Říjen 2014 jj, to zhruba odpovídá, u Rapidů vím snad o jednom, možná o dvou, co jim to krátce zachrastí. U FII/R,Yeti,OII je to daleko horší. Tady na foru jich je minimálně 65, přičemž dvojnásobné výměny rozvodů nejsou úplnou výjimkou. Citovat
trek11 Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 Caute...pripajam video pri studenom starte asi po dvoch dnoch statia...neviem ako zneju hlucne rozvody, tak ak by sa niekto vyjadril k tomu co pocuje na nahravke by som bol rad, nech mam kludny spanok ps: je toto typicky zvuk tsi motora? nemam s nim skusenosti ale znie trochu ako sijaci stroj http://youtu.be/uk1w6LGyVik Citovat
Petrrr Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 Jo, takhle je to úplně normální, hlučné rozvody bys poznal to se neboj. To víš pořád je to 1,2, tedy v podstatě šicí stroj. Pro mě je mnohem důležitější, že motor není slyšet v kabině při normální jízdě atd. A když se motor zahřeje tak ani neslyšíš, že máš nastartováno, dlouho jsem si na to zvykal. Byl jsem zvyklej na předchozího diesla a to se nedá ani v nejmenším srovnávat. Tedy nehledej mouchy kde žádné nejsou. Citovat
trek11 Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 Ok dik...a hej to som si vsimol, ze niekedy ani neviem ze je nastartovane...to sa musim vtedy uistit pohladom na otacky...pri fabii 1 htp sa mi aspon triasli sedacky ked som mal nastartovane 1 Citovat
basso Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 U motorů s přímím vstřikem paliva (TSI) budeš vždy slyšet větší hlučnost (pokud stojíš venku u zvednuté kapoty), než na co jsi byl zvyklej u starších motorů s nepřímím vstřikem. Tady je vyšší tlak paliva a tím pádem slyšitelnější cvakání vstřikovacích ventilů, které musí být dimenzovány právě na vyšší tlak. Citovat
mkaba Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 (editace) Už se to tu několikrát psalo. To lehké řinčení, při vyšších volnoběžných otáčkách u studeného motoru, dělá tyčka regulace turba. Je to normální, dělá nám to všem :-) Jestli jseš šťoural tak tu tyčku zkus lehce prstem podržet a uvidíš jak to ztichne. Jinak ten šicí stroj je typický pro TSI, podílí se na tom zvuk VT palivového čerpadla a zvuk přímého vstřikování ;-) Editováno: 22. Prosinec 2014, autor: mkaba Citovat
trek11 Vloženo 22. Prosinec 2014 Vloženo 22. Prosinec 2014 Vdaka za odpovede...zase som o nieco mudrejsi Citovat
martt Vloženo 24. Prosinec 2014 Vloženo 24. Prosinec 2014 Mám sice Rooma ale motor s váma stejnej... Jsem 3 týdny po výměně oleje, olej.filtru MANN a vzduch.filtru MANN...mám proměný interval ale olej sem teď měnil po 13,5tis...před tím 0W30 Castrol...při startech často značné zahrčení řetězu...olej lehounce nad spodní riskou B...tzn.málo (dle manuálu...)...i proto jsem měnil...nyní je tam na cca 15tis.5W40 OMV...olej na horní risce A...tzn.hodně (dle manuálu)...nyní při stratech řetěz téměř není slyšet...jen lehké zavrčení...motor v pohodě...tišší...ovšem jen subjektivně...ale ty starty opravdu bez hrčení...výsledný dojem je že vyšší hladina oleje výrazně pomáhá...motor r.v.3/13... Viz: od č. příspěvku 1335 - http://forum.skodahome.cz/topic/122386-%C5%99et%C4%9Bz-v-rozvodech-12-tsi/ Citovat
vormen Vloženo 24. Prosinec 2014 Vloženo 24. Prosinec 2014 (editace) Totální blbost, hladina nemá absolutně vliv na hluk rozvodů po startu. S každou výměnou oleje je to vždy lepší a taky záleží na typu oleje, některý se dřív "kazí" a nepřenáší optimálně tlak do napínáku. Už po najetí cca 7 tis. po výměně může být zase hluk. Navíc ten novej šedej filtr je nějak vylepšenej právě kvůli tlaku oleje. Editováno: 24. Prosinec 2014, autor: vormen Citovat
mal.jaroslav Vloženo 25. Prosinec 2014 Vloženo 25. Prosinec 2014 Tak přidám zase nějaký poznatek po delší době i já. Teď jsem rozvody dá se říct téměř dva měsíce neslyšel tak jsem měl radost a to do včera a po dnešním dalším průzkumu mám co se týče mě jasno. V mém případě je to teda tak: Pokud odstavím zahřátý motor a staruji ráno tak je to v pořádku. Ale když autem popojedu za studena,následně ho nezahráté odstavím a nastartuji třeba za hodinu,nebo den tak na tutovku rozvody zašrotují,ale nikdy ne stejně intenzivně. Mám najeto 34tis interval 15tis, najeto po výměně 5tis, olejová náplň na krátký interval požadovaný výrobcem,olej TOP IOL nizozemský výrobce,olej filtr stříbrný když teda záleží na barvě Citovat
mx6 Vloženo 26. Prosinec 2014 Vloženo 26. Prosinec 2014 Já mám najeto 27tis a teď jsem dělal před týdnem druhou výměnu oleje a začalo to rachotit hned.U mě nemá vliv stáří oleje. Rachotí pravidelně každý 2-3 studený start? Tak nějak, prostě pravidelně.. Kašlu na to, čekám až přeskočí ať tam konečně narvu tu "V-osmičku". 1 Citovat
lubinob Vloženo 27. Prosinec 2014 Vloženo 27. Prosinec 2014 Tiež mi pri štarte krátko zarachotia rozvody a to mám posledný typ rozvodov aj napináku čo sa montuje.. nie je to úplne vždy ale väčšinou áno, najskôr som si myslel že len pri studenom motore ale už mi to spravilo aj pri zohriatom.. neriešim to, beriem to ako "vlastnosť" tohoto motora... Citovat
Fezoj07 Vloženo 27. Prosinec 2014 Vloženo 27. Prosinec 2014 Kým rachoti aspon vieš ze je tam :-) 1 Citovat
VAG BoBo Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 Tak se dívám že jsem měl strach s FI 1.9 TDi PD 74kW, ale teď sledují že to nebyla tak hrozná volba. No do budoucna si TSI škrtám. Citovat
Petrrr Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 Ojety TSI bych si nekoupil ani ja. Ovsem ma clovek dnes volbu? Ono ani dnesni TDI taky nebudou ethalinem spolehlivosti. Kazdy motor ma svoje, vi vsichni co to trochu sleduji. Citovat
oneb1t Vloženo 29. Prosinec 2014 Vloženo 29. Prosinec 2014 nas rapid 1.2tsi 63kW ma 44 000km a zadny drnceni motor v rapidu je mechanicky upravenej aby to nepreskocilo proto tu neni hromada lidi s vymenenym motorem Citovat
Petrrr Vloženo 29. Prosinec 2014 Vloženo 29. Prosinec 2014 Zajima me jaky mas servisni interval vymeny oleje. 44 tis uz je slusne. Citovat
mal.jaroslav Vloženo 30. Prosinec 2014 Vloženo 30. Prosinec 2014 Soused má Yeti 1,2tsi 77kW,šrotujemu to po startu jako prase a tvrdí,že mu to nic nedělá. Hold to třeba někdo neumí vnímat. oneb1t není to třeba i tvůj případ??? Ale pozor netvrdím,že nemůžeš být jedinec kterýmu to nedělá. Soused má na Yeti najeto 140tis,druhé rozvody a teď mu to nějak přestalo táhnout tak podezdřívají zborcení stěn výfuku tak jsem sám zvědav. Citovat
vikyviky Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Momentalně najeto 36451 ,Km bez rachoceni po studeném startu , jezdím jak dlouhé tak krátké trasy ale u kratkých dicky do zahřátí motoru olej na 80c Od vraždy kance najeto 5500 km cca a zatim bez problemu Citovat
hruskin Vloženo 11. Únor 2015 Vloženo 11. Únor 2015 Mně se ozývá divné zarachocení po startu po dobu cca 1s. Zatím jsem to zaregistroval jen v situaci, kdy někam dojedu (motor je normálně zahřátý - olej 80°C) a auto plus mínus hodinu stojí. Nestává se to vždy, ale cca v 70% případů. Jsou to rozvody, nebo něco jiného? Zatím se mi to povedlo nahrát jen jednou: http://youtu.be/WcPyxMLlFhs Samozřejmě, když si dám tu práci, otevřu kapotu a pošlu spolujezdce nahrávat, tak je zvuk startu normální... Najeto mám cca 12000 km, olej druhý 5W40, do výměny mi zbývá 7000 km Citovat
vormen Vloženo 12. Únor 2015 Vloženo 12. Únor 2015 u poloteplýho motoru jak píšeš mně to udělá taky a dělalo to u HTP se stejným systémem rozvodů, tohle bych vůbec neřešil Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.