Říjen 29, 201410 r Datum výměny? Jo, to sedí - 10.4.2012 a 9.6.2014. Ale ta druhá už nebyla v autorizáku.
Říjen 30, 201410 r Chvilinku jsem se dnes pověnoval statistice. Nad "Fabkami" s TSI se chce fakt skoro brečet, ale u Rapidů je zatím klid. Nicméně více napoví příští rok, kdy po 2 letech se Rapidy budou sjíždět na servis. Z dnešní ankety, kde bylo osloveno 12 Rapiďáků s motorem 1,2 TSI 68 i 77 kW si zatím nikdo na agregát nestěžoval. Je to sice malý vzorek, ale je ....
Říjen 30, 201410 r jj, to zhruba odpovídá, u Rapidů vím snad o jednom, možná o dvou, co jim to krátce zachrastí. U FII/R,Yeti,OII je to daleko horší. Tady na foru jich je minimálně 65, přičemž dvojnásobné výměny rozvodů nejsou úplnou výjimkou.
Prosinec 22, 201410 r Caute...pripajam video pri studenom starte asi po dvoch dnoch statia...neviem ako zneju hlucne rozvody, tak ak by sa niekto vyjadril k tomu co pocuje na nahravke by som bol rad, nech mam kludny spanok ps: je toto typicky zvuk tsi motora? nemam s nim skusenosti ale znie trochu ako sijaci stroj http://youtu.be/uk1w6LGyVik
Prosinec 22, 201410 r Jo, takhle je to úplně normální, hlučné rozvody bys poznal to se neboj. To víš pořád je to 1,2, tedy v podstatě šicí stroj. Pro mě je mnohem důležitější, že motor není slyšet v kabině při normální jízdě atd. A když se motor zahřeje tak ani neslyšíš, že máš nastartováno, dlouho jsem si na to zvykal. Byl jsem zvyklej na předchozího diesla a to se nedá ani v nejmenším srovnávat. Tedy nehledej mouchy kde žádné nejsou.
Prosinec 22, 201410 r Ok dik...a hej to som si vsimol, ze niekedy ani neviem ze je nastartovane...to sa musim vtedy uistit pohladom na otacky...pri fabii 1 htp sa mi aspon triasli sedacky ked som mal nastartovane
Prosinec 22, 201410 r U motorů s přímím vstřikem paliva (TSI) budeš vždy slyšet větší hlučnost (pokud stojíš venku u zvednuté kapoty), než na co jsi byl zvyklej u starších motorů s nepřímím vstřikem. Tady je vyšší tlak paliva a tím pádem slyšitelnější cvakání vstřikovacích ventilů, které musí být dimenzovány právě na vyšší tlak.
Prosinec 22, 201410 r Už se to tu několikrát psalo. To lehké řinčení, při vyšších volnoběžných otáčkách u studeného motoru, dělá tyčka regulace turba. Je to normální, dělá nám to všem :-) Jestli jseš šťoural tak tu tyčku zkus lehce prstem podržet a uvidíš jak to ztichne. Jinak ten šicí stroj je typický pro TSI, podílí se na tom zvuk VT palivového čerpadla a zvuk přímého vstřikování ;-) Upraveno Prosinec 22, 201410 r od mkaba
Prosinec 24, 201410 r Mám sice Rooma ale motor s váma stejnej... Jsem 3 týdny po výměně oleje, olej.filtru MANN a vzduch.filtru MANN...mám proměný interval ale olej sem teď měnil po 13,5tis...před tím 0W30 Castrol...při startech často značné zahrčení řetězu...olej lehounce nad spodní riskou B...tzn.málo (dle manuálu...)...i proto jsem měnil...nyní je tam na cca 15tis.5W40 OMV...olej na horní risce A...tzn.hodně (dle manuálu)...nyní při stratech řetěz téměř není slyšet...jen lehké zavrčení...motor v pohodě...tišší...ovšem jen subjektivně...ale ty starty opravdu bez hrčení...výsledný dojem je že vyšší hladina oleje výrazně pomáhá...motor r.v.3/13... Viz: od č. příspěvku 1335 - http://forum.skodahome.cz/topic/122386-%C5%99et%C4%9Bz-v-rozvodech-12-tsi/
Prosinec 24, 201410 r Totální blbost, hladina nemá absolutně vliv na hluk rozvodů po startu. S každou výměnou oleje je to vždy lepší a taky záleží na typu oleje, některý se dřív "kazí" a nepřenáší optimálně tlak do napínáku. Už po najetí cca 7 tis. po výměně může být zase hluk. Navíc ten novej šedej filtr je nějak vylepšenej právě kvůli tlaku oleje. Upraveno Prosinec 24, 201410 r od vormen
Prosinec 25, 201410 r Tak přidám zase nějaký poznatek po delší době i já. Teď jsem rozvody dá se říct téměř dva měsíce neslyšel tak jsem měl radost a to do včera a po dnešním dalším průzkumu mám co se týče mě jasno. V mém případě je to teda tak: Pokud odstavím zahřátý motor a staruji ráno tak je to v pořádku. Ale když autem popojedu za studena,následně ho nezahráté odstavím a nastartuji třeba za hodinu,nebo den tak na tutovku rozvody zašrotují,ale nikdy ne stejně intenzivně. Mám najeto 34tis interval 15tis, najeto po výměně 5tis, olejová náplň na krátký interval požadovaný výrobcem,olej TOP IOL nizozemský výrobce,olej filtr stříbrný když teda záleží na barvě
Prosinec 26, 201410 r Já mám najeto 27tis a teď jsem dělal před týdnem druhou výměnu oleje a začalo to rachotit hned.U mě nemá vliv stáří oleje. Rachotí pravidelně každý 2-3 studený start? Tak nějak, prostě pravidelně.. Kašlu na to, čekám až přeskočí ať tam konečně narvu tu "V-osmičku".
Prosinec 27, 201410 r Tiež mi pri štarte krátko zarachotia rozvody a to mám posledný typ rozvodov aj napináku čo sa montuje.. nie je to úplne vždy ale väčšinou áno, najskôr som si myslel že len pri studenom motore ale už mi to spravilo aj pri zohriatom.. neriešim to, beriem to ako "vlastnosť" tohoto motora...
Prosinec 28, 201410 r Tak se dívám že jsem měl strach s FI 1.9 TDi PD 74kW, ale teď sledují že to nebyla tak hrozná volba. No do budoucna si TSI škrtám.
Prosinec 28, 201410 r Ojety TSI bych si nekoupil ani ja. Ovsem ma clovek dnes volbu? Ono ani dnesni TDI taky nebudou ethalinem spolehlivosti. Kazdy motor ma svoje, vi vsichni co to trochu sleduji.
Prosinec 29, 201410 r nas rapid 1.2tsi 63kW ma 44 000km a zadny drnceni motor v rapidu je mechanicky upravenej aby to nepreskocilo proto tu neni hromada lidi s vymenenym motorem
Prosinec 30, 201410 r Soused má Yeti 1,2tsi 77kW,šrotujemu to po startu jako prase a tvrdí,že mu to nic nedělá. Hold to třeba někdo neumí vnímat. oneb1t není to třeba i tvůj případ??? Ale pozor netvrdím,že nemůžeš být jedinec kterýmu to nedělá. Soused má na Yeti najeto 140tis,druhé rozvody a teď mu to nějak přestalo táhnout tak podezdřívají zborcení stěn výfuku tak jsem sám zvědav.
Leden 16, 201510 r Momentalně najeto 36451 ,Km bez rachoceni po studeném startu , jezdím jak dlouhé tak krátké trasy ale u kratkých dicky do zahřátí motoru olej na 80c Od vraždy kance najeto 5500 km cca a zatim bez problemu
Únor 11, 201510 r Mně se ozývá divné zarachocení po startu po dobu cca 1s. Zatím jsem to zaregistroval jen v situaci, kdy někam dojedu (motor je normálně zahřátý - olej 80°C) a auto plus mínus hodinu stojí. Nestává se to vždy, ale cca v 70% případů. Jsou to rozvody, nebo něco jiného? Zatím se mi to povedlo nahrát jen jednou: http://youtu.be/WcPyxMLlFhs Samozřejmě, když si dám tu práci, otevřu kapotu a pošlu spolujezdce nahrávat, tak je zvuk startu normální... Najeto mám cca 12000 km, olej druhý 5W40, do výměny mi zbývá 7000 km
Únor 12, 201510 r u poloteplýho motoru jak píšeš mně to udělá taky a dělalo to u HTP se stejným systémem rozvodů, tohle bych vůbec neřešil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.