schneefall Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Zdravíčko, mám dotaz. Budu za pár měsíců potřebovat jiné, novější vozidlo.Mám možnost levné klasické a červené nafty takžě mě napadlo, že by moje další vozítko mohla být fabia 1.9 SDI.Podle toho, co jsem se tu dočetl by měl být tento motor držák a různé druhy nafty by mu neměli vadit.Druhá věc je můj nájezd.Jezdím denně 8 km tam 8 km zpět mimo město, sem tam víkendový výlet, suma sumárum, můj roční nájezd je 15 000 km.Co si myslíte? Když už teda mám možnost toho lacinejšího paliva, bude 1.9 SDI dobrá volba a krátké nájezdy tento motor nezrujnují, nebo se mám na to vykašlat a koupit si klasiku 1.4 MPI a jezdit normálně na benzín. Díky za odpovědi a případné návrhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Osobně bych šel do benzínu, sice sdi vydrží opravdu hodně, ale na téhle trase se v zimě moc nezahreje, jasně to ani benzín moc ne, ale bude méně trpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Levnější palivo a spotřeba mezi 4,2- 5 L asi bych neuvažoval, je pravda že to topení na krátké vzdáleností je slabší, ale tohle je čerpadlo a mám zkušenost že se zahřeje rychleji než PD. Jinak motor 47 kW je slabší, ale při dobré údržbě si myslím že zvládne milion, což dnes u stačení kilometrů je docela na místě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Taky se přikláním k SDI. Není to žádná divočina,ale starej solidní motor. A jestli má možnost levnější nafty,tak myslím není co řešit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Ona levná nafta znamená nejspíš cca 25 ?? kaček, takže podle mě není moc co řešit, pokud nevadí totální zdechlost SDI, tak proč ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 6. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Nafta +- 25 Kč no.Ještě teda pokud se dá sehnat za 80 000 - 100 000 nake solidní SDI, ale to snad jo....na rv mi nezáleží, pro mě je rozhodující stav auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 budu mluvit z vlastni zkusenosti (mam ho) ((ano to auto)) (((prasata!))), denne jezdim do prace tak 2 kilometry popr. po meste dalsich par a dvakrat tydne jedu 50 km. Pak chorvatsko a vsechny srazi atd. a dela to neco kolem 20 tisic rocne. Takze ti doporucuji fakt SDI spotreba je super. Zdechlost neni tak hrozna kdyz se naucis radit a neco malo stim motorem vymyslis Jediny co tak olej kvalitni a bude ti vdecne + casto vzduchovy filtr (bez vzduchu je to fakt bes). Poznas i lepsi naftu kdyz tam das ze jde lepe do otacek, studene starty uplne bez problemu. Investice do motoru = nula, maximalne napinaci kladka. btw. auto se zahreje dosti rychleji nez PD:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Jen bacha je to nejlenivější motor po Fabii 1.0 37 kW, i Fabia 1.2 40 kW nebo 1.4 44 kW se mi zdá byt pružnější. Hold nafta bez turba, ale zase ta životnost je super. Bych si těžko zvykal s mojí 1.9 TDI PD 74 kW v základu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 ako pisu , nevihoda dlhsie sa vykuruje a neni ziadni zavodnik ale mne staci, s bodu A do bodu B ma odveze za par korun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akoze Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Prevadzkujem jednu 1.9 SDI a hoci to nebola moc stastna kupa, motor je nezmar a znesie aj nepekne zachadzanie (od vymeny do vymeny oleja si papne nejaky ten liter, dve zimy som mal pokazeny termostat takze jazdil studeny), ked nan netlacis za studena. Odchadza ale vsetko okolo, od blbosti ktore nemam chut opravovat (cidlo klimy vo vyparniku), cidlo otvorenia 5tych dveri, poplasne si v mrazoch zacina zit vlastnym zivotom, zazltnute plasty prednych svetiel, zadna stahovacia roleta praskol mechanizmus, uz neucinny katalyzator, v palubke cosi vrzga, el. stahovacky okien prdnu cca raz za rok a pol. vyber skor so socialnou vybavou, aby ta to neskor nebolelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Jako každé auto když se o něho nikdo nestaral, byt to u 1.2 HTP nebo u 1.9 TDI PD tak už kouká z vrakače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Taky bych řekl, že fabka není přeborníkem ve spolehlivosti, ale u nás v čr má výhodu, že se na to snadno všechno sežene a zpravit to umí taky každý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 (editace) Sice bych si je na auto nedal, ale chtěl bych vidět cenu třeba na Citroen. http://www.cc-autodily.cz/sada-kotoucu-desticky-1?sort=action_isrt_tmstmp&order=DESC A o tom je Fabia, o ceně ND! Editováno: 19. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Proč by sis je na auto nedal, mi to přijde jako fajn nabídka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Mají výrobu v Číně, i když kdo dnes nemá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.