czjirka Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Zdravím. Dnes při startování motoru mi po 5ti vteřinách chcipl motor a začalo ze z pod kapoty dymit. Žádná chyba ani kontrolka nic nehlásí. Opakovaný start už ani nenaskocil motor a dým se objevil znovu. Dým vychází ze zadní části motoru. Později připojím fotku. Asi před týdnem mi během jízdy chvíli blikala kontrolka žhavení. Motor 2.0 TDI PD s dpf BMM automat RV.2007. Někdo nějaký nápad? Začínám být z problémového auta celkem mrzutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjirka Vloženo 19. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Po několika hodinách jsem ho zkusil nakopnout. První start OK, ale po přidání plynu motor chcípnul a druhy start zase špatný. Ale aspoň už to nekouří. Nemůže to byt třeba EGR nebo škrtící klapka? Před Vánoci se mi objevila chyba EGR na VAGu, ale pak byl klid. Poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Chce to diagnostiku, než něco odděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjirka Vloženo 19. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2014 To nemám v úmyslu. Chci auto odtáhnout do servisu. Jen bych rád měl přehled o možných závadách. Měl bych aspoň orientačně cenu dílu. Navíc pokud by to byla kravina dalo by se to opravit. Nebo provizorně zprovoznit a dojet do servisu po svých kolech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjirka Vloženo 21. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Diagnostika nic. Mohla by to být vadná ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Jak to popisuješ tak ŘJ spíše ne, hlavně z motoru nemá co a hlavně kudy kouřit, takže někde musí být díra. Jestli máš kde(garáž) rozebral bych EGR, chladič EGR a vše kolem a pohledal díru a pak až bych jel do servisu, jak píšeš, může to být prkotina. Předpokládám, že smrad kouře byly zplodiny? Když to prvně kouřilo, byl motor teplý? A když to podruhé už nekouřilo, byl motor studený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjirka Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Byl to spíš kouř, jako by se některá součástka vařila. Nijak zvlášť to nesmrdělo. Jak píšeš poprvé byl motor zahřátý a podruhé studený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 (editace) Tak kdyby to byly: a) zplodiny, tak by tipoval děravý chladič EGR. Před ním je klapka, která buď pošle výfukové plyna na chladič a pak až na EGR, nebo rovnou na EGR. Takže díra v tom chladiči by odpovídala kouření při teplém motoru (jde přes chladič) a nekouření při studeném motoru. b)odpařující se provozní kapalina na teplém motoru, takže to kouřilo a na studeném ne c)něco se někde pálí?? Vzhledem k tomu, že ti auto hlásilo chybu EGR prvně bych zkontroloval tohle, teoreticky by šlo odpojit (zacpat, přiškrtit) podtlakovou hadičku k té klapce(je na tom chladiči), tím pádem by se neotvírala přes chladič a kdyby tam byla netěsnost, auto by nemuselo schcípat? Editováno: 22. leden 2014, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjirka Vloženo 23. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Takže na vině byl podle vyjádření servisu EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.