Publikováno Leden 20, 201411 r Zdravim Vas priatelia, posledne dva tyzdne mi auto zacina cim dalej viac chrastit, obcas sa objavi pri dlhsej alebo rychlejsej jazde cervena kontrolka oleja , auto 3 x zapiska a ostane blikat. Po odstaveni a znovunastartovani ide znova niekolko dni normalne. Nestretol sa niekto s tym?
Leden 20, 201411 r Jedna nevinná otázka - zkontroloval jsi, jestli máš dostatek oleje v motoru? Chrastí ti nejspíš rozvodový řetěz. Dělá to při startu?
Leden 20, 201411 r Autor Olej bol vymeneny pred 2 mesiacmi. Ked to spravilo prvykrat tak som kontroloval, to bolo prve co ma napadlo. Olej je plny. Retaz chrasti pri starte ale uz aj pocas jazdy, na volnobeh pripadne male otacky. Rozvody som uz mal menene, asi v 60000 , teraz ma auto 135 000.
Leden 20, 201411 r Rozvody jsou neštěstím u tohoto motoru...a prakticky asi neřešitelným. Kdy to bylo vyrobeno?K oleji - takže teď ho tám máš dostatečné množství? Obávám se, že bez zásahu servisu se to neobejde - mohlo třeba odejít olejové čerpadlo - tak abys to nezadřel. Anebo je třeba vadný snímač tlaku oleje v motoru.
Leden 20, 201411 r Autor Vyrobene 2010 , presny datum z hlavy neviem. Moze sa stat ze to cerpadlo prestane pracovat odrazu a ja idem dalej ako by sa nic nedialo? A po vypnuti a znovu nastartovani sa cerpadlo rozbehne a zase funguje? Ked som bol po ceste v servise na rychlo tak mi chlap otvoril kryt oleja na motore, kazal mi nastartovat a pridat a vravel ze olej tam prska a cerpadlo by malo byt v poriadku. Takze to tiez videl na ten snimac, vraj su tam dva. Skor ma desi ten zvuk co posledne dni z motora vychadza A blbe je ze zaruka skoncila pred par mesiacmi, ked som bol v servise 12 dni pred koncom zaruky a pytal sa na chrcanie motora a vymenu rozvodov tvrdili mi ze to robi stary olej, ze je ho tam malo a nema take zlozenie ako by mal mat a po vymene to bude ok.... no bolo, dva mesiace.
Leden 20, 201411 r Měl by tam být sdružený snímač teploty/stavu oleje G266. Takto, podle mě to bez napojení a prověření diagnostikou je jen hádání, co by tomu mohlo být. Olejové čerpadlo je typu Duocentric s regulací tlaku, ale jestli může mít jen občasné výpadky nevím. O motorech 1.2 TSI je tady toho na foru mraky a nějak si nevzpomínám, že by už tady bylo něco obdobného.S rozvody zkus zajet do jiného servisu. Mění se řetěz a napínák, případně ještě kryt rozvodů. Ale toto také není definitivní řešení...to totiž asi neexistuje.
Leden 20, 201411 r existuje- prodat ten nepodarek a koupit si jiny auto, nebo aspon stejne auto s jinym motorem..
Leden 20, 201411 r Autor V stredu som objednany do servisu, uvidim cim to bude. Vecer cestou s prace na postu auto chrastilo, nedalo sa to pocuvat ,clovek sa az boji pridat plyn. NA poste stalo 5 minut, odtial domov cca 10 km, auto ako nove, uplne ticho ani prd. Tak ja to uz nechapem a som velmi zvedavy co povedia v servise.
Leden 20, 201411 r To znám, mě to podobně chrastí na Fabii 1.2 TSI - někdy ticho, někdy rachot i po ujetí třeba 2 km. Je tam riziko přeskočení řetězu. Projdi si motorovou sekci 1.2 TSI u Fabie II.
Leden 22, 201411 r Autor Tak toto naozaj netusim, filtre a olej menili v servise. Co moze to stare tesnenie sposobit?
Leden 22, 201411 r Autor Tak nakoniec mas pravdu ale je to filter, nie tesnenie. Udajne je upchaty co je po dvoch mesiacoch dost divne. Kedze sa upcha neprepust olej ktory netlaci napinak a retaz chrasti ako besna. A tym padom na mna vyskoci cervena kontrolka oleja. Bal som sa ze to bude nieco horsie, chvalabohu len toto
Leden 22, 201411 r filter??...divné..skôr mám pocit,že tam zabudli to staré tesnenie a hodili to na filter
Leden 22, 201411 r Autor Tak smola, nepomohlo. Po par kilometroch znova cervena kontrolka oleja a chrastenie. Stale si myslim ze chyba je v tej blbej retazi.
Leden 22, 201411 r Tak smola, nepomohlo. Po par kilometroch znova cervena kontrolka oleja a chrastenie. Stale si myslim ze chyba je v tej blbej retazi. K tomu jen poznámka - olejové čerpadlo má sice náhon řetězem, ale ne tím, který u tohoto motoru "odchází".
Leden 22, 201411 r Autor To je mi jasne ale nejaky suvis to mat musi nie? ked zacne motor hrkotat tak zapipa cervena olejnicka.
Leden 22, 201411 r Nechci do toho zabředávat, ale zaměňuješ příčinu a následek. Že ti to nemaže určitě nezavinil řetěz. Rachocení řetězu a tedy jeho nedostatečné napnutí má na svědomí hydraulický napínák - asi v něm není dostatečný tlak oleje ( když si odmyslím jeho případnou poruchu) a tlak olej má souvislost s olejovým okruhem, do kterého patří i olejové čerpadlo a třeba i ten filtr.
Leden 23, 201411 r Aj, tak ať ti to dobře dopadne, a to jak pro motor, tak pro peněženku. A hlavně ti budeme vděční, když napíšeš, co tomu bylo.
Leden 23, 201411 r Autor No tiez dufam ze to dopadne dobre a bude tam len nejaka chyba ktora nebude stat niekolko vyplat...
Leden 27, 201411 r Autor Takze olejove cerpadlo tlaci naplno len do zahriatia motora, potom klesne tlak na polovicu. Vadny je udajne nejaky ventil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.