Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Musím souhlasit s Lumanem. Tak jak u O2 mě Scout přišel prostě OK, tak O3 Scout mě přijde jak nějaký garáž tuzing klasické oktávky. Prostě vnitřně mě to vůbec nesedlo a je tam něco pro mě spíš odpudivého, než abych si řekl - hmm, oplastované a ještě hezké. Samozřejmě pochopím, pokud naopak někdo jiný řekne "yeah, to je ono".

Pokud bych tak musel jít z nějakého důvodu do terénní oplastované varianty, O3 by do výběru rozhodně nezapadala.

Vloženo

dnes jsem viděl na D11 modrou OIII na "F" RZ,  vzadu s nápisem 4x4. Boční lemy blatníků nastavené v černém plastu, jen chyběly ty kolotočářské přední a zadní plasty, co má na fotkách ten new scout.

 

každopádně to mělo výfuk vlevo i vpravo (vždy po jedné trubce), dost viditelný - na těch fotkách na www.auto.cz výfuky nejdou vidět vůbec. Což mi napovídá že to byla verze 135 kW DSG 4x4, nebo pak automat benzín (jen DSG má výfuky po obou stranách - sice nevím proč, ale takto to má i VW passat)

Vloženo

je mi docela fuk, co na tom testují, každopádně si myslím (nebo v to vkládám naděje). že to bude něco jako eresa 4x4-to jsem si docela přál. Dojedu s tím na chatu (což sice šlo i s eresou ale už jsem slyšel i to jak roste tráva na polňačce) a budu spokojen. Sice v bolehlavi zas vymyslí nějakou cenu kdy to vyjde s nějakou normální výbavou tak na 850-900, ale furt to bude dobré auto za cenu nižší než passsat allroad nebo a4 allroad. Snad ty plasty z toho neodpadnou v záruce a jinak je mi to jedno. Teď mám na erese 4 letou a ve značkovém servise dobrá příhoda-šéfe je potřeba vyměnit baterku je nějaká "slabá"...no tak měňte...ale ono to není úplně levné...to je mi jedno já to mám v záruce....jo vy máte 4 letou záruku, tak to asi není potřeba měnit...noviny na zemi, přejímací technik půl metru nad  zemí třepe nohama a řve...přichází závodník-majitel, beru si prášek...jo my cholerici to nemáme lehké....ale že se alespoň nepodívá, než mě nasere, tomu nerozumím :-)

Vloženo

Scout nám ide so svetlou výškou smerom k zemi:

 

O2 Scout - 180 mm*

O2 FL Scout - 179 mm*

O3 Scout - 171 mm*

 

* - hodnoty uvádzané výrobcom

 

Taky jsem se divil, ale zas na druhou stranu se prej zlepšily nájezdový úhly.

Vloženo

Troška sa divím tomu hnedému interiéru, v Superbe a v Yeti je exklusívne len pre L&K a v Octavii ho má aj Scout.

Na druhej strane ma potešili hodnoty uvádzané výrobcom pri najsilnejšom dieslovom motorom 135 kW DSG: 4x4, 0-100 km/h 7,8 s, max. 219 km/h. (RS Combi DSG: predohrab, 0-100 km/h 8,3 s, max. 228 km/h)

Vloženo (editace)

Já si právě myslím, že Scout standardně hnědej interiér nemá, je to dobře vidět na tom videu na Autorevue (odkaz výše), kde je normálně černej.

 

Třeba bude možno mít Scouta ve výbavě L&K :-)

Editováno: , autor: Václav Š.
Vloženo

Vybrané z tlačovej správy ŠA:

"Potahy sedadel jsou k dispozici v těchto verzích: textilní (hnědá) nebo v kombinaci kůže/Alcantara (dvě alternativy: černá nebo hnědá)."

 

Všimli ste si, SCOUT v Ženeve má lakovanú vo farbe vozidla anténu.
 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...