Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, ráda bych se zeptala na cenu výměny obou pružin vepředu na Fabii, dostala jsem kontakt na mechanika a ten mi po telefonu řekl cenu 1200-1500,- + 1000,- (Praha) práce za jednu pružinu - zdá se mi to dost. Net jsem prohledala, našla jsem hodně různé ceny, takže pořád nevím. Děkuju předem.

Vloženo (editace)

Tak to je předražené! Proč chceš vlastně měnit pružiny? Origo pružina stojí 1300kč,ale dá se koupit solidní náhrada za polovic a pak i na vrakovišti je jich dost. Cena do 500kč. Práce v autoservisu jedna strana tak 45min. cena max. 700kč strana. Ale to je můj názor z moravy.

Editováno: , autor: Mirek 835
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj,

Potřebuju si koupit stahovák na pružiny a vím o jednom za pěknou cenu, kvalita také dobrá, ale mají jen v rozměru 280mm. Bude to stačit, nebo se mám poohlédnout po nějakém delším? Zběžně jsem na to u auta koukal, ale stejně nezjistím jak moc tu pružinu stlačit aby se uvolnilo horní uložení.

Díky.

Vloženo

Měl jsem je v ruce a přijdou mě dobré. Nic měkkého to nebude, na škrt hrotem se to svezlo jak po skle. Mám je na jednu výměnu u sebe a případně pokud by příbuzenstvo potřebovalo, taková věc se neztratí. Jinak jsou normálně zaoblené. Můžu říct, že jsem na krámě už teda viděl horší a za větší prachy :)

Vloženo

To je mě jasný, třeba u nářadí které používám často jdu do ověřených a kvalitních značek a nevadí mě to zaplatit, ale u něčeho co se z kouta vytáhne jednou za pár let mě je to docela jedno. Ale jak už jsem psal, docela mě překvapila kvalita zpracování, na to že to jsou poláci. Ještě se teda uvidí po prvním použití, ale myslím si že by to mělo být dobré :)

Vloženo

Tak ikdyž je známé,že poláci prodávaj měkké šunty,nemusí to být vždy pravda. Já mám přední brzdové kotouče KRAFT,polská výroba koncern automotive a jsem sněma vážně spokojen. Tak pak napiš jak jse ti sněma pracovalo.

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím
Chalani mal by som na Vás jednu otázočku: jedná sa síce o Seat Cordobu 03, 1,2 12V AZQ ale potreboval by som vedieť Váš názor.
Včera mi praskla pružina na ľ.prednom kolese,tak som to dal do servisu vymeniť + ostatné veci ako ložiská silenbloky+geometria ,ale po nasadení nových pružín auto viditelne stojí vyššie ako predtým - cca 10,5 cm nad kolesom. /akokeby sa stavala na "zadné" .
Náročky som pomeral susedovu Ibizu - na nej je 6,5 cm. V servise ma presvedčili že to ešte klesne,ale nie som si istý či až o tolko,aby auto stálo ako predtým - dole nosom.
Ak má niekto skúsenosť s výmenou - stálo auto hneď po výmene normálne. Alebo mi tam mohli dať nejaké iné. Ten horenos sa mi na nej vonkoncom nepáči.

Na pružine nevidno viditelne farebné značky.     Vďaka

Vloženo

může se stát, že po výměně pružin na nápravě za "unavené" je potom zadek, nebo předek (dle měněný nápravy) výš - jednoduše ty nový péra jsou na výšce na jaké mají být, unavené pustí auto níže...ale u tebe typuji, že ti tam dali špatná péra...zrovna na dost lehkém HTpéčku to je znát 

Vloženo

Žeby boli po výmene vyššie o trocha to by som predýchal,ale čo je moc to je moc.Mám to odfotené pred aj po a je to sakra rozdiel.Tak zatial vďaka za postrehy, idem do servisu ,čo mi na to odborníci povedia.

Vloženo

tak určitě unava origo pružin a nové to vystřelí nahoru,ale mohli Ti tam dát pružiny neorigo tzv.uni a ty jsou tvrdší aby šli použít i na naftu takže HTP tolik neklesne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...