Přejít na obsah

upozornění v zrcátkách na mrtvý úhel + obecná rozprava o elektronických asistentech


jindrous

Doporučené příspěvky

Tomuto davam jeste radu let, Skodovka (jiste pod vlivem ci prikazem od soudruhu s NSR) dost casto prichazi s novou vybavou az ve chvili, kdy je to u konkurence naprosto bezne mnoho let a to v tomto pripade zatim neni. Nema to pomerne dost aut ani ve srovnatelne tride. Ale samozrejme muze prekvapit.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomuto davam jeste radu let, Skodovka (jiste pod vlivem ci prikazem od soudruhu s NSR) dost casto prichazi s novou vybavou az ve chvili, kdy je to u konkurence naprosto bezne mnoho let a to v tomto pripade zatim neni.

 

až tak úplně to pravda není, co všechny ty asistenty v O III? a jejich nasazení hned od začátku ve srovnání s jinými vozidly koncernu?

 

 Nema to pomerne dost aut ani ve srovnatelne tride. 

 

s tím bych souhlasil a je to realita....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že většinu toho mělo Audi před 5-8 lety, je asi pravda. Ale Audi je jiná kategorie. To bys měl srovnávat tak s BMW. Octavii srovnávej s Golfem (spíš Jettou) a vyjde z toho dnes už nastejno. Snad jedině, že ještě nedodávají ten 1,4 TSI motor, co odpojuje 2 válce. Ale i u Golfa to má jen ta nejdražší varianta. Pokud Octavii porovnáš např. s Renaultem, nebo Fiatem, tak jsi ve své kategorii již o hodně výš. Ono když porovnáš Octavii i s některými vozy o třídu vyššími, jako např. Ford Mondeo, tak tam ani za příplatek např. Lane Assitant nemáš.

 

A pokud si VW něco nechává 1-2 roky pro své domácí vozy, tak mu to budiž přáno. Upřímně řečeno by dnes Škoda bez VW nebyla tam kde je, ale tam kde byla, tedy např. terčem vtipů na britských ostrovech.

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ktere asistenty konkretne myslis? Vetsinu toho, co ma O3 melo Audi pred 5ti-8mi lety.

 

škoda není Audi, a audi o kterých píšeš není platforma MQB  -  trochu skromnosti,  a nesrovnávat jabka s hruškama ... potom můžeš srovnávat Škodovku třeba i s Bentley, Bugatti nebo Lamborghini ... to jsou také koncernová vozidla... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk určitě myslel něco jiného, tedy autopilota  :kol-47:  ale O III 

 

- a pokud tě bolí hlava bude to nejspíš něčím jiným... protože znám dost normálních lidí, co mají asistenty jako asistenty nikoli jako roboty či jak to nazvat a nic je nebolí.... mimo to jde vše co zobrazuje nebo zasahuje většinou vypnout nebo si prostě auto s asistenty nekoupit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem nevěděl že OII FL 1.8 TSI 4x4 či Sup 2  3.6 FSI 4x4 mají ve výbavě noční vidění... možná tak pod vlivem nějaké omamné látky - v tom případě potom jako příplatková výbava do 50 000 Kč, zákaz činnosti až na dva roky a ztráta 7 bodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezklamal jsi. :-).

Jinak ohledně tohoto tématu. Škodovka potřebovala po totáči nějaký kapitál a dostala ho od VW. Teď jí brzdí. Většinu věcí z vývoje ji sebere VW pro sebe a Škoda jen paběrkuje. Ať jde o různé technické funkce, nebo vymakaný soft pro DSG atd. atd. Pravdou prostě je, že uměj. Na druhou stranu, by cena auta byla trochu jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove srovnaval jsem se 5-7 let starym Audi. :) Zrovna ten side assist mela uz predchozi generace A6. Nevim jestli uplne od zacatku ale kolem roku 2007 uz jo. Priplatek za to byl cca. 30k. Neni bez zajimavosti, ze za lane assist byl priplatek stejny. Kdyz si vezmu, ze dnes po 7mi letech stoji v O3 jen polovinu, pricemz jak jste sami rekli, je to uplne jina liga auta a elektronika za tu dobu sla asi desetinasobne dolu, tak je to dosti ubohe. Jsou to veci s vyrobnimi naklady nula nula nic a podle me by to klidne mohlo byt alespon u vyssich verzi v zakladu.

Ale je fajn, ze alespon neco uz vubec do Skodovky doslo. Kdo pise, ze asistenti jsou k nicemu tak nevi vubec o cem mluvi. Chapu, ze jsou mezi nami jedinci preferujici archaicka reseni a nejradeji by asi nemeli ani posilovac brzd a rizeni, ale drtive vetsine lidi pomahaji a jednou za cas nekomu zachrani zivot.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosman: S tím bych úplně nesouhlasim, to nebylo jen o kapitálu, ale o celkovém směřování firmy (další zájemce o ŠA byla firma Renault :kol-43: )... a pak hlavně o možnosti používat technologie... ty byly v té době v ŠA na úrovni pravěku... prostě ať se to komu líbí nebo ne, bez VW by dneškní ŠA nebyla tam co je..... se všemi nevýhodami....

 

Spíš mě příjde, že české uvažování je: "Mám něco, tak to vylepším" :kol-47: , což se ale VW nelíbí a tak Škodu brzdí .... a my jsme takový neposlušný národ :kol-28:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám pocit že se dostáváme do pozice fantazie, utopie a konspiračních teorií ... to, že ŠA brzdí VW je ale hodně velká teorie velkého třesku  :kol-47:  proč tedy mimo O III (tam se to nestihlo) dostaly škodovky téměř vždy jako první novou platformu a obecně téměř vždy nové hw technologie? aby brzdila ŠA koncern? to snad ne .... podobně jako v motosportu, kde tým VW využíval F S2000 aby se naučil na vyzkoušeném a spolehlivém, tak i ŠA mnohdy odzkušuje pro koncern co třeba odzkoušet třeba je a je to i dáno prodejními segmenty na trhu ... psal jsem hw proto, že ta elektronika je něco navíc a bylo by zajímavé, jak velké procento v prodejích O III jsou vozidla s různými asistenty ...  samo i zde jsou nějaké brzdy dány postavením v rámci koncernu ... ano ŠA měla být levná značka jako Dacia pro Renault, bohužel vlastě spíš i pro VW bohudík, stekně jako pro ŠA se tak nestalo a to hlavně díky schopnostem nejen tupě vyrábět či spíš montovat, ale i podílet se na výzkumu a vývoji a to již od vlastní ŠKODA AUTO Vysoké školy, přes výzkumná a vývojová pracoviště pro motory a převodovky atp. atp. ...  proč ŠA dostala možnost mít v podstatě vlastní továrnu v Indii, vlastní továrnu v Rusku .... opravdu ŠA brzdí VW tím, že užíváním unifikovaných dílů a sdílením platforem podstatně snižuje výrobní náklady? kdyby ŠA brzdila VW, opravdu by koncern dovolil tak masivní reklamu a podporu v Tour de France, v MS v hokeji a v jiných oblastech nejen sportu a to už hodně velkou řádku let?  ... opravdu je třeba v tom výčtu objektivních skutečností pokračovat?

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám pocit že se dostáváme do pozice fantazie, utopie a konspiračních teorií ... to, že ŠA brzdí VW je ale hodně velká teorie velkého třesku  :kol-47:  proč tedy mimo O III (tam se to nestihlo) dostaly škodovky téměř vždy jako první novou platformu a obecně téměř vždy nové hw technologie? aby brzdila ŠA koncern? to snad ne .... podobně jako v motosportu, kde tým VW využíval F S2000 aby se naučil na vyzkoušeném a spolehlivém, tak i ŠA mnohdy odzkušuje pro koncern co třeba odzkoušet třeba je a je to i dáno prodejními segmenty na trhu ... psal jsem hw proto, že ta elektronika je něco navíc a bylo by zajímavé, jak velké procento v prodejích O III jsou vozidla s různými asistenty ...  samo i zde jsou nějaké brzdy dány postavením v rámci koncernu ... ano ŠA měla být levná značka jako Dacia pro Renault, bohužel vlastě spíš i pro VW bohudík, stekně jako pro ŠA se tak nestalo a to hlavně díky schopnostem nejen tupě vyrábět či spíš montovat, ale i podílet se na výzkumu a vývoji a to již od vlastní ŠKODA AUTO Vysoké školy, přes výzkumná a vývojová pracoviště pro motory a převodovky atp. atp. ...  proč ŠA dostala možnost mít v podstatě vlastní továrnu v Indii, vlastní továrnu v Rusku .... opravdu ŠA brzdí VW tím, že užíváním unifikovaných dílů a sdílením platforem podstatně snižuje výrobní náklady? kdyby ŠA brzdila VW, opravdu by koncern dovolil tak masivní reklamu a podporu v Tour de France, v MS v hokeji a v jiných oblastech nejen sportu a to už hodně velkou řádku let?  ... opravdu je třeba v tom výčtu objektivních skutečností pokračovat?

Tady se nikde nepsalo že ŠA brzdí VW ;) pravděpodobně reaguješ na Motosmana a ten to myslel tak, že VW nyní brzdí Škodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde, kdy a co dostala škodovka dřív, do výroby a prodeje, než VW? Konkrétně, jinak je to zavádějící.

 

např. platforma pro 1. generaci Fábie ...

 

 

edit.: našlo by se toho víc, ale nechci zde zase rozpoutat debatu o něčem jiném než je téma, psal jsem o hw ... mimochodem, co aktivní kapota?

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se nikde nepsalo že ŠA brzdí VW ;) pravděpodobně reaguješ na Motosmana a ten to myslel tak, že VW nyní brzdí Škodu.

 

asi máš pravdu po třetím přečtení a ženském rodu to tak asi bude, nicméně pokud tedy mám reagovat na opačné brzdění... čí je ten kapitál? kdo rozhoduje? no tak ten může logicky i brzdit, nebo má na úkor dcery matka trpět? ale ona matka nebrzdí, jen koriguje a usměrňuje ...  naopak jinde musí pomáhat aby netáhla jiná dcera matku ke dnu a ta naše dcera to bere tak, že jiná dcera může a naše nemůže, jiná má a ta "naše" nemá (např. motor v Cupře) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...