Publikováno Květen 10, 201411 r Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah.
Květen 10, 201411 r je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A Upraveno Květen 12, 201411 r od Hravec
Květen 10, 201411 r Autor z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech,
Květen 10, 201411 r Tak z toho je patrné že to stačí...Ono se to potom lsi nejen baterkou, ale i alternátorem Upraveno Květen 10, 201411 r od Hravec
Květen 10, 201411 r > xx30 Výbava jako Ty, Swing bez telefonování, Start - Stop a Kessy. Baterie 59Ah, 320A.
Květen 12, 201411 r Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah. A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu. Upraveno Květen 12, 201411 r od viewer
Květen 12, 201411 r nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce.... Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také... edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše Upraveno Květen 13, 201411 r od Hravec
Květen 12, 201411 r ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná"
Květen 12, 201411 r ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku...
Květen 13, 201411 r Moll tam dávají už dlouho Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu. Upraveno Květen 13, 201411 r od kokta7
Květen 13, 201411 r Shrnutí tady u nás: 1,6 tdi elegance 72Ah 1,4 tsi elegance 60Ah Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....
Květen 13, 201411 r Autor ....... To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída.... To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou.
Říjen 23, 20177 r Dobry den, viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke? Dakujem za pripadne odpovede
Říjen 23, 20177 r Koukni do dílenské příručky (najdeš ji v sekci "Ostatní"). Najdeš tam např. i toto:
Říjen 23, 20177 r Mam asi iny manual,lebo toto som tam nenasiel.Mam tam popisane asi to co prikladam.Ale dakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.