virtual Vloženo 13. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2023 Hezká výdrž! O víkendu jsme baterku (výdrž) probírali u auta, co už těch 8 let stáří má, nájezd ale o 30K míň, a baterka taky ještě původní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 14. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2023 Taky jsem měnil originál baterku po necelých 8 letech. SS vypnutý již 4.rokem. Zkratovali se dva články. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 15. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2023 V 13. 10. 2023 na 16:04, Vápno napsal: Tak dnes výměna originál Varty AGM po bez pár dní 8 letech a 210tkm. Nikdy mě nikde nenechala a možná by ještě chvilku pojezdila. Ale vzhledem k tomu, že jezdím o víkendech na hory a příští týden už má po ránu mrznout tak radši šla ven. Inteligentní dobíjení odpojeno až někdy letos v červnu, když už jsem začínal pozorovat, že je aku slabší. Vyměněno za Exide EK700. O víkendu ještě nakóduji a budu doufat v dalších 8 let. ja to provozuju tak, ze inteligentni nabijeni odpojuju na leto .. na zimu nema smysl, tak se pod nejaky 7 stupnu pere stale 15-16V .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 15. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2023 Možná to tak taky začnu dělat, ale i tak si říkám, kolik by ta baterka měla ještě vydržet. 8 let je naprosto cajk. Nikdy jsem ji nedobíjel nabíječkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 2. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2023 Ono zalezi jaky typ batrie mate.... Jestli AGM nebo EFB.... AGM je podstatne lepsi... Konstrukcne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 2. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2023 EFB - protoze mam benzin. ty AGM davali snad jen do naftaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 3. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2023 I diesely měly EFB. Zálezělo hodně na výbavě vozu (nez.topení apod.) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 3. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2023 1.8 tsi Španěl mám agm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavol S. Vloženo 10. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2023 Ahojte. Vložím môj príspevok sem, keď sa tu rozoberajú autobatérie. Prišiel čas, keby musí vymeniť batériu a chcel by som Vás požiadať o radu, ktorú vybrať. Automechanik mi ponúkol tieto tri: Originál VW za 360 € Originál VW economy za 210 € Bosch za 220 € Exide za 160 €. Auto: Škoda Octavia III combi, 2.0 TDI, 110 kW. Za rady ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 10. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2023 Exide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 14. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2023 (editace) V 2. 11. 2023 na 13:15, JiVi napsal: EFB - protoze mam benzin. ty AGM davali snad jen do naftaku Mám (měl jsem) donedávna AGM z továrny, a mám 1.8TSi (O3FL). Ale je to celé v maximální elektrice (LK) včetně NT, takže je dávali asi proto i sem. Teď jsem ji měnil po 5ti letech za "original VW economy", cena 2.690 bez DPH. Jak byly ty velké mrazy počátkem měsíce jsem nastartoval až napotřetí (něco velmi nezvyklého) a infotainment varoval před velmi slabou baterií (3 dny jsem nejel), že ho mám vypnout. A nešlo ani zapnout dálkově nezávislé topení. Tak raději výměna, již mě i předtím "battery monitor" často upozorňoval na problémy. Předtím v listopadu mě auto stálo celý měsíc na letišti, trochu byl po návratu strach, ale naštěstí tady nebyla zima 🙂 Asi by ještě něco dala, ale nezávislé topení (denně i několikrát používané) to docela huntuje, takže těch zmiňovaných 8 let je u mě iluze... Za mě je AGM špička. Editováno: 14. Prosinec 2023, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 14. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2023 Dnes ve výrobě dávají AGM jen do aut s NT. V O III jsem měl AGM a 1.4 TSI. Po 5. Letech baterie fungovala jako nová. Pak šlo auto z rodiny,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shockteq Vloženo 8. Června Sdílet Vloženo 8. Června (editace) Ahoj, chci se zeptat - mám havarovanou O3 1.4tsi s baterií AGM, koupil jsem O3 1.4tsi o půl roku novější, a už je v ní EFB - je možné tu EFB vyměnit za tu starší AGM? Bude potřeba kódování? Obě auta pochopitelně mají start-stop Editováno: 8. Června, autor: shockteq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Června Sdílet Vloženo 8. Června (editace) Vymeniť môžeš, ale určite je potrebné prekódovať. Pred výmenou bude dobré AGM baterku úplne nabiť. Ak je tá AGM v aute ešte z výroby, skôr by som riešil úplne novú, predsalen posledné Octavie III sa vyrobili v roku 2019, posledné 1.4 TSI ešte dávnejšie a tá tvoja je ešte o pol roka staršia, takže rozporávame sa tu o 6 až 10 ročnej baterke. Tú starú AGM by som dal do auta iba v prípade, že sa jedná o núdzovú výmenu a nechceš zbytočne kupovať novú baterku ak máš ešte doma jednu funkčnú navyše a povedzme nechceš už do auta investovať napr. z dôvodu jeho blížiaceho sa predaja. Editováno: 8. Června, autor: e1. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shockteq Vloženo 8. Června Sdílet Vloženo 8. Června Díky za odpověď. Bouraná je z 12/2017, nová je 5/2018. Rád bych tam tu AGM dal jen z principu toho, jak funguje. Nikdy s ní nebyl problém, tak bych ji chtěl dál používat. Nabiju ji a asi ji tam zkusím dát. Děkuju za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Června Sdílet Vloženo 8. Června Tvoje auto, tvoje rozhodnutie, ale uvedom si, že ak bolo auto vyrobené 12/2017, tak baterka bude mať zhruba 7 rokov. Čo som zatiaľ AGM videl, tak najdlhšie vydržala 9 rokov, a aj to bolo v 2.0 TDI ktoré malo nalietané cez 300 tisíc (t. j. viac dlhých jázd). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shockteq Vloženo 8. Června Sdílet Vloženo 8. Června Jsem si vědom tvojí pointy, nicméně pokud ji použiju a potom odejde, tak teprve budu vědět že ji můžu zahodit. Do té doby ji mohu používat, nebo ne? Nejsem úplně technik, ale myslím, že tou baterkou zbytek auta nijak neohrozím, nebo ano? Prostě bych ji dojel do konce.. Pak bych tam třeba dal zpátky tu EFB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaweN Vloženo 10. Června Sdílet Vloženo 10. Června (editace) Zdravím všechny. Dva dny zpět mi začala odcházet baterka. Samozřejmě blbě se startovalo a auto mi nejde otevírat pomocí kessy. Pomocí kessy jde pouze zamykat. Nechal jsem si teda u firmy Battery import vyměnit autobaterii (dole je odkaz na baterii, kterou mi doporučili). Po výměně auto startuje ukázkově, ale problém s kessy zůstal...auto musím odemykat přes klíček. A aby toho nebylo málo, hned po výměně baterie se mi objevila kontrolka motoru. Nevím jestli to třeba zmizí nebo ne, zatim jsem ujel cca 4 kilometry jen do práce a nezmizelo to. Budu rád za každou radu. Díky moc! Doporučili mi tuto baterii: https://www.battery-import.cz/running-bull-efb-pro/autobaterie-banner-running-bull-efb-pro-575-11--75ah--12v-57511/ Auto Octavia 3 2018 FL. 2.0 TDI 110kw Editováno: 10. Června, autor: DaweN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Června Sdílet Vloženo 11. Června Mě se objevuje jen kontrolka volantu (stačí s volantem otočit do obou krajních poloh a je to). A občas kontrolka ABS a TPMS. A to po pár startech také samo odpadne. Ještě vyměň baterku v klíčku. Kontrolka motoru? Píchnout na VAGínu a máznout chyby. Mělo by to stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 10. Července Sdílet Vloženo 10. Července vymena minuly tyzden, povodna vydrzala 7 rokov, 2 mesiace, 2 dni, 236 172 km. namiesto Exide EFB 59 Ah pouzita Exide AGM 12V 72AH 760A EK720 samozrejme vratane upravenych adaptacii pre iny typ, kapacitu a v mojom pripade aj znacku 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AgentQ Vloženo 12. Července Sdílet Vloženo 12. Července Zdravím, někdo v Pardubicích a okolí s diagnostikou a ochotou překódovat jednu baterii na O3 2016? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_pavel Vloženo 10. Září Sdílet Vloženo 10. Září (editace) Ahoj, pročetl jsem celý vlákno 😁 A docela by mě zajímalo, jak to dopadlo s těma baterkami, který měli vypojený int. dobíjení? Vydrželi vám víc let? Teď jsem preventivně vyměnil EFB baterku, bude mít 8 let, konektor nevypojený a myslím, že by mohla ještě rok dát... Tak jestli už za ty roky, má někdo srovnání zda vypojení konektoru má opravdu smysl... 😊 Jinak jsem teď pořídil AGM Exide 72ah baterií a byl bych moc rád, za nějaké doporučení nabíječky Děkuji. Editováno: 10. Září, autor: Pavel_pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drincek Vloženo 10. Září Sdílet Vloženo 10. Září Ja mam zapojeny ,teraz v novembri bude mat 8 rokov,budem preventivne menit.Podla mna staci vypinat start stop a celkovo plati origo z vyrobi vydrzi najdlksie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září Sdílet Vloženo 10. Září Mám jen vypnutý S/S, baterka původní Exide EFB 59Ah/320A, auto 1.4 TSI vyrobeno 11/2016. Nic preventivně měnit nehodlám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.