Jarda-k Vloženo 15. leden 2020 Vloženo 15. leden 2020 Vypnutí start/stopu tlačítkem nevypne inteligentní dobíjení. To jede dál. Přečtěte si pár stránek dozadu ať víte o čem je řeč. Nemá cenu to znovu opakovat. 1 Citovat
sk0d@ Vloženo 15. leden 2020 Vloženo 15. leden 2020 (editace) Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz. Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106] Editováno: 16. leden 2020, autor: sk0d@ 1 2 Citovat
JiVi Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 u meho EFB pri vypojenem konektoru mam trvale napeti 13.8V, pokud jsou minusove hodnoty, tak 14V, coz je zajimave, ze se to takto meni. Tech 14V mam do zastaveni motoru. Pokud je motor teply a znovu ho spustim, pak namerim opet klasickych 13.8V. 1 Citovat
LukášCBR Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 Dnes ráno jsem měřil napětí přímo na svorkách po nočním odstavení a ukázalo mi to 12,6V , což AKU nikdy při zapojeném konektoru neměla. Tam se hodnoty pohybovaly max. 12,1-12,2V a to znamená pro baterii prakticky smrt. 2 1 1 Citovat
Drincek Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 Ja mam 12.6v a nic som neotpajal,co ti mozem odporucit ked mas predlzenu zaruku tak do servisu ked nie tak niekomu co sa vyzna a len nekeca. No pozorne si precitajte co je na obrazku uz ked ste raz odpojili ten kablik tak mate smolu,jedine co by mohlo pomoct nabit baterku a nejak to zosuladit. Citovat
Drincek Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 boha raz kamarat odo mna startoval cez kable auto a neviem kam ho pripojil ked na minus tak smola premna baterka bude furt nabita o nieco menej Citovat
dědek Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 U mého odstaveného auta (v zimě s ním moc nejezdím) nabijím baterii v garáži udržovací automatickou nabiječkou na 13,7 V, jelikož je vypnuté zapalování a auto zamknuté,tak pochybuju že řídící jednotka kontroly akumulátoru ví něco o tom kolik proudu přiteklo do baterie a v tom případě by neměly soulasit uložené a skutečné hodnoty akumulátoru a po zapnutí zapalování pouze zjistí kolik má voltů. Citovat
sk0d@ Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 Jednotka predsa stale meria napatie (samozrejme to nie je jediny merač) a teplotu baterie. Ako do psej matere moze byt zmatena? Citovat
Petran Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 (editace) Počítání elektronů je práce :) Tak se do toho jednotce nepleťte. Editováno: 16. leden 2020, autor: Petran Citovat
sk0d@ Vloženo 16. leden 2020 Vloženo 16. leden 2020 [emoji1751] ani algoritmu opotrebenia oleja ze? Citovat
dědek Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 před 8 hodinami, sk0d@ napsal: Jednotka predsa stale meria napatie (samozrejme to nie je jediny merač) a teplotu baterie. Ako do psej matere moze byt zmatena? U mně jednotka už dávno neměří vůbec nic,protože je odpojená. Na poslední servisní prohlídce po 4 letech test baterie "OK vemi dobrá" Auto ještě stále v záruce,v servisu s odpojeným konektorem nebyl problém. 2 1 Citovat
sk0d@ Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 @dědek ja som reagoval na tie obavy ze ked sa znovu zapoji. Ja ju mam uz skoro rok odpojenu. Dnes rano -1.5°C, na multimetri ukazovali cca 12.15V, v aplikacii Torque napatie control modulu 12.25. Nastartovanie bez problemu, na multimetri cca 14.55V, v appke 14.65. Je to Golf VII, Citovat
dědek Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 Ja to myslel tak že energii kterou dodá externí nabiječka do baterie jednotka neeviduje. Proto mi přijde že teorie o zaznamenaném a skutečném stavu baterie je divná. Ale třeba se pletu. Citovat
atlan Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 A kde myslite ze je zapojeny ten konektor, predsa za bocnik na ktorom sa meria prud ktory tecie z a do baterie. Prave pre to jednotka vie kolko enerdie ma baterka. Mas 62Ah baterku, pri starte z nej ubudne 10Ah tak jednitka vie zE este bez nabijania zvladne 4 starty. A zaroven ze ma dobit 10Ah vtedy bude bateria plne nabita a staci na nej udrziavat 12,6V-13V. Citovat
Clerfayt Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 (editace) Zajímavá úvaha, kolik baterka zvládne startů za sebou. Myslím, že jich bude o hodně víc než 4. Víc než 30. Editováno: 17. leden 2020, autor: Clerfayt Citovat
dědek Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 před 25 minutami, atlan napsal: A kde myslite ze je zapojeny ten konektor, predsa za bocnik na ktorom sa meria prud ktory tecie z a do baterie. A dokáže ta jednotka změřit proud z externí nabiječky u zamčeného auta kde jak předpokládám Řj. spí ? Citovat
McMatej Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 10Ah na jedno startování?? Startér má 2 000W, tj při 10 V proud 200 A. Startuje se 2 vteřiny a to máme 400 As, na hodiny děleno 3600 to je 0,1 Ah. S nějakou účinností a rezervou řekněme 0,5 Ah ................. 1 Citovat
Clerfayt Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 před 2 hodinami, dědek napsal: A dokáže ta jednotka změřit proud z externí nabiječky u zamčeného auta kde jak předpokládám Řj. spí ? Tahle nespí. Když budeš připojovat nabíječku kam máš dle návodu, ŘJ Tvoje nabíjení započítává. Citovat
dědek Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 Tak to je pro mne nová informace,a nevíš tedy jak se jednotka vyrovná s nabijením baterie mimo vozidlo? 1 Citovat
Drincek Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 Nastavenim cez pocitac jak sa tu us pisalo otaska znie ci to plati aj pri starej baterke.Este som nemenil baterku ani som nekukal co tam presne nastavujes mozno tam je moznost aj starej batreky a a aj stav nabitia neviem ,keby som nebol lenivi tak to napichnem a kuknem.Ale je tu dost mudrych hlav tak to snat robil niekto uz. Citovat
Jarda-k Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 Nedělejte z toho zase vědu. Systém musí být alespoň do určitý míry blbuvzdorný. Dobití baterky mimo auto, je v podstatě to samý, jako když budu jezdit s odpojeným konektorem u mínus pólu (kdy to dobíjí naplno) a pak ho připojím. Nic se nestane, auto brzo pozná jak na tom aku je a přizpůsobí tomu dobíjení. Citovat
sk0d@ Vloženo 17. leden 2020 Vloženo 17. leden 2020 Hmmm. Ak si lenivy a si tu cez pocitac, stlac naraz ALT a F4. Ak si cez mobil, otoc ho. @Jarda-k presne, z jednej krabicky sa tu robi nuklearna fyzika. Citovat
osobne Vloženo 18. leden 2020 Vloženo 18. leden 2020 Chtěl jsem se zeptat těch co mají konektor odpojenej už od léta kdy bylo horko. Dobíjí to stále těch 14,4 V, nebo jde napětí trochu dolů? Jde mi o to, že u klasickýho dobíjení (třeba fabia I/II) to dobíjí cca 14,3 V, ale při vyšších letních teplotách, se napětí sníží na cca 13,6 V. Pokud toto auto s rekuperací jdoucí v nouzovém režimu (odpojený konektor) nerespektuje. tak v horku to baterii oddělá, zejména pokud se jezdí delší trasy. Musím rict, ze to tak nejak i s odpojenym konektorem je, v lete to dobijelo nizsim napetim nez ted v zime. Ale nemerim to kazdy den, tak jednou mesicne voltmetr strcim do zasuvky a podivam se, kolik tam je voltu pred jizdou a pri jizde a hodnoty si nezapisuji. 1 Citovat
Jarda-k Vloženo 18. leden 2020 Vloženo 18. leden 2020 V 23. 8. 2019 na 10:32, JiVi napsal: při vytaženém konektoru mám palubní napětí stálých 13.6V-13.8V pro aku EFB napětí takto o 0.2V kolísá, ale to je zřejmě jiného vlivu. týden stále 13.6V, pak třeba jeden den 13.8V Asi to tak opravdu bude. Tady je příspěvek ze srpna a dobíjecí napětí je 13,6 - 13,8 V. Já teď mám konektor vytaženej a sleduju to. Po nastartování to ukazuje 14,4 - 14,5 V, po nějaký čtvrt hodině to spadne na cca 14,3 V s tím, že občas tam skočí 14,2 i 14,4 V. Takže snad to bude OK. Citovat
sk0d@ Vloženo 18. leden 2020 Vloženo 18. leden 2020 Male porovnanie napätia z OBD aplikacie Torque (Control Module Voltage) vs. co ukazuje multimeter.Odchylka je teda cca 1%.Merane pred aj po štarte.Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.