Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem

 

Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz.

 

Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106]

Editováno: , autor: sk0d@
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u meho EFB pri vypojenem konektoru mam trvale napeti 13.8V, pokud jsou minusove hodnoty, tak 14V, coz je zajimave, ze se to takto meni. Tech 14V mam do zastaveni motoru. Pokud je motor teply a znovu ho spustim, pak namerim opet klasickych 13.8V.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 12.6v a nic som neotpajal,co ti mozem odporucit ked mas predlzenu zaruku tak do servisu ked nie tak niekomu co sa vyzna a len nekeca.

No pozorne si  precitajte co je na obrazku uz ked ste raz odpojili ten kablik tak mate smolu,jedine co by mohlo pomoct nabit baterku a nejak to zosuladit.

ach.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mého odstaveného auta (v zimě s ním moc nejezdím) nabijím baterii v garáži udržovací automatickou nabiječkou

na 13,7 V, jelikož je vypnuté zapalování a auto zamknuté,tak pochybuju že řídící jednotka kontroly akumulátoru ví něco

o tom kolik proudu přiteklo do baterie a v tom případě by neměly soulasit uložené a skutečné hodnoty akumulátoru

a po zapnutí zapalování pouze zjistí kolik má voltů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, sk0d@ napsal:

Jednotka predsa stale meria napatie (samozrejme to nie je jediny merač) a teplotu baterie.

 

Ako do psej matere moze byt zmatena?

 

U mně jednotka už dávno neměří vůbec nic,protože je odpojená.

Na poslední servisní prohlídce po 4 letech test baterie "OK vemi dobrá"

Auto ještě stále v záruce,v servisu s odpojeným konektorem nebyl problém.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dědek ja som reagoval na tie obavy ze ked sa znovu zapoji.

 

Ja ju mam uz skoro rok odpojenu. Dnes rano -1.5°C, na multimetri ukazovali cca 12.15V, v aplikacii Torque napatie control modulu 12.25.

 

Nastartovanie bez problemu, na multimetri cca 14.55V, v appke 14.65.

 

Je to Golf VII,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde myslite ze je zapojeny ten konektor, predsa za bocnik na ktorom sa meria prud ktory tecie z a do baterie. 

Prave pre to jednotka vie kolko enerdie ma baterka. Mas 62Ah baterku, pri starte z nej ubudne 10Ah tak jednitka vie zE este bez nabijania zvladne 4 starty. A zaroven ze ma dobit 10Ah vtedy bude bateria plne nabita a staci na nej udrziavat 12,6V-13V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, atlan napsal:

A kde myslite ze je zapojeny ten konektor, predsa za bocnik na ktorom sa meria prud ktory tecie z a do baterie. 

 

A dokáže ta jednotka změřit proud z externí nabiječky u zamčeného auta kde jak předpokládám  Řj. spí ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavenim cez  pocitac jak sa tu us pisalo otaska znie ci to plati aj pri starej baterke.Este som nemenil baterku ani som nekukal co tam presne nastavujes mozno tam je moznost aj starej batreky a a aj stav nabitia neviem ,keby som nebol lenivi tak to napichnem a kuknem.Ale je tu dost mudrych hlav tak to snat robil niekto uz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedělejte z toho zase vědu. Systém musí být alespoň do určitý míry blbuvzdorný. Dobití baterky mimo auto, je v podstatě to samý, jako když budu jezdit s odpojeným konektorem u mínus pólu (kdy to dobíjí naplno) a pak ho připojím. Nic se nestane, auto brzo pozná jak na tom aku je a přizpůsobí tomu dobíjení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky



Chtěl jsem se zeptat těch co mají konektor odpojenej už od léta kdy bylo horko. Dobíjí to stále těch 14,4 V, nebo jde napětí trochu dolů?
Jde mi o to, že u klasickýho dobíjení (třeba fabia I/II) to dobíjí cca 14,3 V, ale při vyšších letních teplotách, se napětí sníží na cca 13,6 V.
 
Pokud toto auto s rekuperací jdoucí v nouzovém režimu (odpojený konektor) nerespektuje. tak v horku to baterii oddělá, zejména pokud se jezdí delší trasy.

Musím rict, ze to tak nejak i s odpojenym konektorem je, v lete to dobijelo nizsim napetim nez ted v zime. Ale nemerim to kazdy den, tak jednou mesicne voltmetr strcim do zasuvky a podivam se, kolik tam je voltu pred jizdou a pri jizde a hodnoty si nezapisuji.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 8. 2019 na 10:32, JiVi napsal:

při vytaženém konektoru mám palubní napětí stálých 13.6V-13.8V pro aku EFB   napětí takto o 0.2V kolísá, ale to je zřejmě jiného vlivu.  týden stále 13.6V, pak třeba jeden den 13.8V 

 

Asi to tak opravdu bude. Tady je příspěvek ze srpna a dobíjecí napětí je 13,6 - 13,8 V.

 

Já teď mám konektor vytaženej a sleduju to. Po nastartování to ukazuje 14,4 - 14,5 V, po nějaký čtvrt hodině to spadne na cca 14,3 V s tím, že občas tam skočí 14,2 i 14,4 V. Takže snad to bude OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...