Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

V 13. 10. 2023 na 16:04, Vápno napsal:

Tak dnes výměna originál Varty AGM po bez pár dní 8 letech a 210tkm.

Nikdy mě nikde nenechala a možná by ještě chvilku pojezdila. Ale vzhledem k tomu, že jezdím o víkendech na hory a příští týden už má po ránu mrznout tak radši šla ven. 
Inteligentní dobíjení odpojeno až někdy letos v červnu, když už jsem začínal pozorovat, že je aku slabší. 
 

Vyměněno za Exide EK700. O víkendu ještě nakóduji a budu doufat v dalších 8 let. 

ja to provozuju tak, ze inteligentni nabijeni  odpojuju na leto .. na zimu nema smysl, tak se pod nejaky 7 stupnu  pere  stale 15-16V ..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte.

Vložím môj príspevok sem, keď sa tu rozoberajú autobatérie.

Prišiel čas, keby musí vymeniť batériu a chcel by som Vás požiadať o radu, ktorú vybrať. Automechanik mi ponúkol tieto tri:

Originál VW za 360 €

Originál VW economy za 210 €

Bosch za 220 €

Exide za 160 €.

 

Auto: Škoda Octavia III combi, 2.0 TDI, 110 kW.

 

Za rady ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 2. 11. 2023 na 13:15, JiVi napsal:

EFB - protoze mam benzin. ty AGM davali snad jen do naftaku


Mám (měl jsem) donedávna AGM z továrny, a mám 1.8TSi (O3FL). Ale je to celé v maximální elektrice (LK) včetně NT, takže je dávali asi proto i sem. Teď jsem ji měnil po 5ti letech za "original VW economy", cena 2.690 bez DPH.

Jak byly ty velké mrazy počátkem měsíce jsem nastartoval až napotřetí (něco velmi nezvyklého) a infotainment varoval před velmi slabou baterií (3 dny jsem nejel), že ho mám vypnout.
A nešlo ani zapnout dálkově nezávislé topení.
Tak raději výměna, již mě i předtím "battery monitor" často upozorňoval na problémy. Předtím v listopadu mě auto stálo celý měsíc na letišti, trochu byl po návratu strach, ale naštěstí tady nebyla zima 🙂
Asi by ještě něco dala, ale nezávislé topení (denně i několikrát používané) to docela huntuje, takže těch zmiňovaných 8 let je u mě iluze... Za mě je AGM špička.

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, chci se zeptat - mám havarovanou O3 1.4tsi s baterií AGM, koupil jsem O3 1.4tsi o půl roku novější, a už je v ní EFB - je možné tu EFB vyměnit za tu starší AGM? Bude potřeba kódování? Obě auta pochopitelně mají start-stop

Editováno: , autor: shockteq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymeniť môžeš, ale určite je potrebné prekódovať. Pred výmenou bude dobré AGM baterku úplne nabiť. Ak je tá AGM v aute ešte z výroby, skôr by som riešil úplne novú, predsalen posledné Octavie III sa vyrobili v roku 2019, posledné 1.4 TSI ešte dávnejšie a tá tvoja je ešte o pol roka staršia, takže rozporávame sa tu o 6 až 10 ročnej baterke. Tú starú AGM by som dal do auta iba v prípade, že sa jedná o núdzovú výmenu a nechceš zbytočne kupovať novú baterku ak máš ešte doma jednu funkčnú navyše a povedzme nechceš už do auta investovať napr. z dôvodu jeho blížiaceho sa predaja.

Editováno: , autor: e1.
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Bouraná je z 12/2017, nová je 5/2018. Rád bych tam tu AGM dal jen z principu toho, jak funguje. Nikdy s ní nebyl problém, tak bych ji chtěl dál používat. Nabiju ji a asi ji tam zkusím dát.
Děkuju za názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje auto, tvoje rozhodnutie, ale uvedom si, že ak bolo auto vyrobené 12/2017, tak baterka bude mať zhruba 7 rokov. Čo som zatiaľ AGM videl, tak najdlhšie vydržala 9 rokov, a aj to bolo v 2.0 TDI ktoré malo nalietané cez 300 tisíc (t. j. viac dlhých jázd).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si vědom tvojí pointy, nicméně pokud ji použiju a potom odejde, tak teprve budu vědět že ji můžu zahodit. Do té doby ji mohu používat, nebo ne? Nejsem úplně technik, ale myslím, že tou baterkou zbytek auta nijak neohrozím, nebo ano? Prostě bych ji dojel do konce.. Pak bych tam třeba dal zpátky tu EFB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny. Dva dny zpět mi začala odcházet baterka. Samozřejmě blbě se startovalo a auto mi nejde otevírat pomocí kessy. Pomocí kessy jde pouze zamykat. 
Nechal jsem si teda u firmy Battery import vyměnit autobaterii (dole je odkaz na baterii, kterou mi doporučili).

Po výměně auto startuje ukázkově, ale problém s kessy zůstal...auto musím odemykat přes klíček.

A aby toho nebylo málo, hned po výměně baterie se mi objevila kontrolka motoru. Nevím jestli to třeba zmizí nebo ne, zatim jsem ujel cca 4 kilometry jen do práce a nezmizelo to. 

Budu rád za každou radu. Díky moc!

 

Doporučili mi tuto baterii: https://www.battery-import.cz/running-bull-efb-pro/autobaterie-banner-running-bull-efb-pro-575-11--75ah--12v-57511/

 

Auto Octavia 3 2018 FL. 2.0 TDI 110kw

Editováno: , autor: DaweN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se objevuje jen kontrolka volantu (stačí s volantem otočit do obou krajních poloh a je to). A občas kontrolka ABS a TPMS. A to po pár startech také samo odpadne. 

Ještě vyměň baterku v klíčku. 

 

Kontrolka motoru? Píchnout na VAGínu a máznout chyby. Mělo by to stačit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

pročetl jsem celý vlákno 😁

A docela by mě zajímalo, jak to dopadlo s těma baterkami, který měli vypojený int. dobíjení?

Vydrželi vám víc let? 

Teď jsem preventivně vyměnil EFB baterku, bude mít 8 let, konektor nevypojený a myslím, že by mohla ještě rok dát...
Tak jestli už za ty roky, má někdo srovnání zda vypojení konektoru má opravdu smysl... 😊

 

Jinak jsem teď pořídil AGM Exide 72ah baterií a byl bych moc rád, za nějaké doporučení nabíječky

Děkuji.

Editováno: , autor: Pavel_pavel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 10. 9. 2024 na 21:05, Pavel_pavel napsal:

Ahoj,

pročetl jsem celý vlákno 😁

A docela by mě zajímalo, jak to dopadlo s těma baterkami, který měli vypojený int. dobíjení?

Vydrželi vám víc let? 

Teď jsem preventivně vyměnil EFB baterku, bude mít 8 let, konektor nevypojený a myslím, že by mohla ještě rok dát...
Tak jestli už za ty roky, má někdo srovnání zda vypojení konektoru má opravdu smysl... 😊

 

Jinak jsem teď pořídil AGM Exide 72ah baterií a byl bych moc rád, za nějaké doporučení nabíječky

Děkuji.

Mám 1,6 TDi, baterie EFB 70 Ah. Naj. 150.000 Km, vypnutý start-stop, občas dobitá při odstavení déle než týden v garáži, nyní odešla po 8 letech. A jsem rád, že odešla doma, než kdyby se to stalo na dovolené na jihu Evropy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...