Publikováno Květen 18, 201411 r Tak už mám naježděno asi 1500. A venkovní teploty byly docela nízké. Přesto provozní teplota oleje je stabilně kolem 104 stupňů (v rozmezí 102-106). Pokud to vytočím, tak jde krátkodobě i na 110, pokud jedu dlouho z kopce, tak i na 98. Dle manuálu je vše v pořádku, ale skutečně? Vždycky (odchován staršími auty) jsem si myslel že teplota je kolem 90. Ale tím se asi vždycky myslela chladící kapalina. Olej je asi vyšší. Jsou mé úvahy správné?
Květen 18, 201411 r Mám sice TDI, ale teplota normálně 92-98 stupňů, ale měl jsem už taky 115 na dálnici!!!
Květen 18, 201411 r mám sice starší 1.8 TSI, ale teploty mě sedí stejně a používám tedy 5W-40, žádnej longlife. 85-99 stupnu má VR6 v supovi Upraveno Květen 18, 201411 r od kokta7
Květen 28, 20169 r Díky za tohle téma. Dnes jsem se vyděsil když jsem zjistil že u nově koupené 1.8 Tsi mám teplotu oleje při běžné jízdě 103-108. A to je venku docela chladno po bouřce. Takže nad 103 je teplota oleje u TSI normální?
Červenec 7, 20169 r Samotná teplota toho mnoho nevypoví (mimo to zda je v rozmezí udaném výrobcem), pokud není řečeno, kde se měří. Teplota v motoru v jeden moment je v rozpětí od 80 do 200°C.
Říjen 10, 20186 r Co jsem postřehl, tak u této generace motoru 1,8 Tsi je teplota oleje o něco vyšší než u předchozí generace. Běžně mám okolo 102-107 °C.
Květen 4, 20205 r Používáte někdo na zimu plastový kryt pro urychlení zahřátí motoru? Mám to 3 km na dálnici a zahřátí nad 85 stupňů mi v zimě trvá cca 15 km.Po dálnici jedu teda prvních 10km jen cca 100km/hSent from my iPhone using Tapatalk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.