Publikováno Květen 28, 201411 r Ahoj, musím vyměnit dorazy zadních tlumičů. Uplně se rozpadly. (superb II, 2008 Tdi, 103kw) Jak na to? Když sundám tapecírung v kufru a tak už uvidim horní uložení tlumiců? Pak stačí odšroubovat jednu matku (uchyceni tlumiče v uložení), zatlačit tlumič dolů (na zvedutém autě, tak abych mohl doraz nasadit zvenku auta...v podběhu), nasadit nový doraz tlumiče (doraz se nějak fixuje v uložení, nebo je volně navlečený na tlumiči?) a vrát ho zpět do uložení, dotahnout matku ... a jeto? Je to tak , nebo se pletu? Budu potřebovat nějaky stahovák na stlaceni tlumice, nebo to pujde rukou? Je něco na co si dát pozor? V servise mi rekli za výměnu cenu 2000Kc. To mi přijde celkem dost, když jeden originalni doraz stoji cca 300Kc. Diky za rady. Petr
Květen 28, 201411 r zevnitř nic nešroubuješ... v podběhu je tlumič přišroubovanej dvouma šrouby m10x 35 ty povolíš , zatlačíš tlumič pod gumovou krytkou je matka m10x1 tu povolíš a dostaneš se na doraz jak vyndáš starej tak dáš novej vše sešroubuješ a je to
Květen 28, 201411 r Autor Vyborně!! Super , ze nemusim sundavat ten tapecírung, to je vždycky o nervy, a nikdy se to neslozi do puvodniho stavu Takze to jde vyměnit zvenku, supr... diky moc. Petr
Květen 28, 201411 r Autor Dekuju Vidim, ze jsi odbornik, nevis jaky je rozdil mezi 3C0 511 359 a 3C0 511 359 B. Asi jen v delce, ze ?(i kdyz na obrazku je i odlisny tvar sirsiho konce - vice zubu). Oba jsou pro Superb 2. ..... ktery potrebuju ja????? da se to nejak zjistit?
Květen 28, 201411 r Ja to dělal nedavno a vyndaval jsem celej tlumic. Musel jsem povolit spodni rameno vyndat pruzinu a pak tlumic. Ono to jde bez demontaze tlumice z cepu kola??? To snad ne!!! Ja se tak nadrel.... 3C0 511 359 je pro standartni podvozek
Květen 29, 201411 r Autor no to snad ne... (( ? Tak panove jak? Musi se to cele demontovat vcetne pruziny, nebo staci jen odmontovat horni ulozeni (jak pise Jirka)??? .. nechci se poustet do zadnych vetsich akci... Upraveno Květen 29, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Květen 29, 201411 r Dělal jsem to na autě bez demontáže tlumiče ono povolit ten spodní šroub je umění , teoreticky je jedno jakej použiješ ten bez indexu B je na vyšší podvozky s paketem pro špatný cesty nedo 4x4 , takže když auto zatížíš až na dorazy tak ti nepůjde tolik k zemi... Upraveno Květen 29, 201411 r od jirka toledo
Květen 29, 201411 r To číslo je na dorazu co mas na autě tak se podivej a budeš vědět presne jaky tam máš. Je krasne vidět
Květen 29, 201411 r když sem za O2 tahal podval, měl sem tam 1xdoraz +1/2 druého dorazu....aby to tolik nezalezlo do blatníku a tím pádem tolik neprovokoval četníky že sem byl přetíženej. Upraveno Květen 29, 201411 r od jirka toledo
Květen 29, 201411 r Dělal jsem to na autě bez demontáže tlumiče ono povolit ten spodní šroub je umění ten tlmič si si zadržal čím??...blickami alebo máš na to origo kľúč??.... ....spodný šrób je síce "pekne" zatiahnutý,ale ani on neodolá
Květen 31, 201411 r Autor Hmm ... jak se sakra sundava ulozeni tlumice z tlumice (z pistu...)???? Oddelal jsem gumovou krtku, odsroubolav matku, ale ulozeni (viz. na obrazku od Jirky pod cislem 11 )nejde sundat... to tam je na zavitu....???? nebo se to musi kladivkem zklepat kladivkem????
Květen 31, 201411 r Autor Hotovo.. Prava strana vymenena za 20minut. Leva strana vymenena za 4 hodiny!!! Nejdrive jsem zacas s levou stranou...vsechno jsem odmontoval , ale jak jsem psal, neslo mi sundat to ulozeni z pistnice. Furt jsem koumal, proc.. zavit??, zarostle..?, skrivene..? .. nevedel jsem cim to, takze jsem nechtel pouzit silu. Asi po 3 hodinach jsem to vzdal vsechno smontoval a sel na pravou stranu, jestli je to to same. Prava strana sla jak po masle - celkovy cas 20minut. Tak jsem to sel jeste jednou zkustit na te leve strane. Zase jsem to cele rozebral, ale ulozeni ne a ne dolu. Pokousel jsem se tedy sundat cely tlumic , ale nepodarilo se mi odtahnout spodni stoub tlumice - v cepu. (co to tam je proboha za velikost sroubu... 22 mi skouzavala , 21 jsem nenasadil.. nastrcny klic.. ocko zrovna takove nemam..). Takze protoze se mi tlumic cely nepovedl sundat, tak jsem mel fat omezene moznosti , jak sundat to ulozeni. Nakonec pomohla hruba sila v podobe 3kiloveho kladiva - Pistnici jsem drivkem zaprel o podbeh a do ulozeni jsem zespodu tloukl tak dlouho, nez se uvolnilo... mel jsem fakt zlost.. takze to byly fakt rany! Nastesti, vse dopadlo dobre, bez poskozeni. Pistnice byla uplne prirostla k ulozeni... Tak jsem to vycistil, namazal, slozil a hotovo!!! Huraaaa. Celkove naklady cca 300Kc, samozrejme plus muj cas... (v servise chteli 2000Kc - a to nevedeli, ze to pujde tak tezko. Neodvazuju pomyslet, kolik by nakonec chteli) Diky vsem za rady!!
Květen 31, 201411 r výmena dorazov bežne v servise je možno tak 1NH to je pri sadzbe na Superba max. 40€ ... či sa s tým budú srať alebo nebudú na tom nezáleží, zoberú vzduch , povolia hore dve skrutky , dole jednu , hodia na zem , odkrútia matku , prehodia doraz a je ... robota na 15 min v kľude obe strany ...
Červen 1, 201411 r Pokousel jsem se tedy sundat cely tlumic , ale nepodarilo se mi odtahnout spodni stoub tlumice - v cepu. (co to tam je proboha za velikost sroubu... 22 mi skouzavala , 21 jsem nenasadil.. nastrcny klic.. ocko zrovna takove nemam..). kľúč veľkosť 21
Květen 15, 201510 r Zdravím pánové.Mám dotaz ohledně zadních tlumičů SACHS 311 346. Na https://webcat.zf.com/ o něm píšou že je na sportovní podvozek,ale u nas na internetovych eshopech o tom není vubec zmínka...Nevíte jaký v tom je rozdíl?Bude ten tlumič tvrdší nebo nižší?Nezblbnu něco když ho tam dám?Mám standardní podvozek.Díky za rady
Únor 11, 20169 r Dnes mi měnili dorazy na obou stranách, jeden byl na půlku, druhý už začínal také praskat.Měl jsem doma jeden doraz ze sady od sachsu a k němu ještě dve ty pouzdra.Dokoupil jsem jen jeden doraz. Na starším S2 jsem měl špatný jen jeden doraz a nic jiného mi tam nedali.Tak mi to zbylo. Co mě dnes překvapilo, že ty černá pouzdra(kryty), nebo jak je nazvat byly na tomhle autě originál nějaké jiné, nebyly celé dute a ten doraz tam byl zmackly skrz malou díru, to ale ten nový takhle zmáčknout nešel, byl na špičce tvrdší,tak mi dali ta pouzdra, co jsem měl z té sady Sachs,do těch to šlo nasadit,byly dute celé a trochu jiné, říkali, že to jinak nejde, mě se to moc nezdálo.Setkal se s tím někdo?Když jsem to kupoval řešili akorát výšku dorazu,tu mám tu vyšší, standart podvozek.Jinak ty originál pouzdra byly také o dost celkové tvrdší,to byl také rozdíl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.