Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,nesetkal jste se někdo se ztrátou výkonu u motoru 3,6FSI,auto jsem chtěl dát načipovat a na brzdě před čipem to ukázalo 167KW,takže bylo po čipu a řeším co s tím,byl jsem to odbrzdit ještě jinde a naměřily to samé +-3KW.Momentálně jsem vyměnil svíčky, lamda sondy a vzduchovej filtr.Diagnostika hlásí vynechávání válců 2,3,4,5,6.chvíly to jede a pak zase ne.Nevíte co s tím,nebo nevíte o servisu kde 3,6tkám rozumí.Měnit díly pokus omyl se mi nechce to by vyšlo hodně draho a výsledek nejistý.Auto má najeto 190000km.Předem děkuji za rady.

K hodnotám brzdy sa vyjadriť neviem . U 3,6 jediný taký problém čo bol  : poškodený elektromagnetický ventil prestavovania vačiek - motor v núdzáku /nie vždy / citelne slabší výkon , teoreticky mi to sedí aj k tomu vynechaniu valcov ... Na takéto veci treba podrobnú diagnostiku : zmerať kompresné tlaky , zmerať tlak paliva - nízky , vysoký , podrobná VAS diagnostika a vozenie sa + testovanie , prísť sa na to musí ... 

  • Autor

O tom tlaku tam taky něco bylo,nízký tlak na vstřikovací liště,jestli jsem to zprávně pochopil,jeli to možné.

daj sem veľký výpis z diagnostiky

Upraveno od suri.

  • Autor

Moje chyba,ale nemám,vím to jen ústně.Volal mi pán kdýž to měli napíchlí a testovali to a potom jsme to řešily při předání auta,nebylo to ve škodovce,ale asi budu muset zajet na origo diagnostiku jestli to rozklíčujou lépe,ale nevím kam,tady na Havlíčkobrodsku jsou samí paka.

Servis ti neporadím ale určite niečo kde sa tie autá točia , 3,6 súkromne moc nie je , len firmy a MV , takže niečo väčšie ... Na takéto veci je VASka zo všetkými jej testami dobrá , pretože niekto kto vie prečítať pamäť závad na to isto nepríde . Chce sa to voziť v režimoch keď to má naj problémy , pozerať bloky hodnôt a všetky vedenia podľa DP . Na 3,6 toho zase nejak extra veľa nie je  . 

  • 5 měsíců později...

Mám ten samý problém, auto sice pocitově jede pěkně, ale na brzdě 165 KW. (plyn 160 KW). Najeto 150 000 km.
 
Dle http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=332605
článku to způsobuje karbon z nekvalitního paliva. Prý se musí vyčistit sání (to samotné nestačí), ale i sundat hlava a speciálním přípravkem odmočit včetně vstřikovačů.
 
Už jste to někdo úspěšně vyřešili?

Upraveno od pulux

No ja bych to tipnul na spatny benal nikdo s tim poradne nejezdi kazdy chce jezdit za 5,5 a to auto proste vekem zlenivi. Atmosfera hold s vekem o kone prichazi razantne

jj, zřejmě zanesený karbonem z nekvalitního benzínu.

Najdi si na google vw vortex carbon build up je tam primo vyjadreni vw pro USA ohledně FSI motorů že pokud auto nejezdi dlouhe cesty po dalnicich a jezdi v lenivem tempu otacek doporucuji z duvody usazovani karbonu vzit auto na dalnici a dele jak 20 minut jet na 4500 otacek. Mam za sebou cestu do brna a zpet na 4000 otacek a auto ozilo neskutecnym zpusobem je tam i video proc se to tak usazuje a spousta veci okolo toho.

Upraveno od LadaT

Drsný, koukal jsem na videa a pročetl fóra. Dle vysvětlení už to chápu.

Asi se ani nemusím ptát, proč VW nemá protiopatření - cena + vyšší složitost motoru.

Takže kvalitní benzín, aditivovat (VIF), při výměně oleje proplachovat a hlavně tomu nakládat :kol-28:

 

Moc děkuju za příspěvek.

Tankuji Shell fuel save. Jezdím svižně. Město pohoda, dálnice tak 180 i víc a na ten benál to jede v normě. Mám 88.000 a pohoda. Spotřeba měsičně do 10lt celkově. Servis vychází 30.000 km/rok.

Nemáš zač alespoň že to pomohlo. Prostě to pořádně projet ve vysokejch. Teda alespoň mě to pomohlo ale jel jsem takhle 400km takže se to mohlo vypálit :D jinak máte taky tak diesel zvuk u tý 3.6? Mě příjde jak kdyby byl pod kapotou v6 diesel a ne v6 benzin ale divny ze jsem byl v salonu a to stejny uplne nova 3.6.

Ma to specificky zvuk nelze rict jako kazdy sestivalec ale do kadla kadla to ma porad hodne daleko....

Tak oproti TDi je tento benzínový zvuk motoru V6 hoooodně někde jinde.

Zvuk tohoto V6 se líbí, nemám osobně výhrad :-D

Upraveno od prassat

no zvuk úplně alá TDi od VW nemyslím ale jak říká přece jenom v6 od BMW není slyšet že je nastartováno...

Sestivalec od BMW je radovy sestivalec coz neni klasicke vecko. A klasicke vecko je zas jine nez vecko co mas pod kapotou, rozdil je malem uhlu rozevreni valcu jen 15 stupnu co ma za nasledek specificky zvuk.

Ale nevim jak ty ale ja motor po nastartovani v kabine neslysim. Az vypnu vetraky a vsecko tak pak slysim seveleni. Kdyz mi fuci vetrak na dvojku tak motor neslysim vetrak duje hlasiteji.

Nechces trosku moc po stare vrane coz ma nejlepsi roky za sebou?

tak jestli VR6 u S2 zní jako dieslovej motor, tak to potřebuješ jít Lado na vyšetření sluchu. Při nastartování neslyším taky v kabině nijak motor, rozhodně R4 TDI dělá větší bordel a nejde ani srovnat. To samé na dálnici když jedeš  160-180km/h...

Ono srovnávat BMW se Superbem taky není moc ideální, mají tam jiné odhlučnění a co já vím co dál...

Upraveno od kokta7

  • 10 měsíců později...

hoši, tan motor stojí za hovno, protože pokles výkonu naměříte asi na každým kusu. Čím to je nevím, možná zakarbonování vlivem nekvalitního paliva, ale je to prostě tak. Za velký peníze si kupujete xindl s velkou spotřebou, kterej nejede. Včera se měřil na brzdě jeden Passat R36, s nájezdem 100 000 km a výsledek byl 266 koní. 

1) u BMW, audi, mergu s podobnými atmosférami je to normální jev, že motor má menší vykon. dané i 4X4, vykon bude menší na brzdě.

2) někde bude asi problémek, špatné palivo tankované, filtry. Jak jezdí s tím majitel, jezdí pianko? já třeba mám zkušenost, že když k tomu autu přijdu po měsící, tak ho chvíli zatížím a jezdím na plnej kotel a to auto se pak opravdu více rozjede.

3) velká spotřeba? mě teda spotřeba do 13 litru nepřijde hodně na tohle auto, turbo motory o moc v zátěži taky nežerou.

tak jestliže mu šlapu v kopci na prdel a jezdím přitom za polovic, tak mi to jako velká spotřeba přijde

  • 2 týdny později...

A myslis ze nam to nekomu vadi ze to jezdi za 13 litru a pada nam vykon?

Myslis ze kdybychom chtel setrit a jezdit za polovic ze bychom nesli do tdi?

Opravdu nechapu tydle tve vypady:-(

Co tankovat kvalitní palivo (+VIF), servis (olej/filtry v 15kkm,svíčky v 45kkm) a nešolíchat jen na spotřebu?

Po této kůře se mi zdá motor lepší, zvláště, když to proženeš několik set km v Německu po dálnici :D
 

A myslis ze nam to nekomu vadi ze to jezdi za 13 litru a pada nam vykon?

Myslis ze kdybychom chtel setrit a jezdit za polovic ze bychom nesli do tdi?

Opravdu nechapu tydle tve vypady:-(

to nejsou výpady, ale konstatování faktu. A myslím, že to asi někomu vadit bude. Mě by to aspoň sakra vadilo.     

tak jestliže mu šlapu v kopci na prdel a jezdím přitom za polovic, tak mi to jako velká spotřeba přijde

 

porovnavas svoju predokolu so 4x4? 4x4 tdi dsg nechodi  po chipe ani zdaleka  tak ako 3.6. rozdiel v spotrebe medzi 4x4 dsg je 2-2.5l, ziadna polovica sa nekona...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.