Přejít na obsah

Škoda bez starostí


jakub.jozif

Doporučené příspěvky

No když si vemeš všechny dveře a přední nárazník poškrábaný nebo oťukaný od dveří ostatních aut a k tomu nějaký ten plastík poškrábaný v kufru tak abych tam nebyl za hrůzu.

Včera mě zrovna říkal známej, že mu po vrácení vozu naúčtovali 44tisíc. Je pravda, že neřešil část na pojistku a to určitě měl, ale i tak je to dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po skončení OL som odovzdával 2 rôznym lizingovkam 3 autá, čo som jazdil ja a bol som pri odovzdaní niekoľkých dalších aby som kolegu odtiaľ odviezol. Faktom je, že tie autá neboli veľmi zničené, no drobných oderov laku sa dalo vždy nájsť viac ako bola tabuľková norma a prešlo to bez pokuty. Na jednom z mojich aút som sa hral na domáceho lakyrnika aby som zamaskoval odrate nárazníky. Nebolo to dokonale. Ale prešlo to bez povšimnutia. Šmirgel, Candy biela v spreji a priesvitny lak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to mě říkal i prodejce, že je lepší měsíc před vrácením nahlásit škodní události a nechat to za spoluúčast opravit. Zase si říkám, že nahlášení cca pěti různých událostí v jeden den se asi pojišťovně nebude moc líbit :)

Další věc co jsem se zatím dočetl, je že každé lakování sníží zůstatkovou hodnotu vozu se kterou se počítalo a ten rozdíl asi zaplatím já :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Meggy napsal:

No to mě říkal i prodejce, že je lepší měsíc před vrácením nahlásit škodní události a nechat to za spoluúčast opravit. Zase si říkám, že nahlášení cca pěti různých událostí v jeden den se asi pojišťovně nebude moc líbit :)

Další věc co jsem se zatím dočetl, je že každé lakování sníží zůstatkovou hodnotu vozu se kterou se počítalo a ten rozdíl asi zaplatím já :(

Můžeš nahlásit kolik chceš pojistných událostí, akorát u každé zaplatíš spoluúčast.

Jakákoliv oprava v autorizovaném servisu nesnižuje cenu vozidla kterou by jsi musel doplácet - z toho opravdu mít strach nemusíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám Škofin, celkem čtvrté auto a téměř nikdy nic neřešili. Na každý díl je povolena vada do cca těch 2,5 cm. Parkuji celý rok u paneláku a čtyři auta jsem už prostřídal a nějaké doplácení se nikdy nekonalo, ani u rodičů, kde byla škoda 90tis a to jsme celkově měli 8 aut. Asi dost záleží na té firmě, co auto vlastní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vselico sa da dohodnut. u nas mame OL ramcovo dohodnuty s 3 roznymi lizingovkami a ide o jednostranne otvorene kalkulacie (ak su naklady vyssie ako kalkulovane alebo zostatkova hodnota nizsia ako kalkulovana, je to problem lizingovky).

v cene je zahrnute vsetko okrem paliva a dialnicnych znamok. gumy premium (Bridgestone, Dunlop, Goodyear alebo Michelin) bez limitov na najazd.

moje RSo (list price 33 400 EUR s DPH) je sice uz prekalkulovane, lebo jazdim vela, no povodna vyska najmu pri 4 rokoch a 120 tis. km bola necelych 425 eur bez DPH.

aj ked teda nebolo to same od seba....

jednak sme dostali lepsie zlavy od importera (v danom roku sme zobrali asi 11 octaviek a este nejakych supov) a tiez niekolko koleciek jednani o ponuke az cez zaradenie medzi VIP klientov a vynimky schvalovane v nemeckej centrale... no kde je vola, tam je cesta....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...