xx30 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi zapalovačem a 12V zásuvkou. V OI jsem vytáhnul zapalovač a zastrčil napájení navigace. U OIII jsem se zatím jen v návodu ( čekám na nové auto ) dočetl, že zapalovač ( zástrčku ) není možné použít pro napájení na jedné straně návodu a na druhé straně návodu je na stejném místě ( středový tunel ) stejně vypadající 12V zástrčka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Jsi na tom úplně stejně jako já. Jestli to není o tom, že auto je buď kuřácké s popelníkem, nebo nekuřácké s odkládací přihrádkou místo popelníku. Ale asi si budeme muset počkat na naše nové kočáry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 napájení na navi je v každém autě i v tom nejlevnějším !! Takže se bát opravdu nemusíte, jen v nekuřáckém provedení není ten zapalovač co se dával ještě před pár lety jako standart!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 jj, tohle jsem v návodu taky nějak nepochopil, zvláště když ta zásuvka je stejná a buď je v ní zapalovač a nebo ta záslepka s nápisem 12V dle provedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 možná bude rozdíl v další větě, tedy že zapalovač zůstává stále pod napětím, kdežto 12 V zásuvka nikoli ... tedy se u zapalovače ŠA sichruje před případným zkratem a zahořením v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Nemělo by to být naopak? Zahořet snad může zapalovač, ne? V Rapida mám zásuvku 12V a je pod stálým napětím, přivítal bych spíš opak. Takhle musím USB nabíječku pořád vytahovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 tady se ale bavíme O III kde zásuvka po nějaké době umře, a zapalovač dle návodu nikoli, osobně tomu moc nevěřím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Máš to odzkoušeno? U mne by se aktivovala otevřením dveří (rozsvícení vnitřního osvětlení). A podle toho, že se navi nevypnula ani po třech hodinách bych řekl, že je zásuvka (v kabině) neustále pod proudem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 (editace) mám, když jsme jeli na dovolenou a měl jsem zapnutou ledničku v autě nikoli v kufru, ale tam by to mě,o být stejně po příchodu do auta byla vypnutá, přitom baterka auta nebyla vycucnutá ani náhodou, nevím přesně jak dlouho to bylo, ale nějaká hodina to byla... podobně když jsem měl zapnutý NTB v zásuvce na 12 V a pracoval nba cestách na benzínce a měl vypnuté zapalování, také se po nějaké době vypnulo napájení ze zásuvky.... otázkou je zda tam není nějaká jiná ochrana Editováno: 19. Březen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 19. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Takže jestli tomu dobře rozumím, pokud jsem neobjednával popelníky,...měla by tam být zásuvka na 12V s krytkou. A i kdyby tam byl zapalovač tak po vytažení zapalovače můžu použít k nabíjení navigace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 xx30:obecně, tak jak říkáš. Pokud by tomu tak nebylo,tak to už by bylo opravdu do nebe volající. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stonek Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Zasuvku 12V mam u sve octavie stale pod napetim, zadne vypinani se nekona. Mam tam natrvalo pripojeny GPS tracker, coz je ale maly odber. Editováno: 20. Březen 2014, autor: stonek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 a v jakém autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stonek Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Octavia III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Potvrzuju, Octavia III má 12V zástrčky stále pod napětím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Divné... a jak jsi to zkoušel a jak dlouho? Me se to vypíná, Lea že by tón bylo závislé na velikosti odběru.... Editováno: 21. Březen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Mám v zástrčce stále zapojený napájení ke kameře, která může jet takhle non-stop. Pokud ji vypojím, interní baterie v kameře se vybije do 5min. Samozřejmě zkoušeno při vypnutém motoru a zapalování. Pokud jsi zkoušel napájet ledničku nebo noťas, tak ty maj o poznání větší odběr a po čase se ti to může automaticky vypnout kvůli ochraně vybití baterie auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 Presne tak to asi bude. Pri poklesu napeti baterie asi load management zastrcku odpoji. Chytre vyresene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Takze teoreticky vzato, nabijet mobil delsi dobu pri vypnutem zapalovani to zvladne? U OII to normalne fungovalo, tak bych byl rad, kdyby to u OIII fungovalo stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Zvládne to napájet ledacos.A při nízkém stavu baterie (tuším 20%) se to odpojí, osobně vyzkoušeno v Itálii, když jsem zapomněl vypnout ledničku:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Super, diky ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Lze nastavit, aby se 12V zásuvka vypnula, když vypnu zapalování? Ve VW je to běžné, že se po vypnutí klíčku vypně i "zapalovač", u Škodovky to běží furt. Jde to nějak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Bud rad ze nejde vypnout je to k nicemu. Foun pak nemuzes bez klicku nechat nabijet. Nemuze ti bezet lednice atp. Vypinani 12V zasuvku je vic otrava nez uzitek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Když vypneš na dveřích el. ovládání zadních oken, nevypíná se náhodou i 12V zásuvka ? U OII to tak bylo nebo né ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Témata jsem po Hravcově upozornění spojil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.