Duben 21, 20205 r No mám asi mesiac a pol diagnostikou deaktivovaný štart stop a takisto som počas tejto doby nespozoroval dlhý štart.
Duben 21, 20205 r Podľa mňa to súvis zo start-stop systémom nemá žiaden. Skôr si myslím, že je to fakt tým, že baterky nebývajú nabité na 100% kapacity.
Duben 22, 20205 r A ktorym sposobom mas vypnuty ten start stop. Ja ho mam vypnute cez napatie pomocou caristy. A rekuperacia resp. Inteligentne dobijanie mam aktivne stale.
Duben 22, 20205 r Při vypnutí SS nevyřadíš inteligent.dobíjení. Tj. inteligent.dobíjení je stále funkční. Lze vypnout pouze přes diag.(umí jen někdo) nebo odpojit konektor u mínus polu na AKU.
Duben 22, 20205 r Mne sa toto stalo za dva roky len raz. Predtym, ako mi definitivne klakla baterka, to vobec nestartovalo dlho. SS aj rekuperaciu mam aktivnu.
Květen 10, 20205 r Zdravím všetkých v tomto dlhovekom vlákne :-) pred pár dňami som kúpil Vw B8 2015 110Kw dsg6 a na druhý deň tento problém zo štartom po dlhšom státí. :-( Ešte stále som nasratý, že ma predávajúci vyrobil a neupozornil na chybu ale riešenie aspoň na vw club -fóre poznajú. Kedže je to jeden koncern tak by to malo platiť asi aj pre škodovky . https://www.vw-club.cz/passat-b8-motory-diesel/zd-havejsi-start-a-chyba-start-stop-t348597-75.html
Květen 10, 20205 r Výmenou prestavovača vačky vyrieší možno problém len tým, ktorý ho majú a v O3 ho má tuším len kód motora CUNA.
Květen 26, 20205 r Ahojte už niekto prišiel nato čo to môže spôsobovať, lebo mam presne ten istý problém a v poslednej dobe je to dosť často, čo mi dlhšie štartuje. Mam O3 RS DSG s kessy 2014. Mam odpojený aj ten káblik pri batérii a robi to isté.
Květen 26, 20205 r Za sebe musím říct, že po odpojení konektoru mám od dlouhých startů asi půl roku klid. Možná už je baterka úplně v pr... , že to nedává. Zkusil byl novou aku... Nebo určitě alespoň poměř...
Květen 26, 20205 r A ako zistim ze uz je baterka v pr ...?? :/ jedine ked premeriam alebo ako ?? ..dakujem
Květen 27, 20205 r před 13 hodinami, Mirecek28 napsal: A ako zistim ze uz je baterka v pr ...?? :/ jedine ked premeriam alebo ako ?? ..dakujem Nech si udělat zátěžový test baterie v odborném servisu. Pozor, nestačí "změřit" stav baterie malým měřákem, který měří pouze vnitřní odpor. Baterii je nutné zatížit proudem např. 30 A a sledovat pokles napětí v čase viz graf z měření baterie níže. Pokud je kapacita baterie nižší než 60%, baterie je hotová a je nutné koupit novou.
Květen 27, 20205 r Baterie nepomůže, mám novou s pořad to dlouho točí... asi se z toho stala vlastnost :(
Květen 27, 20205 r Dnes som volal so znamym pracuje Skoda Auta ako sef servisu a mi povedal ze to su teple starty a sposobuje to: 1 - slaba alebo stara bateria 2 - slaby starter od vyroby 3 - alebo aktualizacia sw pretoze nieco nema dostatok otacok
Červen 7, 20205 r Tím to není. Vervu beru od začátku a stejně to blblo. Teď jak jsem odpojil ten kabel a SS je deaktivovane s tím chytrým nabíjením, je to celkem v pohodě. Já si spíš myslím, že to bude tou baterkou. [emoji6]
Červen 16, 20205 r Zdravím páni :) Pred dvomi mesiacmi som písal ako sa mi odstránilo dlhé štartovanie no vydržalo to ozaj slabé dva mesiace :D Mám O3 RS 2004 DSG KESSY. Znova píšem aj postup riešenia problému: - prehratie softwaru v roku 06/2018 - výmena batérie Exide AGM 12V 70Ah 760A EK700 v roku 10/2018 - výmena rozvodov (výrobná vada keďže som mal 50 000, po výmene bolo menej zlých štartov a len pri určitých teplotách) - klasické štartovanie so systémom kessy t.j nie okamžité ale zopnutie budíkov, vypnutie start/stop-u tlačítkom a následný štart - odpojenie konektoru start/stop-u Problém stále pretrváva avšak zlé štarty trvajú max. 3s a sú len občas. Otázka je, že či sa mi za ten rok a pol poškodiť batéria inteligentým nabíjaním no jazdím 70% dlhé trasy. Tiež si osobne myslím, že to má nejaký súvis s batériou alebo ako spomínal Mirecek28 buď baterka lenže ja ju mám relatívne novú tak isto aj software ktorý bol nahrávaný v autorizovanom servise, jedine štartér mám originál no podľa mňa by to nerobilo raz za čas. Ďakujem za každé nové info.
Srpen 6, 20205 r Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
Září 8, 20205 r Ahoj, na začátek chci upozornit, že nejsem žádný automechanik, ale po přečtení pár fór a zhlédnutí několika vydeí na youtube mám otázku na všechny. Nemůže být problém ve vysokotlakém čerpadlu paliva? Tedy když auto dlouho stojí, tlak se sníží a než se opět zvýší při startu, tak to trvá? Proto to tak dlouho točí. Zkoušel to někdo měřit? Mám OIII a ten stejný problém. Když auto stojí dlouho, tak první start je také dlouhý.
Září 8, 20205 r Podla mna ak by to bolo vysokotlake cerpadlo tak by to robilo vzdy pri dlhsej odstavke. Ale teoreticky by to mohlo kludne byt ono, zmysel by to davalo. Ja som si vsimol ze zvycajne to spravi ak sa zmeni pocasie na vlhkejsie. Ak mam auto odstavene aj dva dni bez nastartovania zvycajne nastartuje nabrnk.
Září 9, 20205 r Měl jsem auto s tímhle problémem na záruce a kontrolovali nízkotlaké, vysokotlaké čerpadlo i vstřiky a nakonec to přestalo dělat až po výměně rozvodové lišty paliva. Niméně nutno dodat, že teď mám o 60k km víc a začíná se to pomalu vracet.
Leden 23, 20214 r Po úprave mapy v RJ motora som mal dlhší štart jeden krát aj to na dve otočky namiesto ako zvyčajne na brnk. Aj pri -15°C motor chytil na brnk.
Leden 23, 20214 r Mně to asi 3x dlouho startovalo před výměnou baterky, která už byla KO. Od té doby zase kdykoliv na "brnk".
Červenec 11, 20214 r V 23. 1. 2021 na 19:11, beuticek napsal: Mně to asi 3x dlouho startovalo před výměnou baterky, která už byla KO. Od té doby zase kdykoliv na "brnk". Prosím tě, jakou baterii (značku, typ, kapacitu) jsi použil. Já jsem zakoupil Exide AGM 12V 70Ah 760A EK700 a vůbec to nepomohlo. Přemýšlím jestli nemám koupit Vartu AGM.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.