Publikováno Září 25, 201410 r Zdravím,mám fabii II stará 3 roky,pravidelne garanční prohlídky,19000 km,před 3.týdny mi najednou při brždění začaly vibrace do volantu i pedálu -v servise mi po kontrole řekli ,že kotouče jsou rezavé a nesouměrně sjeté a jsou tam údajně otlaky od brzdových destiček a že je to prý dlouhodobým prostojem minimálně prý 3 měsíce bez provozu a špatnou údržbou.Nejsem sice nějaký požirač kilometrů a nejezdím ani jako prase(brzda -plyn),Jezdim sice krátké trasy ale jezdím celoročně a tomu tvrzení servisu o prostojí se smějí ,protože auto jezdí min.ob den.Prosím všechny o radu ,co s tím Upraveno Září 25, 201410 r od salko
Září 25, 201410 r čo s tým ? vyčistiť a rozhýbať ... jazdiť a brzdiť , iné s tým neurobíš , ak tie brzdy nepoužívaš zhrdzavejú a kvôli traseniu ich vymeníš , to je podľa mňa lepšie ich vymeniť za to že sú opotrebené ako zhrdzavené
Září 25, 201410 r Autor Dík za radu ale na škodovkách už jezdím 30 let myslím že stejný styl asi i ty km ,nikdy jsem s brzdami problemy neměl-hadičky,destičky nepočítám, ale ted si koupím nové auto tak čekám nějakou kvalitu,chodím na garančky.Trošku je mi to divné, že při 19000km sjeté kotouče a ta rez je mimochodem po obvodu a ne na ploše
Září 25, 201410 r a nema se , podle servisniho planu, skoda servis o brzdy kazde dva roky starat? cisteni brzd se tomu rika a je to neco kolem 500Kc
Září 25, 201410 r tak sjeté kotouče, nebo nesouměrně sjeté? To je rozdíl. Pokud jsou nesouměrně sjeté tak, za to zpravidla mohou zatuhlé čepy brzdiče a pak to při přibrždění brzdí jen na jednu destičku - dá se to rozhýbat. Ale že by se to stalo po 19 000 km? Kolik let ti trvalo, než jsi to najel?
Září 25, 201410 r a nema se , podle servisniho planu, skoda servis o brzdy kazde dva roky starat? cisteni brzd se tomu rika a je to neco kolem 500Kc týka sa to zadných bubnových bŕzd
Září 25, 201410 r Jo jo a proto na mě zkoušeli po servise položku na faktuře čistění zadních bubnových brzd... Ještě ted si pamatuji ten výraz technika, když jsem mu řekl, at mi na zadních kotoučích ukáže, kde je ten buben...
Září 25, 201410 r Jo v autorizovaném.. Omlouval to tím, že to jsou běžné úkony a píše se to tam automaticky... Tak jsem dostal nový doklad už bez toho. Byl to běžný servis s výměnou oleje... Jediné co jsem dostal byl klasický doklad kde bylo rozepsáno co se dělalo, použité věci a tak.. a v tom původním bylo i čištění zadních bubnových brzd.
Září 25, 201410 r zaujímavé ...veď po zadaní VIN čísla do systému pri vytváraní Plánu údržby by mu tú položku čistenie zadných bubnových bŕzd nemalo ani ponúknuť...
Září 26, 201410 r Autor a nema se , podle servisniho planu, skoda servis o brzdy kazde dva roky starat? cisteni brzd se tomu rika a je to neco kolem 500Kc Jo tak čištění brz probehlo až ted po 3.garančce.Ale byly to zadní bubny.
Září 26, 201410 r Autor tak sjeté kotouče, nebo nesouměrně sjeté? To je rozdíl. Pokud jsou nesouměrně sjeté tak, za to zpravidla mohou zatuhlé čepy brzdiče a pak to při přibrždění brzdí jen na jednu destičku - dá se to rozhýbat. Ale že by se to stalo po 19 000 km? Kolik let ti trvalo, než jsi to najel? jsou nesouměrně sjeté a ročně najezdim okolo 6000 km. Upraveno Září 26, 201410 r od salko
Září 26, 201410 r Autor Myslim si ,že je to na reklamaci ale tu mi ŠKODOVKA ZAMÍTLA -špatná údržba,to jako mám po každé jízdě sundat kola a čistit brzdy,To snad né!!! Upraveno Září 26, 201410 r od salko
Září 26, 201410 r Jezdìm výhradně se škodovama taky 30 let ale to je jedno, ty km za 3 roky? Pokud ta leštěnka stojí v suchu na koberci je opravdu něco špatně, auto co skoro nejezdí taky stárne, u F1 co mi kdysi stála doma rok ve vlhké garáži nebyl s brzdama problém, třeba na O1 tour při LL servisní prohlídce mi čistí přední i zadní brzdy, už ale při 70tis.km!!! odešly vpředu obě ložska, u obou aut doma dám brzdám občas zabrat. Znám v rodině nedělní lechtače pedálů kteří se divili že jim taky zatuhly brzdy, tož tak.
Září 28, 201410 r pokud má nerovnoměrně sjetý kotouče, tak jsou to zanesený čepy brzdiče a ty se usilovným bržeděním moc nevyčistí. Navíc jak psal, tak jezdí minimálně obden a je otázka, jestli to nezůstávalo viset už z výroby. Přeci jen 19 000 není moc, předpokládám, že 12 000 najel v rámci záruky a to už se to muselo začít projevovat a podle sjetí destiček se to mohlo i odhalit a opravit
Březen 8, 20169 r Zdravim. Snad to este niekto cita:). Potreboval by som zistit aky rozmer kotucov je vhodny no Fabia 1.2 TSI 77kW 42/2010. Aku znacku by ste mi doporucili. ? Vopred dakujem.
Březen 9, 20169 r Viz http://www.skoda-dily.cz/eshop/6r0615301a-predni-brzdovy-kotouc-288x25mm.html Dej prvovýrobu Škoda a máš po starostech. Jinak lidi dávají ATE nebo TRW, tam vedle také nešlápneš, pokud to nezkombinuješ s deskami, které kotoučům nesednou. Dost se dává kombinace TRW desky i kotouče. Něco málo se řešilo tady: http://forum.skodahome.cz/topic/128598-v%C3%BDm%C4%9Bna-p%C5%99edn%C3%ADch-a-zadn%C3%ADch-kotou%C4%8D%C5%AF-a-desti%C4%8Dek/
Březen 12, 20169 r 72k ale kotuce su po obvode hrdzave (cca 1.5 cm siroky pruh) Este ma napadlo, ake platnicky tam vlastne idu. Existuje nejaka dokumentacia kde by som si vedel vsetky tieto informacie zistit (offlie etka:))?
Březen 14, 20169 r Ak máš zliatinové disky, tak zváž kúpu keramických, alebo podobných doštičiek, ktoré produkujú menej prachu, resp. svetlejší prach a koleso nie je po nich hneď čierne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.