Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Ne, není. S řetězovým předchůdcem nemá nic moc společného. Rozdíl nespočívá jen ve výměně rozvodového pohonu, to jsi na omylu. Máš tady příslušné učební pomůcky, tak si je můžeš najít a prostudovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 A ten motor TSI je aký? Už má vychytané muchy a pri dobrej údržbe najazdí pár sto tisíc km? Tú benzínovú motorizáciu pri FIII naozaj dobre oklieštili - 95Nm motor do takého ťažkého auta? Veď to sa pri 4 ľudoch ani nepohne... Tak to souhlasím,to auto nemůže jet,ten výkon je sakra malý,fabie je i dost těžký auto,tak snad je to nenapadne vmontit i do combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Napadlo ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Napadlo ;-) No tak to jsem teda zvědavý jak se bude takovému autíčku pohybovat v provozu,a nedej bože aby se snažilo předjet autobus,zejména v řádném obsazení a nějakým tím nákladem když už je to combi,to asi nevychytali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 do combi by mohli dať tú 1,2MPI čo sa dáva do Rapidu ako základ to by teoreticky malo stačiť na bezproblémové presúvanie z bodu A do bodu B. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 chalani, ale nikdo vas nenuti si ten motor kupovat mate na vyber z vice motorizaci viz. benzin ci nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Do mesta to bude stacit zvlast dyz to auto ma sotva tunu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Použitý tříválcový diesly budou rizio. Nemám z nich dobrej dojem, ostatně jako o všech tříválcích. To bych nebral ani jako šestý auto do rodiny. Jinak mam na naftovym trivalci najeto necelych 318 tisic kilometru a zatim motorove vse puvodni jen je tam uz treti spojka a vymeneny loziska na predloze Navic to mam chiply na 76kw 263nm takze si nemuzu stezovat jezdi svizne a do peti litru nafty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Tak to gratuluju, já když slyším tříválec tak jen zaběduju co je to za dnešní dobu, vždyť v zahradním traktoru mám dvouválec a tam to ještě chápu. Tedy pro auto, zejména když je skoro 1100 kg těžký a to bez posádky je základ čtyřválec, naštěstí je ještě v nabídce, ale brzy bude hůř. Totiž TSI bude taky tříhrnek a to nebude trvat dlouho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuprt Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 A proč ne. Pokut bude úspornější, má mít i vyší výkon. 200nm oproti dnešním 175nm mohl by jít i lépe vytáčet. Zvuk naštěstí už není tak hrozdný jako býval a když to nehoníš tak motor neslyšíš. V malejch autech to chápu. Je spíš právě na pováženou, že 1,2Tsi bude výkonem pod tím litrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Pořád bych raději čtyřválec 1.2 než menší objem, o válec míň a papírově vyšší hodnoty. Každopádně těch 200Nm bude ve velmi omezenemém rozsahu otáček a s tím, jak jde motor vytáčet to nemá co dělat. Bohužel doba a regulace si to žádají. Uvidiím, snad 1.2TSI přetrvá aspoň ten rok či dva, než budeme měnit auto ženě. Pokud bych měl na výběr pouze třívalec, byl by to diskvalifikační parametr a museli bychom se kouknout po jiném autě i za cenu, že to bude třeba vyšší třída a dažší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Nová Fabia hlavně kombi vážně moc pěkná. I ceny jsou v pohodě a určitě jich bude dost na cestách. Jen moc smysl nedává výbava ambition. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 mne sa viac páči HB ako kombi, a bol som presvedčeny ze to bude moje dalšie auto... no nestalo sa tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 (editace) Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat Editováno: 2. Listopad 2014, autor: kortyzon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Podívejte se na poslední testy nových aut s oškubaným objemem motoru.Žádný výrobce se ani náhodou nepřibližuje v reálu jím udávané papírové spotřebě a realita je taková že v provoz tyto pidi obsahy žerou i o 4 litry více. Je to podvod na zákazníka a divím se že na to lidi přistupujou. Já to mám již rozhodnutý a v mém přímadě do bude osmiválec 4,7 L benzín. A budu mít klid na léta létoucí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 (editace) Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat ale nebavme sa o chipnutých údajoch, inak prvá generácia 1.4 TDI, nebol velmi podareny motor, preto sa aj velmi kratko vyrábal, teraz prichádza nova generácia s fabiou III, verim, že ten už bude OK Editováno: 3. Listopad 2014, autor: v.m@rek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 (editace) Je videt ze si s tim v zivote nejel. Kdyz chces seriovy udaje tak 59kw 195nm a stejne tim smazes vetsinu benzinovych motoru co v ty dobe fabie mela. Ano existovaly slabsi verze 51 a 55kw ale taky silnejsi 66kw. A ze se vyrabel kratce? Predstaven v polu v roce 1999 a ve dvojkovy fabii vydrzel do faceliftu v roce 2010. Nejdriv si o tom neco zjisti nez zacnes vypoustet bludy z pusy. Je to sice trakturek hlucnej a vibruje a diky osizeny izolaci jeste hur ve fabii 2 a roomsteru ale stejne kam se na ten motor hrabe 1.2 tsi. Spotrebou ani spolehlivosti nema sanci. A v pruznym zrychleni to bude dalsi debakl. Editováno: 3. Listopad 2014, autor: kortyzon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 práveže som natom išjel... nie ako vodic, to je pravda, maju to auto v rodine.... ale prepač nechcel som sa ta dotknut, iste to zotre vsetko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 (editace) ..skoda ze nedelaj nejaky atmosfericky 4valec, neco jak 1.4 63kW.. skoda skoda preskoda... tim pro me F III asi nebude a zustanu u sve F II ... Editováno: 3. Listopad 2014, autor: JirkaBrno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Jirka Brno - aké mas vyhrady voci turbu? alebo teda, preco turbo nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 (editace) oblibil jsem si jako palivo LPG.. nechce se mi davat 35kč za benzin když mužu davat 16 za plyn..HTP mame jedno doma a netoužim po tom vlastnit auto s tímto motorem.. no a TSI bude chtit tak rok, dva počkat něž se kvalita nových Tsi ukáže... a i tak je prestavba těchto motorů zatím v plenkách,.,, Editováno: 3. Listopad 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 jasne, takže, hlavne koli LPG, ja som bol velkým zastancom turba, ale teraz som presedlal na atmosfericky dvojliter a zmenil som názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 No, takže zpět k tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Včera se ke mě dostala info, že např. v Porsche České Budějovice dostanou do konce roku JEN 4 AUTA = 2 na salon + 2 předváděčky. První auta do prodeje budou až během ledna... Známý shání auto a potřebuje jej rychle - Rapida nechce, měl zájem o Fabii - ale F II combi už nejsou, hatch se ještě sehnat dá. Prodejce prý docela skuhral, že zájem o fabie je velký, ale teď vpodstatě žádný nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 no a TSI bude chtit tak rok, dva počkat něž se kvalita nových Tsi ukáže... Tyhle motory už jezdí v OIII, takže jsou nějaký ten rok už v provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.