McMatej Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 (editace) Přesně tak, ne krouticí moment, ale výkon je to, co tě žene kupředu. Mk je v jistém rozsahu otáček konstantní, ale protože výkon je závislý na Mk a otáčkách, tak je ve vyšších otáčkách větší. Jde o Mk na kolech a ten bude při vyšších otáčkách motoru a nižším převodovém stupni větší. Rozsáhle a srozumitelně se o tom píše například tady, tady, a tady. Editováno: 3. Březen 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 melonsvk: moment je konstantní od 1400 - 3500, potom upadá (viz. první příspěvek od Pawouka v tomto vlákně), navíc mám 5ti kvalt, takže mi příjde nesmysl podřazovat z pětky na trojku jen proto abych vytočil 4500. Mluvíme tady o předjíždění, nikoliv závodění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Tak to skusme cislami. Chces obiehat pri povedzme 90km/h. Patka ti toci cca 2100, trojka ti toci tak 3600 otacok (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763) Treti prevod ma pomer 1.28:1, piaty ma 0.74:1, staly prevod je 3.62:1 (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2103761) Skutocny (vyuzitelny) krutiaci moment, ktory sa prenasa na kolesa, je cca. 155Nm * 1.28 * 3.62 = 718Nm (3st.) vs. 160Nm * 0.74 * 3.62 = 428Nm (5st.). Pri 120km/h mas stale cca. 125Nm v motore, to je stale vyssi prenasany moment ako ked ides na 5st. A absolutne to nie je o zavodeni, ale o bezpecnosti. Cim dlhsie si v protismere, tym vacsie riziko. Bodka. :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Je to tak, prostě ve vyšších točkách je akcelerace ze stejný výchozí rychlosti na stejnou dosaženou rychlost RYCHLEJŠÍ (třeba právě ten limit 90-120kmh se na JAKÝMKOLIV MOTORU na trojku "udělá" mnohem dřív, než když se pokusím to samý auto rozhejbat na pětku). Netřeba nad tím dlouze diskutovat - platí to benzín nebenzín turbo neturbo pro všecky spalovací motory s přímočarým pohybem pístu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas1516 Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 Máte už niekto na svojej F III najazdených 100 000 km a viac alebo sa niekto k stovke blížite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 To si ještě myslím počkáme. Já na konci května budu slavit rok a teď mám najeto 27600 km. Závady na motoru žádné (ani nikde jinde), vše šlape jak má. Při studeném startu trochu dieslového klapání, ale pak už ticho. Olej nežere, resp. pořád mezi ryskami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miromich Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Chtěl bych poprosit majitele Fabie III 1.2 TSI 66 kw. Jaké přibližné otáčky má při těchto rychlostech. 3.st 30km/h 3.st 50 km/h 4.st 50km/h 4.st 80km/h 5.st 80km/h 5.st 110km/h Děkuji. Mám Fabii I combi 1.2 HTP 47kw 140.000 , 12 let Ani bych ji zatím nechtěl měnit. Ale možná za rok za dva.....uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 miromich, viz http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Za rok, za dva ale uz mozna tento motor ve Fabii nenajdes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 možná se tam najde i nějaký silnější pokud Bernard prosadí RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 2. Červen 2016 Sdílet Vloženo 2. Červen 2016 objevovaly se zde příspěvky ohledně vadných přesuvníků sací vačky a vyšší spotřeba oleje, ovšem poslední dobou už úplně pominuly. Zeptal bych se tedy, zda se spotřeba oleje již většině ustálila a přesuvníky již nezlobí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 5. Červen 2016 Sdílet Vloženo 5. Červen 2016 Mám najeto 13500 a u 66kw o spotřebě oleje ani nejde mluvit... Mam porad téměř u maxima. Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 (editace) Smazáno a napsáno do jiné sekce. Editováno: 10. Srpen 2016, autor: David C3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 Toje neštěstí ta černá lesklá vse je natom hrozně vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2016 Motor, motor, motor - do háje, to ani jedno téma není možné udržet, aby se v něm neprobíralo kde co? Takže jinak pánové, příspěvky mimo téma smazány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Musil Vloženo 19. Září 2016 Sdílet Vloženo 19. Září 2016 Jen pro info: mám 23mesicni zkušenost s golf 7 variant 77kw 1.2 tsi - žádná sluzebka, ale vlastní vůz najeto 60.000 bez závady s průměrnou dlouhodobou spotřebou 5.4 (50% město 40% okresky 10% dálnice) využívám antiradar[emoji6]Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 (editace) Čo poviete na tento kryt motora ? Objednal som ho : https://www.aliexpress.com/store/product/UPPER-engine-cover-Engine-upper-guard-Stent-for-SKODA-SUPERB-OCTAVIA-YETI-RAPID-1-4-T/2170016_32684115562.html Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!! Na internete sú videá ako to presne pasuje, jedná sa o diel : 04E103925F Editováno: 30. Listopad 2016, autor: Eric_ Zlý predajca na Aliexprese! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Nevypada to spatne, dej pak foto namontovanyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Mam vcelku neduveru k davani neorigo plastu primo na motor. Je to tam dulezite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Podle fotek na webu to cele drzi jen na jednom místě vlevo. Asi se ten plast nacvakne na kouli co je na držáku. Bude se to asi klepat.Takže ti co se zbavili pískání výměnou hadičky získají cvakátko. Ale vypadá to zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Ako som písal, to to čo som objednal je Čína, ale tento diel je aj original č. 04E103925F kryt motoru VW Passat B8 3G0 1.4 TSi 04E103925F 1.4 TSI - Motorcode: CNLA / CRJA - VW Jetta MK6 (2011-..) - VW Golf VII GTE Bj. 2016 Abdeckung Motor "TSI" 04E103925F 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Jak píše Eric_ je to i jako originál, AUDI to dává standardně: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 No a k cemu je dobre davat tam jiny kryt nez ten, ktery je tam uz z fabriky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Neni jiny ale další. A po shlednuti videa beru zpět moji poznamku o klepani . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 Předpokládám, že když je to v sekci motoru 1.2 TSI Fabia III, tak to pasuje i na tento motor, i když v popisu je na motor 1.4 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.