Březen 3, 20169 r Přesně tak, ne krouticí moment, ale výkon je to, co tě žene kupředu. Mk je v jistém rozsahu otáček konstantní, ale protože výkon je závislý na Mk a otáčkách, tak je ve vyšších otáčkách větší. Jde o Mk na kolech a ten bude při vyšších otáčkách motoru a nižším převodovém stupni větší. Rozsáhle a srozumitelně se o tom píše například tady, tady, a tady. Upraveno Březen 3, 20169 r od McMatej
Březen 3, 20169 r melonsvk: moment je konstantní od 1400 - 3500, potom upadá (viz. první příspěvek od Pawouka v tomto vlákně), navíc mám 5ti kvalt, takže mi příjde nesmysl podřazovat z pětky na trojku jen proto abych vytočil 4500. Mluvíme tady o předjíždění, nikoliv závodění.
Březen 3, 20169 r Tak to skusme cislami. Chces obiehat pri povedzme 90km/h. Patka ti toci cca 2100, trojka ti toci tak 3600 otacok (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763) Treti prevod ma pomer 1.28:1, piaty ma 0.74:1, staly prevod je 3.62:1 (zdroj: http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2103761) Skutocny (vyuzitelny) krutiaci moment, ktory sa prenasa na kolesa, je cca. 155Nm * 1.28 * 3.62 = 718Nm (3st.) vs. 160Nm * 0.74 * 3.62 = 428Nm (5st.). Pri 120km/h mas stale cca. 125Nm v motore, to je stale vyssi prenasany moment ako ked ides na 5st. A absolutne to nie je o zavodeni, ale o bezpecnosti. Cim dlhsie si v protismere, tym vacsie riziko. Bodka. :-)
Březen 4, 20169 r Je to tak, prostě ve vyšších točkách je akcelerace ze stejný výchozí rychlosti na stejnou dosaženou rychlost RYCHLEJŠÍ (třeba právě ten limit 90-120kmh se na JAKÝMKOLIV MOTORU na trojku "udělá" mnohem dřív, než když se pokusím to samý auto rozhejbat na pětku). Netřeba nad tím dlouze diskutovat - platí to benzín nebenzín turbo neturbo pro všecky spalovací motory s přímočarým pohybem pístu.
Květen 1, 20169 r Máte už niekto na svojej F III najazdených 100 000 km a viac alebo sa niekto k stovke blížite?
Květen 1, 20169 r To si ještě myslím počkáme. Já na konci května budu slavit rok a teď mám najeto 27600 km. Závady na motoru žádné (ani nikde jinde), vše šlape jak má. Při studeném startu trochu dieslového klapání, ale pak už ticho. Olej nežere, resp. pořád mezi ryskami.
Květen 11, 20169 r Chtěl bych poprosit majitele Fabie III 1.2 TSI 66 kw. Jaké přibližné otáčky má při těchto rychlostech. 3.st 30km/h 3.st 50 km/h 4.st 50km/h 4.st 80km/h 5.st 80km/h 5.st 110km/h Děkuji. Mám Fabii I combi 1.2 HTP 47kw 140.000 , 12 let Ani bych ji zatím nechtěl měnit. Ale možná za rok za dva.....uvidím.
Květen 11, 20169 r miromich, viz http://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?p=2102763
Červen 2, 20169 r objevovaly se zde příspěvky ohledně vadných přesuvníků sací vačky a vyšší spotřeba oleje, ovšem poslední dobou už úplně pominuly. Zeptal bych se tedy, zda se spotřeba oleje již většině ustálila a přesuvníky již nezlobí?
Červen 5, 20169 r Mám najeto 13500 a u 66kw o spotřebě oleje ani nejde mluvit... Mam porad téměř u maxima. Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
Září 19, 20168 r Autor Motor, motor, motor - do háje, to ani jedno téma není možné udržet, aby se v něm neprobíralo kde co? Takže jinak pánové, příspěvky mimo téma smazány.
Září 19, 20168 r Jen pro info: mám 23mesicni zkušenost s golf 7 variant 77kw 1.2 tsi - žádná sluzebka, ale vlastní vůz najeto 60.000 bez závady s průměrnou dlouhodobou spotřebou 5.4 (50% město 40% okresky 10% dálnice) využívám antiradar[emoji6]Sent from my iPhone using Tapatalk
Říjen 28, 20168 r Čo poviete na tento kryt motora ? Objednal som ho : https://www.aliexpress.com/store/product/UPPER-engine-cover-Engine-upper-guard-Stent-for-SKODA-SUPERB-OCTAVIA-YETI-RAPID-1-4-T/2170016_32684115562.html Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!! Na internete sú videá ako to presne pasuje, jedná sa o diel : 04E103925F Upraveno Listopad 30, 20168 r od Eric_ Zlý predajca na Aliexprese!
Říjen 30, 20168 r Podle fotek na webu to cele drzi jen na jednom místě vlevo. Asi se ten plast nacvakne na kouli co je na držáku. Bude se to asi klepat.Takže ti co se zbavili pískání výměnou hadičky získají cvakátko. Ale vypadá to zajímavě.
Říjen 30, 20168 r Ako som písal, to to čo som objednal je Čína, ale tento diel je aj original č. 04E103925F kryt motoru VW Passat B8 3G0 1.4 TSi 04E103925F 1.4 TSI - Motorcode: CNLA / CRJA - VW Jetta MK6 (2011-..) - VW Golf VII GTE Bj. 2016 Abdeckung Motor "TSI" 04E103925F
Listopad 1, 20168 r Předpokládám, že když je to v sekci motoru 1.2 TSI Fabia III, tak to pasuje i na tento motor, i když v popisu je na motor 1.4 TSI
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.