Martab Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 Tady o tom něco padlo: možná @suri. poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 (editace) No, prošel jsem si DP na 1.2 TSI a není tam ani slovo o nastavení rozvodů motoru. Ale je poměrně složité nastavení předpětí ozubeného řemene hlavního čerpadla - dle DP práce pro dva lidi - zároveň držet předpětí a zároveň fixovat v dané pozici čerpadlo proti motoru. Editováno: 16. leden 2020, autor: Johny.z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 Já bych z toho nedělal vědu. Nevím jak na 1,2 TSI, já dělal řemen na Citroenu a jednoduše jsem si na starém řemenu udělal čárky na řemen a "řemenice", odpočítal počty zubů, na nový řemen jsem přenesl čárky se stejnými rozestupy a nasadil proti čárkám na "řemenicích". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 (editace) @McMatej: tohle ale není rozvodový řemen. To je řemen hlavního čerpadla vodní pumpy, který se musí napnout vzájmeným pohybem tělesa pumpy proti samotnému motoru. Do samotných rozvodů se při výměně vodní pumpy nezasahuje, pokud jsem dobře pochopil DP. Editováno: 16. leden 2020, autor: Johny.z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 OK, psal jsem že "nevím jak na 1.2 Tsi. Ale z principu (označit, spočítat, přenést) to musí být stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 19. Únor 2020 Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 dotaz. tento motor má na výfukovém potrubí dva katalyzátory? nebo ten druhý je GPF ? Díky za info, MR2016. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 19. Únor 2020 Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 @Jirka_CZE jakej druhej ? tento motor nemá žádný GPF..ty jsou až v 1.0 TSI po FL ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 19. Únor 2020 Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 @ski1961 Radši posílám foto. Jestli se pletu, tak mě opravte. Nejsem mechanik a DP pro rapida s novými motory nemám. První katalyzátor je podle mě hned za turbem (foto č.1 a 2). Druhý katalyzátor (nebo co to tedy je) je kousek za vlnovcem (foto č.3) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 19. Únor 2020 Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 @Jirka_CZE tak chlape, to se omlouvám, ale zřejmě jsou to opravdu 2 katalyzátory, to jsem vůbec netušil..filtr pevných částic to není určitě, na těchto motorech ještě nejsou...i jako origo díl viz foto to stojí ve škodovce strašnej ranec cca 28.500,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 19. Únor 2020 Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 V pohodě. Já to do dneška taky netušil že to tam mám :) . Byl jsem na prvním STK po 4 letech od koupě vozu a technik mě pustil do servisní jámy pod auto, tak jsem si toho všiml. Ještě jsem tady na fóru našel nějaké info k těmto motorům a z toho jsem už úplně jelen. Protože tam píšou, že ten první katalyzátor funguje jako filtr pevných částic + 3-cestný katalyzátor a ten druhý jako další 3-cestný katalyzátor. Použito u motorů 1,2 (66 a 81kW) a 1,4 TSI 110kW. Nasvědčují tomu i výsledky z měření emisí, kde jsou téměř nulové hodnoty CO a že koncovku výfuku mám vevnitř úplně čistou bez sazí. Vím, že se tady na fóru píše že některé starší 1.2 TSI (63 a 77kW) mají výfuky černé od sazí. Každopádně aspoň pro mě zajímavé zjištění. Protože otec má Rapida 1.0 TSI 81kW MR2018 a tam ten "druhý" katalyzátor není. Ten tam dali až v posledním modelovém roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2020 Žádný filtr pevných částic tam nemáš. Tak se s tím smiř. Máš tam jen standardní katalyzátor a jeden navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 20. Únor 2020 Sdílet Vloženo 20. Únor 2020 možná to bude NOx katalyzátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 20. Únor 2020 Sdílet Vloženo 20. Únor 2020 Tak já má Fabii III s motorem 1.0 Mpi vyrobenou v listopadu 2018 a taky tam mám ten druhý katalyzátor, stejně jako to má na fotkách Jirka_CZE. Dosti jsem se tomu podivoval, neboť ani v DP vydané v 3_2019, kde je obrázek kompletní výfukové soustavy k motoru 1.0 Mpi, tak tam ten druhý katalyzátor není vyobrazen. Navíc ve Světě motorů Vaculík již dříve popisoval, že ten druhý katalyzátor má Fabie až s příchodem filtru GPF a je tam na tzv. dodatečné čištění spalin po vypalování filtru. Takže jak to vlastně je, když to vidím i na motorech bez GPF ? Asi někdo v tom SM ani neví, že to je u všech nynějších Fabií běžné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 uz F1 mela 2 katy aby splnila emise.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 A nebyl to u F1 jeden katalyzátor a dva tlumiče ? Nepamatuji u F1 dva katalyzátory, ale mohu se mýlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 jee sory mas recht ja si to splet s lambdama :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 @DušanV Ale v tom SM řešili 1.0 TSI, kde opravdu verze bez GPF má pouze jeden katalyzátor za motorem a pod podlahou má jen trubku. Tam to vypadá takto: (toto je fotka 1.0 TSI EA211, neplést s 1.2 TSI !!!) Ale proč má i 1.2 TSI EA211 nebo 1.0 MPI druhý katalyzítor, kdo ví. To první bude nejspíš ten Záchytný katalyzátor NOx, možná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 No právě, nikde jsem nenašel ani řádku o tom, že by i do 1.0 Mpi dávala Škodovka přídavný katalyzátor. Vypadá přesně jako u Martabovy fotky s popiskem "NOVÁ", ale u Mpi by se žádné saze přeci neměli vypalovat. Takže žádná tisková zpráva Škodovky, ani v DP to nevidím, ani tzv.odborní novináři nezaregistrovali, že by tam bylo něco přidáno na tom výfukovém systému. Hm....., divné ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 Přečti si ještě jednou ten můj příspěvek, to co psali v SM se týká 1.0 TSI. Podle všeho 1.0 MPI (55kW) v začátku výroby ten druhý "hrnec" neměla: https://forum.skodahome.cz/topic/134068-fotky-podvozku/?tab=comments#comment-2107939 1.2 TSI EA211 ho mají: https://forum.skodahome.cz/topic/134068-fotky-podvozku/?tab=comments#comment-2108176 https://forum.skodahome.cz/topic/134068-fotky-podvozku/page/2/?tab=comments#comment-2268775 1.0 TSI EA211 před FL ho opět nemá: https://forum.skodahome.cz/topic/134068-fotky-podvozku/page/2/?tab=comments#comment-2269092 1.0 TSI EA211 s GPF druhý "hrnec" má. To že tam ten "hrnec" pod podlahou je, ještě nemusí znamenat, že je auto vybaveno GPF. To první může být nějaký katalyzátor NOx nebo kdo ví co. navíc toto je téma o 1.2 TSI, takže není dobré zde řešit 1.0 MPI, to by nám moderátoři rychle zatrhli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 @DušanV chlape jsi tady už taky profík, tak jestli chceš otevři tento problém ohledně 1.0 MPI v příslušném tématu : https://forum.skodahome.cz/topic/130245-motor-10-mpi-44-a-55-kw/page/10/#comments a klidně udělej foto, jak to tvoje MPI po FL dole vypadá..jen v krátkosti, já u své MPI MR 2018 z 8/2017 před FL nemám nic..a tím bych tady tu debatu o MPI uzavřel, nebo se bude zase @Pawouk zlobit :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 (editace) MARTAB, jasně že to není téma pro Mpi. Jen jsem chtěl na závěr říci, že vím, že to není GPF a taky vím, že opravdu Mpi ze začátku výroby ten tzv. hrnec navíc neměla. Jen mi je divné, že teď, když ho má, tak nikde o tom ani čárka. Končím, pokud seženeš nějaké podrobnosti, co to tam vůbec je a jaký to má význam, tak klidně pošli SZ, ať se tedy tady o tom více nebavíme. PS: ski1961 mrknu na to, a když tak to tam do tématu vložím, tady jak jsem řekl o Mpi končím Editováno: 21. Únor 2020, autor: DušanV 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII: Ostatní motorizace: Převody fabia III.pdf 2 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Otýs Vloženo 31. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2020 Zdravím, mám dotaz. Zkoušel někdo tohle sání? Jde mi o to, jestli půjde v pohodě zavřít kapota. Píšou, že je na EA211 1.2TSI, což by odpovídalo. https://mst-performance.co.uk/product/air-filter-induction-intake-kit-24/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džarda01 Vloženo 10. Září 2020 Sdílet Vloženo 10. Září 2020 V 21. 2. 2020 na 6:53, DušanV napsal: A nebyl to u F1 jeden katalyzátor a dva tlumiče ? Nepamatuji u F1 dva katalyzátory, ale mohu se mýlit. Ano, i F1 měla dva katy, podle motoru a emisní normy. Standartně měly 1,4 MPi pro EU2 a 1,2 HTP jen jeden kat (ten už plnil EU4 od začátku), motory 1,4 MPI pro export na západ byly EU4 a katy byly dva, u 1,4 16V pak standartně. Co se týká EA 211 1,2 TSI CJZ, pak mám za to, že tam je jeden kat hned za turbem, jedna lambda před ním, druhá za ním. Nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korom Vloženo 27. Březen 2021 Sdílet Vloženo 27. Březen 2021 Zdravim nevite nahodou nekdo, jake jsou rozdily mezi motory 1.2TSI 66kw a 81kw? Slysel jsem, ze aby Skodovka usetrila naklady, tak jsou oba motory stejne, jen u 66kw je priskrceny vykon. Tak by me zajimalo, co je na tom pravdy a jestli se lisi i nejake dily, nebo je to jen softwarova uprava od Skodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.