Přejít na obsah

MirrorLink


Doporučené příspěvky

Ja to riešim jednoducho, pustím navigáciu na  Note 3 a priplacnem ho na predné sklo.... Ale inak súhlas, že si mohli dať záležať na podpore aspoň tých drahších telefónov, Note 3 s nadčasovo výkonným HW, čo stál 600€+ si ani neškrtne, ani vo sne by ma ma nenapadlo že by nešiel pripojiť.... Že nebudú testovať mobily za 100€ som viac-menej očakával. Pokiaľ nedokážu vyriešiť kompatibilitu, mali dať k autu kompatibilný mobil grátis..... inak je tú kampaň naozaj možné považovať za podvod zákazníkov, bohužiaľ, u nás nie je nepravdivá reklama trestná, ale ak sa nájde dosť podvedených zákazníkov, môžeme ŠA žalovať a domáhať sa spotrebiteľských práv, čiže aktualizovať na funkčnú verziu, prípadne sa uspokojiť s mimosúdnym vyrovnaním v podobe Amudsena na ktorom navigácia beží nezávisle od typu mobilu :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to tady několikrát psal. Vlastním Samsung S5 a běží mi navigace přes google mapy (android auto), tak mi i běžela zkušební sygic navigace (smart link). Zpracování Sygicu vypadá 100x lépe, ale tech 2300 ,- jim nedám. Takže jsi zatím vystačím s googlem. Na obou funguje i hlasové navigování při zapnutém rádiu. Tohle mi bohatě stačí, žádné zrcadlení mobilu nepotřebuji. Facebook za jízdy určitě obsluhovat nebudu a ani nic jiného  :). Jestli třeba není i problém v neaktualizovaných telefonech ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

rád bych se také zapojil do diskuze ohledně MirrorLinku.

Mám Polo, ale vzhledem k tomu, že forum na vw tyto problémy moc neřeší a víceméně se jedná o stejné auto, chtěl jsem vyhledat pomoc a porozumnění zde. Moje auto je vyrobené na konci roku 2014, objednal jsem si do něj mirrorlink celý natěšený, že budu moci používat navigaci z telefonu, nebudu mít nikde kabely a držák na telefon.
 

Už při předávání Mirrorlink nefungoval zrovna skvěle, jednou se připojil (galaxy S3 a ano měl jsem aplikaci drivelink staženou) a pak už ne. Ale prodejce (mimochodem dobrý prodejce) mě řekl, že se zeptá kolegy, který se na tyto systémy specializuje a že mi dá vědět co s tím. No týdny ubíhaly a ticho po pěšině. Systém pořád na nic. Rozhodl jsem se na naléhání infa z Volkswagenu o tom, že můj telefon je nekompatibilní, zakoupit nový telefon, konkrétně Sony Z Ultra, který podle stránek mirrorlink.com a stránek Sony, podporuje mirrorlink. Stránky s kompatibilitou zařízení vznikly až potom, co jsem si telefon koupil.

Z Ultra se připojí, sice občas to nejde ale většinou se připojí. Problém je ale s přenosem obrazu. Často se mi stalo, že jsem zapnul např. Sygic Car Navigation, chvilku běžela, i za jízdy, ale potom prostě zamrzne. Dotykové ovládání ale funguje, takže když se podíváte na telefon, můžete se pohybovat v aplikaci skrze dotyky na rádiu.

 

Tento samý problém mám i s Galaxy S5 ve verzi 5.0 mé přítelkyně. Ten systém je prostě naprosto nedotažený a nedomyšlený!

 

Jednotka rádia taky není zrovna bez chyb a občas prostě nastartuju auto a infotainment se načítá klidně celou cestu do práce. Restart pomůže, ale rádio jako takové(fm, am) vůbec nehraje.

Tohle všechno mi přijde mi to jako docela pádný důvod k jednání o nápravě problému ze strany dealera. Jediné, čeho jsem docílil při reklamaci rádia bylo, že mi přehráli software. Auto mi přijde jako docela drahá věc a zrovna u koncernu bych čekal trošku lepší jednání se zákazníky. Plánujete někdo se obrátit na dealera s tím, že chcete například lepší verzi rádia? 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ti na to odepsat. Toto řeším již dlouho u obou aut. Několik hovorů  se škodovkou a několikrát jsem tam psal. Zrovna dnes mi volali stím, že se to bude řešit, chtěli upřesnit co a jak a pak chtěli poslat kde jsem auta zakoupil a jejich Winka. Až to zkompletují, má přijet někdo ze škodovky a bude se to prý řešit  k mé spokojenosti  Řekl jsem si své a budu čekat co a jak. Nemíním stát někde u prodejny mobilů a zkoušet který půjde a který ne. Navíc nemám chuť kupovat další navigaci Sygic, když už jednu placenou mám. A když už jsem si to  na základě jejich reklam objednal, chci aby to bylo funkční.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem se konecne odhodlal udelat update na telefonu (Sony Z3 - ofiko podporovan Bolerem). Zkusil jsem ML a stejny problem (Pripojeni preruseno). ML se proste nepripoji. 24 jdu znovu do servisu a tentokrat uz budu trvat na sepsani reklamace a budu pozadovat vyreseni do 30 dni, pokud ne, tak uz asi odstoupim od smlouvy... Nelibi se mi aktualne pristup SA, tech problemu s ML je dost (zajimave je, ze tento problem se nedostal az k cloveku, ktery ma tyto systemy na starosti).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

deathskull chtělo by to, aby každý měl takovýto přístup a prostě trval na funkčnosti toho co si zaplatil. Jenže jak koukám někdo si napíše ,že ho to nezajímá, že si dá raději přísavku a do toho telefon  a má vyřešeno. Pak se nedivme že to tak dopadá. Kdybych na to kašlal , když jsem řešil brzdy na druhém autě a nechal bych to jen na servisu s tím že mi řekli, že v tom neuspěji, asi bych je dnes neměl  nové. Sice je to o nervy se škodovkou  dohadovat, ale jinak to v dnešní době ani nejde.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

holt proste musis mit ostre lokty...

Jinak vcera mne docela pobavil SA helpdesk. Resil jsem to nejdrive snima (ML) asi pred 2 mesicema a poradili mi nejaky rady, ty nezabrali (je to jeste horsi) a tak mi rekli, ze mam ji do servisu a ze je mam informovat jak to dopadlo... No, tak jsem jim teda napsal, ze to nevyresili a ze zkusi nejaky jiny telefon. Tedka jsem tedy objednan znovu do servisu a bude se zkouset i jiny telefon. No a vcera mi SA zavolalo, jak to teda vypada, ze maji otevren tiket a jestli je nejaky update.... Sakra, co to je? Proc ja bych mel davat SA vedet, jestli se neco vyresilo? Maji prece muj VIN a muzou se kdykoliv podivat, zda se vse vyresilo nebo ne... A pokud to nevedi, tak at zavolaji prodejci sami... Pristup SA se mi zacina libit cim dal min a min, kort kdyz si tady pak prectu co vsechno mate za problemy... No kazdopadne Vas budu informovat, jak to dopadlo. Doporucuju kazdemu, az ma jakykoliv problem, pojdte do reklamace, vim vic nas bude, tim se zmeni pristup SA.

Sry za OT ale nedalo mi to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňa to napríklad síce tiež štve. Lenže nemám ani nový telefón, takže sťažovať sa nebudem. Samozrejme, kúpil by som si ho, ak by nešlo o najdrahšie HTC, ale bolo by to rozšírené aj na stredné modely. Podľa mňa stačí počkať, možno nie.. neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn den,

přihodím info, které jsem dostal od Škoda Auto z oddělení datové podpory.

Mám FIII s ML, jednu z prvních Fabií , vyrobenou ještě v roce 2014.
ML samozřejmě nekomunikuje absolutně s ničím a bylo mi řečeno, že problém Škoda Auto řešit nebude protože je na straně výrobců telefonů a operátorů.
Škoda Auto údajně předběhla dobu, Google se zavázal, že do Androidu implementuje co nejdříve ML jenže dohody nedodrželi a nakonec přišli s vlastním systémem Android Auto, takže nemají snahu nejnovější ML implementovat.
Z tohoto důvodu byla ŠA nucena začít do aut dávat Android Auto...bohužel klientům, kteří si zakoupili vozy se žádná náhrada neposkytne, protože auta jsou HW tak osekaná, že by nestačila pouhá sofware aktualizace ale musela by se měnit část kabeláže.
Toto je možné u každého vozu individuálně, ale klient si to musí zaplatit přičemž cena předem nejde sdělit protože konfigurátor vozů kabeláž v závislosti na výbavě, zvolí v nejrůznějších variantách.
Tudíž cena předem sdělit nejde.

Dále mi bylo řečeno, že i ty telefony které podporují nejnovější ML, mohou velmi často vyhazovat hlášku že spojení bylo přerušeno a to z jednoho prostého důvodu.
Operátor nebo distributor dělá do telefonu zásah...například brandová tapeta...aplikace...nebo jen čeština.
Tento zásah má za důvod to, že ML nefunguje korektně nebo bývá dokonce z telefonu operátorem odstraněn.
U Škoda Auto mi bylo doporučeno koupit si například Galaxy S5 na netu a pokud by ML nefungoval tak bezplatně vrátit.
Diktovali mi cca 10 typů telefonů které mají fyzicky vyzkoušeny a ML s nimi funguje....stejně tak vědí, že totožný telefon z distribuce např. operátora, s ML nekomunikoval.
 

Bylo by dobré aby se takto ozvalo více majitelů, protože dokud se ozve jen několik jednotlivců, tak Škoda Auto nebude mít snahu to jakkoliv řešit a nám co jsme nemohli mít Smart Link, nic nenahradí...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrejme si odborníci z ŠA niečo dobre poplietli, meniť káblové zväzky v aute z dôvodu podpory android auto nemá logiku, je to v podstate čisto interná záležitosť Bolera a jeho zobrazovacej jednotky, pre mňa ako technika nie je pochopiteľné, že ML vie zrkadliť display vybraných aplikácií na vybraných telefónoch, nie však celý systém, nakoľko sa jedná o identickú no rôzne implementovanú záležitosť, teda by mala stačiť FW aktualizácia s novou implementáciou už využívanej technológie. Tu je však zrejme problém u úrovne znalostí zodpovedných technikov ŠA, kde nedokážu do triviálneho aktualizačného balíčka dať správny dig. podpis, všetko sa rieši externe, čo samozrejme stojí náklady. Z tohto dôvodu jediná oficiálna možnosť je zrejme len výmena Bolera 5Q0 035 819 za 5Q0 035 820, resp. 5Q0 035 842 za peniaze zákazníka (cca 500€ + práca), skrátka ŠA má svojich zákazníkov tradične "v paži"......

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To lubikSk:
To máš bohužel asi pravdu, ale jak říkám...dokud se nás neozve více, tak výrobce nic řešit nebude resp. to bude řešit stylem zaplať si to.
Mě už došla trpělivost, protože se objevují nejrůznější problémy...ať už jde o servis, technické problémy nebo nedodržení kupní smlouvy ze strany prodejce a chybějící výbavu.
Takže kdo z Vás řešíte nějaký problém, tak laskavě dupejte po prodejcích a Škodovce.
Mě už se takto podařilo vyřešit údajně jim neznámý problém s klimatizací, která klepala a nefungovala...a rozhodně jim za ty prachy neprominu vůbec nic!
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako to tu čítam, tak som asi jediný spokojný zákaznik čo využíva pravidelne Mirrorlink. Zo začiatku to malo dosť muchy, kým som sa to naučil používať. Musel som prejst rôznymi aktualizaciami a nastaveniami v telefone, ale teraz všetko šlape ako má. Využívam pravidelne Sygic Car Navigation, môžem len doporučiť. Android Auto nevyužívam pretože vyžaduje internet, ale podla info z google podpory, má prisť offline navigacia cez mapy, AA je však na vyššej úrovni, čo sa týka funkčnosti a rýchlosti. Telefón HTC M8 z internetu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako to tu čítam, tak som asi jediný spokojný zákaznik čo využíva pravidelne Mirrorlink. Zo začiatku to malo dosť muchy, kým som sa to naučil používať. Musel som prejst rôznymi aktualizaciami a nastaveniami v telefone, ale teraz všetko šlape ako má. Využívam pravidelne Sygic Car Navigation, môžem len doporučiť. Android Auto nevyužívam pretože vyžaduje internet, ale podla info z google podpory, má prisť offline navigacia cez mapy, AA je však na vyššej úrovni, čo sa týka funkčnosti a rýchlosti. Telefón HTC M8 z internetu.

 

Ty máš ten sygic koupený ? Chtějí za to nekřesťanské peníze. Já měl tu sedmidenní verzi a šlapala hezky. Musím ale uznat že je o level výš než mapy od googlu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...