Přejít na obsah

Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Tak nevím jestli to mám zkoušet, ale vycházel jsem z toho, že ta naše Fabie 3 model Style  6-ti kvalt 2015 má multifunkční volant, vyhřívané sedačky, všechny okna v elektrice, adapt.tempomat, start-stop ,dešťový senzor, hand free docela vybavená a Asistent rozjedu v základu není. 

Ale moc děkuji za zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono hlavne štandardne chýba vo vcds veľa .lbl súborov, ktoré práve vytvárajú tie popisky v long coding. Ale pri F3 si nemyslím že by mal byť problém aktivovať a taktiež si nemyslím že pri Rapide bude s tým problém. Všetko je dohladateľné na webe. Ale hlavne pozor, Fabia a Rapid majú rozdielne ABS systémy, teda aj kódovanie je rozdielne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim no, Za 8 let jsem se nesetkal aby to na nejake F3 či rapidu nešlo . Dokonce znamy ma autoskolu a poridil si F3 s vybavou , kterou jsem ani nevedel, ze muze vubec existovat :-)) Svihadla i v predu, zpetne zrcatka manualni, samozrejme bez mlhovek, plastovy volant... proste to nemelo vubec nic, vybava jak u favorita 🙂 A i tam asistent rozjezdu v pohode sel aktivovat a fungoval..ale dali jsme to zpet, protoze potrebuje aby se to lidi ucili bez asistentu 🙂 Ono taky muze zaležet na tom kdy a cim si to necha clovek ,,nakodovat" .Pokud si nekdo poridi funglovku a ,,Koduje" mu to nekdo ,,Čínou" na ktery ma starsi verzi VCDS tak taky samozrejme nemusi nektere veci jit. Ale to plati i u originalu..nova verze vychazi cca 2x do roka... Takze pokud si nekdo napriklad poridil funglovku - plácnu : rok vyroby 2/2019 a aktualni (nejnovejsi)  verze vcds v te dobe byla  Leden /2019 a pak az cervenec /2019 , tak v tom meziobdobi jit vsechno nemusi no. - s tim jsem se setkal uz nekolikrat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kamarádi moc děkuji hlavně Wirerovi za video, asistent rozjezdu nakodován a  funguje. Díky. 😀 👍

Ale ještě mám jednu prosbu myslím že na Fábii 3 je na zrcátku dešťový senzor, ale nevím jestli a jak funguje? Věřím ,že se zase něco od vás dozvím. Díky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem (předem se omlouvám za případný double dotaz, ale prolezl sem hledání a nenašel sem nic).
Nevíte o někom v Plzni (a okolí), kdo by dokázal aktivovat HHC a rozsvěcení zadku při denním svícení" na F3?
Děkuji za každý tip.

Editováno: , autor: REDONIUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ano, toto vím, že to jde vyřadit formou napětí nebo teploty. Problém je, že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....což rozhodně není dobré za žádných okolností. Naopak při plně nebo dostatečně nabité baterii a motoru prohřátém na 90C by semtam chcípnutí až tak nevadilo, viděl bych v tom i nějakou úsporu. Přece jen je teď hodně rozkopaných cest s kyvadlovkou, kde se dlouho stojí. Při potahování v kolonách, kde to na 100m chcípne auto 10x+ by se to dalo hezky řešit pouhým vypnutím SS na čudlu, tak nějak si dovedu představit nějaké smysluplné využívání SS. Bohužel to mají naprogramované natolik stupidně, že je to absolutně k nepoužití. Tak mě jen zajímá, jestli to jde nějak smysluplně nastavit kodováním. Např. v kolonce, kde je limit napětí pro oblbnutí SS, přes kterou jej skoro všichni vyřazují nastavením 12,1V, příp. jaké napětí tam zadat, pokud by to takto fungovalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě je krátká odpověď nejde :D

 

Kdysi jsem si dělal převodník/kontroler primárně kvůli kompatibilitě s multifunkcí v novém volantu a při té příležitosti jsem si tam doprogramoval i SS s pamětí, uvažoval jsem nad rozšířením, že by to bralo v potaz okolní teplotu a teplotu motoru (na komunikační sběrnici jsou tyhle data volně k přečtení) ale nikdy nedošlo k realizaci. Stejně by to mělo drobný nedostatek, že pokud by došlo k deaktivaci SS tak by na budíkách občas problikla notifikace, že je SS aktivovaný/deaktivovaný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 54 minutami, MiroslavsIII napsal:

.... že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....

U mě se SS chová jinak. Dokud není úplně zahřátý motor a zároveň baterka nemá cca 13,8V tak se SS neaktivuje, Není chyba někde jinde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...