divix Vloženo 11. Květen 2024 Vloženo 11. Květen 2024 V 5. 5. 2024 na 20:02, ski1961 napsal: @divix asistent rozjezdu se dá nakodovat, naklápění zrcátka nikoliv... Ahoj tak jsem to dnes zkoušel s kámošem dokódovat a asistent vůbec není v nabídce. Což mě dost mrzí. 😪 Citovat
wirer Vloženo 11. Květen 2024 Vloženo 11. Květen 2024 nie vsetko musi byt v kazdej diagnostike (verzii) dostupne v textovej podobe Citovat
ben06 Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 před 13 hodinami, divix napsal: Ahoj tak jsem to dnes zkoušel s kámošem dokódovat a asistent vůbec není v nabídce. Což mě dost mrzí. 😪 Byl jsem u 2 lidí co se kódováním zabývají s Rapidem 2019 a našlo jim to taky a už mě to ani nemrzí. Citovat
ski1961 Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 @ben06 tak asi bude záležet, co to bylo za kodéry, on je koder a koder..jestli to třeba nebylo tím, že rapid má asistenta rozjezdu na jiném bitu než F3... Citovat
ben06 Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 Byli to osvědčení lidi tady z fora. Už se to řešilo, na všech to nejde. Citovat
divix Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 Tak nevím jestli to mám zkoušet, ale vycházel jsem z toho, že ta naše Fabie 3 model Style 6-ti kvalt 2015 má multifunkční volant, vyhřívané sedačky, všechny okna v elektrice, adapt.tempomat, start-stop ,dešťový senzor, hand free docela vybavená a Asistent rozjedu v základu není. Ale moc děkuji za zájem. Citovat
ski1961 Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 @divix ano je to tak v tomhle roce i takto vybavená neměla v základu asistenta rozjezdu, protože v té doby byl za příplatek..sám jsem takovou měl, ale nakodoval jsem si ho během pár minut, přesně podle toho videa, které sem vložil wirer. Citovat
brrrrm Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 Asistenta rozjazdu do kopca mali v základe iba DSGčka. S manuálnou prevodovkou to bola príplatková výbava... 1 Citovat
DoubleG Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 Ono hlavne štandardne chýba vo vcds veľa .lbl súborov, ktoré práve vytvárajú tie popisky v long coding. Ale pri F3 si nemyslím že by mal byť problém aktivovať a taktiež si nemyslím že pri Rapide bude s tým problém. Všetko je dohladateľné na webe. Ale hlavne pozor, Fabia a Rapid majú rozdielne ABS systémy, teda aj kódovanie je rozdielne. Citovat
luke95 Vloženo 12. Květen 2024 Vloženo 12. Květen 2024 Ano, ale ve fabii není problém aktivovat, jen se musí postupovat dle Wirerova videa. Hlavně když to jen zkoušíte, tak si dělejte zálohy původního kódování Citovat
Martab Vloženo 13. Květen 2024 Vloženo 13. Květen 2024 U Style byl neměl být problém, zatím jsme narazil jen u FIII Trumf, tam se nám to rozchodit nepovedlo . Citovat
kvetosm Vloženo 14. Květen 2024 Vloženo 14. Květen 2024 Nevim no, Za 8 let jsem se nesetkal aby to na nejake F3 či rapidu nešlo . Dokonce znamy ma autoskolu a poridil si F3 s vybavou , kterou jsem ani nevedel, ze muze vubec existovat :-)) Svihadla i v predu, zpetne zrcatka manualni, samozrejme bez mlhovek, plastovy volant... proste to nemelo vubec nic, vybava jak u favorita 🙂 A i tam asistent rozjezdu v pohode sel aktivovat a fungoval..ale dali jsme to zpet, protoze potrebuje aby se to lidi ucili bez asistentu 🙂 Ono taky muze zaležet na tom kdy a cim si to necha clovek ,,nakodovat" .Pokud si nekdo poridi funglovku a ,,Koduje" mu to nekdo ,,Čínou" na ktery ma starsi verzi VCDS tak taky samozrejme nemusi nektere veci jit. Ale to plati i u originalu..nova verze vychazi cca 2x do roka... Takze pokud si nekdo napriklad poridil funglovku - plácnu : rok vyroby 2/2019 a aktualni (nejnovejsi) verze vcds v te dobe byla Leden /2019 a pak az cervenec /2019 , tak v tom meziobdobi jit vsechno nemusi no. - s tim jsem se setkal uz nekolikrat. 4 Citovat
divix Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 Tak kamarádi moc děkuji hlavně Wirerovi za video, asistent rozjezdu nakodován a funguje. Díky. 😀 👍 Ale ještě mám jednu prosbu myslím že na Fábii 3 je na zrcátku dešťový senzor, ale nevím jestli a jak funguje? Věřím ,že se zase něco od vás dozvím. Díky. Citovat
wirer Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 zalezi od vybavy. bud iba snimac vlhkosti pre klimu, alebo vlhkost+svetlo alebo vlhkost+svetlo+dazd Citovat
Zavrelino Vloženo 12. Červenec 2024 Vloženo 12. Červenec 2024 Ahoj. Šel by na F III předělat “limit rychlosti” na tempomat? Je to rok 2017 1.0 tsi. Díky Citovat
Martab Vloženo 12. Červenec 2024 Vloženo 12. Červenec 2024 Je třeba vyměnit páčku a pořešit SWAP: https://wirer.sk/f3_tempomat/ 1 Citovat
ExecutedDonut Vloženo 12. Červenec 2024 Vloženo 12. Červenec 2024 Jde sama skodovka na to prodava potrebny hardware a aktivacni klic ale neni to levne 1 Citovat
REDONIUS Vloženo 17. Červenec 2024 Vloženo 17. Červenec 2024 (editace) Ahoj všem (předem se omlouvám za případný double dotaz, ale prolezl sem hledání a nenašel sem nic). Nevíte o někom v Plzni (a okolí), kdo by dokázal aktivovat HHC a rozsvěcení zadku při denním svícení" na F3? Děkuji za každý tip. Editováno: 19. Červenec 2024, autor: REDONIUS Citovat
MiroslavsIII Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Ahoj, mel bych dotaz. Jde nejak nakodovat, aby start stop nevypinal studeny motor, ale treba az od provozni teploty? Potom to, aby ho nevypinal pri podvybite baterii, ale treba az od 12,5V +?? Citovat
roman63 Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Domnívám se, že start stop ve výše uvedených případech motor nevypíná ani při nastavení z fabriky. 1 Citovat
ferokulda Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Myslím, že u Fabií před faceliftem šlo nakódovat napětí, aby byl start-stop deaktivovaný. Po faceliftu už to nelze. Citovat
MiroslavsIII Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Ano, toto vím, že to jde vyřadit formou napětí nebo teploty. Problém je, že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....což rozhodně není dobré za žádných okolností. Naopak při plně nebo dostatečně nabité baterii a motoru prohřátém na 90C by semtam chcípnutí až tak nevadilo, viděl bych v tom i nějakou úsporu. Přece jen je teď hodně rozkopaných cest s kyvadlovkou, kde se dlouho stojí. Při potahování v kolonách, kde to na 100m chcípne auto 10x+ by se to dalo hezky řešit pouhým vypnutím SS na čudlu, tak nějak si dovedu představit nějaké smysluplné využívání SS. Bohužel to mají naprogramované natolik stupidně, že je to absolutně k nepoužití. Tak mě jen zajímá, jestli to jde nějak smysluplně nastavit kodováním. Např. v kolonce, kde je limit napětí pro oblbnutí SS, přes kterou jej skoro všichni vyřazují nastavením 12,1V, příp. jaké napětí tam zadat, pokud by to takto fungovalo? Citovat
ExecutedDonut Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května V tom případě je krátká odpověď nejde Kdysi jsem si dělal převodník/kontroler primárně kvůli kompatibilitě s multifunkcí v novém volantu a při té příležitosti jsem si tam doprogramoval i SS s pamětí, uvažoval jsem nad rozšířením, že by to bralo v potaz okolní teplotu a teplotu motoru (na komunikační sběrnici jsou tyhle data volně k přečtení) ale nikdy nedošlo k realizaci. Stejně by to mělo drobný nedostatek, že pokud by došlo k deaktivaci SS tak by na budíkách občas problikla notifikace, že je SS aktivovaný/deaktivovaný. Citovat
roman63 Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května před 54 minutami, MiroslavsIII napsal: .... že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce..... U mě se SS chová jinak. Dokud není úplně zahřátý motor a zároveň baterka nemá cca 13,8V tak se SS neaktivuje, Není chyba někde jinde? 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.