Publikováno Listopad 6, 201410 r *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** čaute, koupil jsem Oct. s vadou a měnil jsem na ní motor, jedná se o 1.6 rv. 2003 75kW typ motoru BFQ, původní byl k.o. žral olej, jel na 2 válce atd.. jenže stále tomu vychytávám chyby, projev motoru je pěkný, tichý, nicméně se zakuckává při volnoběžných otáčkách - je to slyšet vzadu i u výfuku, takové to bublání jako když vynechává válec, olej nový, rozvody nové, svíčky nové, kabely od cívky jsem proměřil a jiskru hází, kabel na 3. válci má mít 5 k.ohm má ale 6 k.ohm (je to problém? chystám se kabely vyměnit zejtra..), zkoušel jsem měnit i vstřikovače protože mám druhou lištu k dispozici a je to téměř beze změny.. při zvýšení otáček na cca 1500 na volnoběh vymizí problém s tím zakuckáváním, ale např. při 1100ot to dost klepe s motorem.... na diagnostice to hlásí: 16687 - valec 3 rozpoznana vynechavka zapalovani 35-10 - - - Intermittent při zkušební jízdě se rozsvítí výstražná kontrolka motoru + signalizace ABS? kontrolka hned nad motorem, problikává, zhasíná - podle zátěže... máte nápady čím by to ještě mohlo být? auto cca půl roku nejezdilo.. díky za nasměrování.. Upraveno Listopad 8, 201410 r od m4tes87
Listopad 6, 201410 r Pokud nepomohou kabely tak bych šel po zapalovací cívce, a ještě něco, zkoušel jsi vstrikovače mezi sebou prohodit, jestli se chyba posune na jiný válec ?
Listopad 7, 201410 r Autor Romix95: Ano když jsem dal na 3-tí válec jiný vstřikovač chyba se posunula na 4. tak jsem vymenil i na 4.válci vstřik... má to něco znamenat? ale mezi sebou jsem je neměnil, na 3.tím válci je teď nový vstřikovač a chyba tam je stejně.. takže vstřikama to podle mne nebude kabely mi přijdou dneska nové, hnedka vyzkouším... motor jakoby škube, když na něj kukám.. čerpadlo vzduchu za studena běží po nastartování cca půl minuty až minutu Upraveno Listopad 7, 201410 r od m4tes87
Listopad 7, 201410 r čerpadlo mě taky běží asi 30s,ještě jsem si vzpoměl že v záruce jsem řešil cukání motoru za jízdy, vstřiky a svíčky byly na můj nátlak měněny nakonec to byl egr - diag. nic neukázala a kontrolka nesvítila
Listopad 7, 201410 r No pokud by jsi je jen přehodil mezi sebou a chyba se posunula jinam, bylo by to pravděpodobné vstřikem, ale když je tam nový, tak spíš zapalováním, šel bych tedy, pokud nepomohou kabely, po cívce... Buď ji hned koupit a doufat že to bude tím, nebo zkontrolovat jestli není popraskaná někde a ještě proměřit multimetrem, pokud by nebyla někde prasklá. Jestli nechceš zbytečně vyhodit peníze za cívku, když by to tím náhodou nebylo, tak bych se domluvil na možnosti vracení, nebo bych ji koupil přes internet, tam ji můžeš do 14ti dnů vrátit.
Listopad 7, 201410 r Autor kabely už mám, zítra je prohodím, jak se dá proměřit cívka? máte nějaký hodnoty? měřáky na to mám... EGR můžu normálně zaslepit? chyba na diag mi nevadí, hlavně kontrolka na palubce aby nesvítila.. ta mi tam právě problikává
Listopad 8, 201410 r Autor díky za obr. problém vyřešen, po výměně zap. cívek si motor přede jako kočička :-) takže svíčky + kabely klasika, jen jsem zbytečně plašil.. Upraveno Listopad 8, 201410 r od m4tes87
Listopad 8, 201410 r Myslel jsem si to já už raději jdu hned po cívce, když nepomohou svíčky. Tak ať si zase přede spousty kilometru bez závad Upraveno Listopad 8, 201410 r od Romix95
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.